Dordrecht tips

24-04-2021 20:51 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen en maandag naar Dordrecht ; wie hebben er leuke tips voor lekkere to go tentjes/ leuke wandelplekjes in de stad ? En voor de maandag dacht ik aan een biesbos tochtje liefst wandelen of fiets
Koffie halen bij Coffeelicious. Beste koffie van Dordrecht en omstreken.
Biesbos inderdaad en kinderdijk ook leuk voor wandelen en fietsen. Park merwestein heb je diertjes.
mick87 schreef:
24-04-2021 20:56
Koffie halen bij Coffeelicious. Beste koffie van Dordrecht en omstreken.
En scones (zoals scones horen te zijn, niet zoals je ze elders in Nederland krijgt) en millionaire shortbreads. :-)
Voor morgen is deze stadswandeling nog beschikbaar: https://www.stadswandeling010.nl/produc ... loop-dordt
Dordrecht heeft een paar hele leuke hofjes
Coffeelicious heeft hele lekkere taart en cupcakes!
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
Oe goede tips dank!!!
Nu nog een biesbos route zoeken.
Een bootje huren en op de Biesbosch varen! Erg leuk!
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Vila augustus! Geen idee of ze to go hebben, maar kan mij niet voorstellen van niet...
Daar logeren we motorbloemetje ben benieuwd !
inderdaad coffeelicious, en voor de avond zou ik lekker bij brut wat halen of wat laten bezorgen echt heerlijk ;)

heerlijk wandelen door de stad, mooie hofjes. en inderdaad de biesbosch
louti schreef:
24-04-2021 22:36
Een bootje huren en op de Biesbosch varen! Erg leuk!
Dit!!! Heel veel plezier!
Ik ben ook dol op Coffeelicious en VA, daarnaast is de Kop van het Land echt een aanrader.
Nobels brood is ook heerlijk (Wijnstraat, achterin bij de grote kerk). Prachtig pand en ook lekkere koffie. Twee deuren verderop zit Nobels pakhuis, voor lekkere hapjes. Post heeft lekker eten, je kunt er iedere dag afhalen (restaurantpost.nl).
Biertje bij het Stadscafé, Koffie van Hazel, Grand café Het Gerecht heeft goed eten maar ik weet niet of zij aan afhaal doen. Visrestaurant De Stroper is top. Pizza van Otto e Mezzo. Thaise afhaal van Nakorn. Post en Brut inderdaad ook lekker.

Wandelen over de Voorstraat, door het Wantijpark/langs het Wantij. Door de tuin van Villa Augustus. Je kunt ook vánaf Villa Augustus met een bootje de biesbosch in. Beste bootjes in Dordrecht zijn echter bij --> https://www.ibarone.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven