De andere kant van Praag!
dinsdag 20 september 2011 om 13:56
Hoi allemaal,
Over een tijdje gaan wij weer naar Praag.
Wij zijn er een paar jaar geleden al geweest met een busreis en hebben toen 2 effectieve dagen gehad.
Nu hebben we 3 effectieve dagen en ik ben benieuwd naar de wat minder toeristische dingen die wel heel leuk zijn maar niet ergens vermeld worden. ( de meeste topics gaan over de standaard dingen)
Tips voor een boottochtje ( is natuurlijk wel toeristisch) en leuke (goedkope) restaurantjes mogen natuurlijk ook.
De vliegtickets en het hotel zijn al geregeld.
Over een tijdje gaan wij weer naar Praag.
Wij zijn er een paar jaar geleden al geweest met een busreis en hebben toen 2 effectieve dagen gehad.
Nu hebben we 3 effectieve dagen en ik ben benieuwd naar de wat minder toeristische dingen die wel heel leuk zijn maar niet ergens vermeld worden. ( de meeste topics gaan over de standaard dingen)
Tips voor een boottochtje ( is natuurlijk wel toeristisch) en leuke (goedkope) restaurantjes mogen natuurlijk ook.
De vliegtickets en het hotel zijn al geregeld.
dinsdag 20 september 2011 om 14:06
Wij hebben een tijdje terug een volle week in Praag gezeten en zijn toen een paar keer zomaar een tram in gestapt en naar de laatste halte gereden. Zodoende kwamen we op hele lelijke plekken waar echt niets te doen was maar we hebben ook ontzettend leuke (en goedkope) restaurantjes gevonden. Ik ben alleen een ramp in het onthouden van namen dus ik zal mijn vriend vanavond eens vragen.
Het blijft wel een topstad!
Wanneer ga je?
Het blijft wel een topstad!
Wanneer ga je?
dinsdag 20 september 2011 om 14:14
[quote]Flashy schreef op 20 september 2011 @ 14:09:
Rond de kerstmarkt periode
Ben benieuwd of dat ook hetzelfde is.[/quote
Dan is het er zo mooi, de markten zijn enorm gezellig, de terrassen verwarmd, alles en iedereen is op de been (goed op je tas letten).
Echt fantastisch veel plezier!
Dan is het er zo mooi, de markten zijn enorm gezellig, de terrassen verwarmd, alles en iedereen is op de been (goed op je tas letten).
Echt fantastisch veel plezier!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 20 september 2011 om 14:18
quote:Eindeloos schreef op 20 september 2011 @ 14:14:
Echt fantastisch veel plezier!Grreat! Ik ga ook rond kerst en hoopte hier al op! Ik wil naar Praag en Wenen, en nog iets, in ongeveer een week. Heeft iemand een tip voor een derde stad? Opties zijn Dresden (aanrader?) en Turijn (daar zijn vriend en ik allebei al geweest).
Echt fantastisch veel plezier!Grreat! Ik ga ook rond kerst en hoopte hier al op! Ik wil naar Praag en Wenen, en nog iets, in ongeveer een week. Heeft iemand een tip voor een derde stad? Opties zijn Dresden (aanrader?) en Turijn (daar zijn vriend en ik allebei al geweest).
dinsdag 20 september 2011 om 14:21
quote:Murdoch schreef op 20 september 2011 @ 14:18:
[...]
Grreat! Ik ga ook rond kerst en hoopte hier al op! Ik wil naar Praag en Wenen, en nog iets, in ongeveer een week. Heeft iemand een tip voor een derde stad? Opties zijn Dresden (aanrader?) en Turijn (daar zijn vriend en ik allebei al geweest).
Ja!! Niet voor 3 dagen, maar een dag of twee kun je je daar zeker vermaken. Ik vond het een heel verrassende stad!
Er is een prima treinverbinding van Dresden naar Praag, met onderweg hele mooie uitzichten.
[...]
Grreat! Ik ga ook rond kerst en hoopte hier al op! Ik wil naar Praag en Wenen, en nog iets, in ongeveer een week. Heeft iemand een tip voor een derde stad? Opties zijn Dresden (aanrader?) en Turijn (daar zijn vriend en ik allebei al geweest).
Ja!! Niet voor 3 dagen, maar een dag of twee kun je je daar zeker vermaken. Ik vond het een heel verrassende stad!
Er is een prima treinverbinding van Dresden naar Praag, met onderweg hele mooie uitzichten.