Eerste keer all inclusive

22-02-2013 10:17 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zou graag wat tips en adviezen en ervaringen willen horen over op een all inclusive vakantie. Mijn vriend en ik zijn vorig jaar zomer naar Griekenland gegaan, mee met een groepsreis. Dat was super, maar ook erg vermoeiend en uitputtend. Na de vakantie waren we eigenlijk niet uitgerust. Deze zomer/nazomer willen we een all inclusive vakantie boeken in een warm land, maar zonder extreem hoge temperaturen (rond de 33 graden is echt warm zat). We willen gewoon lekker luieren, zwemmen, boekjes lezen, relaxt kunnen eten, alles wat je kunt vinden met een all inclusive eigenlijk

Nu mijn vraag, het is voor ons de allereerste keer dat we een all inclusive willen doen en ik zie letterlijk door de bomen het bos niet meer. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met zoeken. Zijn er plaatsen die jullie echt geweldig vonden, die jullie zouden aanraden of waar jullie regelmatig naartoe gaan?

Turkije willen we liever niet. Daar is niet echt een speciale reden voor en Griekenland zijn we dus al geweest. Hebben jullie tips voor ons? We willen graag 2 weken gaan, budget is rond de 700 - 800 euro per persoon.

Alvast bedankt voor de suggesties!
Op basis van de reacties (jaja, ik lees ze nog hoor ) hebben we onze reistijd teruggeschroefd naar maximaal 10 dagen, dus feitelijk 8 dagen echt op vakantie en dan het heen en terugvliegen . Waarschijnlijk Egypte, de ouders van mijn vriend hebben daar al eens goede ervaringen opgedaan. En ik selecteer nu ook op dat ze een a la carte restaurant hebben. Oftewel: ik ben toch wel heel blij dat ik deze topic heb geopend, ervaringen en meningen zijn echt super handig! :D
Ik zou zeker de rode zee gaan bekijken als je naar Egypte gaat. Maar verwachte (zeker van Hurghada) niet teveel van de stad zelf. En minimaal een 4* hotel boeken hoor. Mocht je vragen hebben over de stad en hotels let me know (ken de meeste hotels daar)
Ik herken je topic helemaal!!

Wij zijn in Egypte geweest, El Gouna, Three Corners Rehana Resort.

Heerlijk eten en ook gevarieerd (genoeg te kiezen).

Daarnaast zijn er ook nog à la carte restaurants, bij ons was toen 1x à la carte eten inbegrepen.

Daarnaast heel veel mogelijkheden om excursies te boeken vanuit het hotel (wij hebben een quad tocht door de woestijn gedaan en zijn met een glass-boat meegeweest).

Verder een privé lagune en een heerlijk zwembad.

Was voor mij de beste vakantie tot nu toe!

(2 jaar geleden ook in Turkijke geweest, maar dat viel vies tegen. Personeel lang niet zo vriendelijk, eten was eentonig)
Life is what happens to you while you are busy making other plans...
Gaan jullie all inc'ers ook in de schoolvakanties? Ik lees ff mee TO wil wel eens ff een weekje zon en relax pikken maar dat moet dan wel in de schoolvakantie.
Waarom niet in de schoolvakanties? Bij mij ligt het aan werk, reisgenoot, kosten of ik dan wel/niet in school vakanties ga. Maar geen belemmering hoor.

@thevoemen, daar werkt toch een nederlanse (iig sprekende) dame bij de Guest Relation?
Mocht je gek zijn op snorkelen dan zou ik naar Marsa alam gaan.

Bij Hurgharda kan je pas snorkelen als je mee gaat op een boottocht.

Wij zijn in Marsa alam ook in een three corners geweest.

Prima eten en een kamer als bugalow huisje.

Was geweldige ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven