Ervaring met NRV ?

04-03-2012 19:00 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op internet heb ik de reis organisatie NRV (Holiday) gevonden. Ik wil graag naar t Midden Oosten. Daar kun je allerlei pakketten voor samenstellen.

Ze zijn aangesloten bij de ANVR, SGR en CaLamiteitenfonds.

Er zijn natuurlijk meerdere organisaties zoals Djoser etc.

Maar ik ben benieuwd naar ervaringen met NRV. Wie ?
Ik ben met NRV naar Jordanië geweest. Leuke pakketreis, gezellig klein groepje (16 personen). Toffe gids.

Helaas gingen er allemaal andere dingen fout waardoor we een deel van de vakantie hebben gemist. Maar de vakantie zelf was echt helemaal top.

De afhandeling van wat er fout ging was wat minder, maar we hebben er zelf ook niet heel erg hard achteraan gezeten om het opgelost te krijgen.
Prima ervaringen mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Prima reisorganisatie!, Wij hebben onze reis naar Maleisië zelf samengesteld en alles was tip-top geregeld.
Ik met NRV naar Indonesie geweest. Lekker klein groepje (minibusje) en een goede gids maar wel énorm lange reisdagen. Te lang eigenlijk, ook omdat we er steeds langer over deden dan het programma aangaf (en dat was te voorzien). Maar ik zou zo nog een keer boeken hoor bij NRV.

Voor het Midden-Oosten zou je trouwens ook bij Rosetta kunnen kijken. Heb ik ook goede ervaring mee.

http://www.rosettareizen.nl/
.
Ooooh, NRV Holiday? Bestaat dat nog? Die zijn 25 jaar geleden toch al failliet gegaan?

Heb er een jaartje voor gewerkt als reisbegeleider, maar dat is alweer...eh... 1986..... heel lang geleden.
Goede ervaring met NRV Holiday. Ik heb er vorig jaar een reis geboekt. Ik had zelf mijn reis samengesteld met verschillende bouwstenen. Zoals ik de bouwstenen had samengesteld bleek niet helemaal goed op elkaar aan te sluiten. NRV heeft dat toen voor me opgelost door de juiste vliegtijden en vervoer etc. te regelen zodat het wel aansloot. Dat belden en mailden ze keurig door.

Een eventuele volgende keer zou ik zo nog een keer bij ze boeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven