Disneyland Parijs

04-01-2020 09:00 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen in tweede week meivakantie met de kids (5 en 7) met auto naar Disneyland. Wie heeft er tips? Hoe lang adviseer je? En hoe houd je t beetje betaalbaar? Tips voor goede locaties?
Wij zijn in de voorjaarsvakantie geweest. Toen waren er bij de ‘simpele’ attracties zoals de theekopje ed geen rijen. De andere attracties wel. Er waren ook wat attracties gesloten.

Ik denk dat er in de meivakantie behoorlijke rijen zijn.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Als je nu boekt kun je voor €1600 3 nachten 4 dagen park boeken bij davy crocket. Dit is leuk voor de kids (zwembad, buiten rennen, eigen slaapkamer) en praktisch voor jullie als ouders. Je bent met de auto zo bij disney, je parkeerkosten voor je auto zit bij de prijs in en je krijgt er nu ontbijt en diner bij.
De cabin bij davy crocket heeft ook een keuken dus je kunt ook zelf lunchpakketjes klaarmaken, als de kids slapen is er nog ruimte in en om de cabin om als ouders nog even wat te drinken ipv familiekamer in een hotel en ik ben altijd blij dat ik mijn eigen auto heb als het park 's avonds leeg loopt. Als je dan met de hele massa nog met een bus naar je hotel moet sta je altijd opgepropt of heel lang te wachten. Dan is je eigen auto (ondanks verder lopen) echt zo fijn. Het parkeerterrein af is nooit echt drama.

Hele andere optie is om een goedkoop hotel/huisje te boeken in de omgeving en vervolgens voor 1 persoon een magicplus jaarpas aan te schaffen. Deze is €299 maar geeft de houder toegang, je krijgt 20% korting op de toegang van de rest en je kunt per dag 1 toegangskaartje voor €45 kopen, je mag gratis parkeren, je krijgt korting op eten en drinken en op de merchandise.
Als je dan 4 dagen zou gaan (prijzen net gecheckt) is de toegang:
€299 jaarpas
€147 -20% = €117,60 per dag voor 2 pers
€117,60x4= €470,40
4x€45 = €180
Totaal €949

Als je zonder de jaarpas je toegang zou aanschaffen betaal je €956. Verschil lijkt niet groot maar parkeren kost geloof ik al €20 per dag en 10% korting op eten en drinken en merchandise loopt ook snel op.

Beetje leuk appartement (zonder disneyshuttle) in de buurt(rond de €300) even naar de Auchon in Val d'europe of lekker boodschappen mee in de auto en dan ben je nog iets goedkoper klaar.

En met die jaarpas kun je je kids later in het jaar op een studiedag nog eens verassen met een dagje heen en weer en dan kost het je voor die dag €150 toegang. Super decadente suggestie...

(Ik ben op dreef dus hier komt de laatste)
Kun je wel alleen op 4,5,6 mei... (De rest van de mei vakantie is de discoverypas niet geldig)
1x jaarpas magic plus €299
2x jaarpas discovery €179 per stuk
3x€45 kaartje (mogelijk via de magic plus pas) en dan ben je totaal voor je toegang €792 kwijt.

En dan een keer op een studiedag om alle favoriete attracties nog een keer te doen maar dan zonder rijen... Ben je incl. benzine €150 kwijt....

Goed te lang verhaal (hoop dat je iets snapt van mijn hersenspinsel).... Succes met je zoektocht... Als je er meer over wil weten moet je maar een pb sturen...
Via de originele Disney site, omzetten naar Belgie, aankomst 4/5 voor 3 nachten/ 4 dagen park Davey Crockett ranch 833 euro.
martjeb schreef:
04-01-2020 23:38
Welke b&b beviel die?
B&B Hotel naast Disney
Super goed bevallen
martjeb schreef:
04-01-2020 23:55
En nog een vraagje zijn wachtrijen vooral voor de grote attracties of ook voor bv draaimolen etc
Ja, overal wachtrijen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven