Efteling hotel. Kan dat niet goedkoper???

21-06-2010 18:41 64 berichten
Hallo



Een tijdje geleden besloten om dit jaar niet op vakantie te gaan.

Nu vind ik de efteling best een leuk park en de entree prijs is ook nog wel een keer te doen maar.....



Ik woon in Drenthe en heb geen auto/rijbewijs. Ik moet er dus met het openbaar vervoer naartoe en dan ben je toch al snel een uurtje of 4 onderweg, enkele reis.

Mijn zoon is dan net 6 en dat vind ik nogal veel, ook voor mezelf.



Nu dacht ik aan het efteling hotel . Ik op de site gekeken en me rot geschrokken wat ze durven te vragen voor 1 overnachting !!!!

Het gaat om 1 kind en 1 volwassenen en 300 euro ben ik zo kwijt.

Okeey ik mag dan gratis het park in .



Nu ben ik niet bepaald een hotel hopper dus misschien wel heel reeel hoor maar ik vroeg mij af...........kan dat niet goedkoper of moet ik gewoon niet zeuren?



Ik ga dit dus niet doen omdat ik na reiskosten en eten/drinken meer dan 400 euro kwijt zal zijn en dan kan ik de rest van de vakantie weinig meer doen.



Als iemand een tip heeft om goedkoper te gaan........laat het mij weten!!
Alle reacties Link kopieren
Hai, toevallig ga ik morgen naar de Efteling... en wij hebben een hotel geboekt bij NH Hotel (Waalwijk) 10 minuten met de auto.

Weet alleen niet of er een bus rijdt, maar zij hebben een weekendarrangement: 65 euro per nacht (totaal) met ontbijt.:-)

Is dat misschien iets voor je? Succes
Alle reacties Link kopieren
je kan ook ff kijken op vakantieveiling!

staat de efteling ook wel eens tussen!

succes!
Alle reacties Link kopieren
Hotel Waalwijk is goed betaalbaar (circa ¤75 incl ontbijt voor een 2p. kamer) Ong. 5 km van Efteling, misschien fiets meenemen/fiets huren? Hotel in Tilburg is ook handig, want van daaruit gaan rechtstreekse bussen naar de Efteling. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Mij een dm sturen, ken een heeeele leuke B&B op loopafstand
Allemaal bedankt voor de reacties.



Efteling gaat het niet worden dit jaar.



Geeft niks want we gaan onverwacht toch 2 weken op vakantie!@!!

Erg leuk dus.

Had ik niet verwacht want zat met vervoers probleem en zit niety zo goed in mijn vel momenteel.

Maar vriendin gaat mee dus gaat goedkomen!!!



En is eigenlijk nog leuker dan 2 dagen efteling.



Dat komt nog wel een keer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alle tips gelezen, maar via ANWB of VVV kon je adressen van particulieren opvragen voor een overnachting. Dat is bij mensen thuis en dan Logie en ontbijt, gebruik douche met handdoek. Het zijn vaak dezelfde adressen als van vrienden op de fiets, maar voor de laatste is voor wandelaar of fietsers bedoeld.

Je zou voor beiden op hun site kunnen kijken voor meer informatie.



EDIT: Zie nu pas dat het niet meer hoeft.
anoniem_93340 wijzigde dit bericht op 08-07-2010 23:37
Reden: EDIT
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 01-08-2010 12:12
Reden: reclame
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoekkie schreef op 21 juni 2010 @ 21:52:

Ik woon in Kaatsheuvel en ik zou je niet aanraden om naar dat formule 1 hotel te gaan. Allemaal ongure types daar 's avonds. Beter is het NH Hotel, zit op 500 meter er vandaan.En volgens mij zijn die niet zo duur ookMisschien een idee voor jou om kamers te verhuren voor Eftelinggangers die een hotelovernachting te duur vinden. Als ik in Kaatsheuvel zou wonen, dan wist ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft Slagharen wel een leuke aanbieding? Wij zijn daar vorig jaar 3 dagen geweest (hemelvaartweekend in een colorada stacaravan voor 210 euro) Caravan is stokoud, maar je zit midden in het park. Je kunt zelf koken en hoeft dus geen dure vette meuk te eten.

Onze kinderen waren toen 4 en 6 en hebben zich prima vermaakt (en wij ook!). Je betaalt per huisje/caravan, dus misschienheb je wel een vriendin (met of zonder kinderen) die ook mee wil, dan kun je de kosten delen)
Alle reacties Link kopieren
quote:mariap schreef op 18 juli 2012 @ 13:16:

Misschien heeft Slagharen wel een leuke aanbieding? Wij zijn daar vorig jaar 3 dagen geweest (hemelvaartweekend in een colorada stacaravan voor 210 euro) Caravan is stokoud, maar je zit midden in het park. Je kunt zelf koken en hoeft dus geen dure vette meuk te eten.

Onze kinderen waren toen 4 en 6 en hebben zich prima vermaakt (en wij ook!). Je betaalt per huisje/caravan, dus misschienheb je wel een vriendin (met of zonder kinderen) die ook mee wil, dan kun je de kosten delen)Slagharen, pfff. Dat is toch een pretpark van niks, met bijna alleen maar afgedankte attracties uit het Oostblok.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariap schreef op 18 juli 2012 @ 13:16:

Misschien heeft Slagharen wel een leuke aanbieding? Wij zijn daar vorig jaar 3 dagen geweest (hemelvaartweekend in een colorada stacaravan voor 210 euro) Caravan is stokoud, maar je zit midden in het park. Je kunt zelf koken en hoeft dus geen dure vette meuk te eten.

Onze kinderen waren toen 4 en 6 en hebben zich prima vermaakt (en wij ook!). Je betaalt per huisje/caravan, dus misschienheb je wel een vriendin (met of zonder kinderen) die ook mee wil, dan kun je de kosten delen)Denken jullie niet dat ze 2 jaar later al geweest is? Is een oud topic.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juli 2012 @ 13:23:

[...]





Denken jullie niet dat ze 2 jaar later al geweest is? Is een oud topic.Dat weet je maar nooit. Ik had een paar jaar geleden ook plannen om naar Walibi te gaan. Nou, ik moet nóg gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:sitha schreef op 18 juli 2012 @ 13:18:

[...]





Slagharen, pfff. Dat is toch een pretpark van niks, met bijna alleen maar afgedankte attracties uit het Oostblok.Het is maar hoe verwend je kind van net 6 is he... Onze kinderen vonden Slagharen erg leuk, maar zijn ook nog nooit in de Efteling geweest.
Slagharen met de Efteling vergelijken is net als een Lada met een BMW vergelijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven