Ervaring met resort Florida?
zondag 3 maart 2013 om 14:36
Wij willen graag op vakantie naar Florida. Heeft iemand ervaring met een resort aan het strand? We zijn op zoek naar een resort omdat we graag naast het strand ook een heerlijk zwembad willen.
Even voor de duidelijkheid.. Het zoeken online lukt me wel dus ik ben echt op zoek naar daadwerkelijke ervaringen!
Even voor de duidelijkheid.. Het zoeken online lukt me wel dus ik ben echt op zoek naar daadwerkelijke ervaringen!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
zondag 3 maart 2013 om 17:21
St Pete's beach aan de mexicaanse golf heeft een goed betaalbaar hotel.
Kamer evt direct aan het strand en groot zwembad erbij.
Ben de naam helaas kwijt.
Dolphin en dan nog wat.Als je tripadvisor doorleest vindt je het zo.
Napels heeft ook hele mooie resorts.
Hilton goed betaalbaar en mooi zwembad maar wel klein stukje van het strand.
Miami beach is niet zo leuk om te verblijven en het strand niet zo geweldig.
Sanibel en San marco island hebben ook mooie resorts en prachtige stranden.
Kamer evt direct aan het strand en groot zwembad erbij.
Ben de naam helaas kwijt.
Dolphin en dan nog wat.Als je tripadvisor doorleest vindt je het zo.
Napels heeft ook hele mooie resorts.
Hilton goed betaalbaar en mooi zwembad maar wel klein stukje van het strand.
Miami beach is niet zo leuk om te verblijven en het strand niet zo geweldig.
Sanibel en San marco island hebben ook mooie resorts en prachtige stranden.
zondag 3 maart 2013 om 18:59
zondag 3 maart 2013 om 20:47
Nee niet per se een resort maar wel leuk als er ook andere mensen ( kinderen) in het zwembad zijn villa met zwembad lijkt me heerlijk maar klinkt onbetaalbaar en zonder andere mensen ?
Kissimee ben ik al geweest! Ik vind het niet wat.. Wil echt strand en zwembad gecombineerd!
Thanks voor de tips maar ga vooral nog even door !
Kissimee ben ik al geweest! Ik vind het niet wat.. Wil echt strand en zwembad gecombineerd!
Thanks voor de tips maar ga vooral nog even door !
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
zondag 3 maart 2013 om 22:44
Ben toch benieuwd wat Natasja niet lekker vond aan het strand van Miami Beach, het staat toch bekend om het heerlijke strand, ook wel bekend als de Amerikaanse rivièra
Wij hadden een hotel aan dat strand dus, met een zwembad aan de achterkant (dus met uitzicht op zee). Strand was ook heerlijk, heel breed en prachtige zee!
De Keys vond ik minder, Key West heb ik al gezegd waarom, en Key Largo hadden we niet zo'n bijzonder resort, wel duikschool in de buurt, dus leuk om te duiken. Wel een leuke autorit overigens, over de Keys!
Wij hadden een hotel aan dat strand dus, met een zwembad aan de achterkant (dus met uitzicht op zee). Strand was ook heerlijk, heel breed en prachtige zee!
De Keys vond ik minder, Key West heb ik al gezegd waarom, en Key Largo hadden we niet zo'n bijzonder resort, wel duikschool in de buurt, dus leuk om te duiken. Wel een leuke autorit overigens, over de Keys!
dinsdag 5 maart 2013 om 19:52
Nee hoor, als je een resort aan zee kunt betalen dan kun je in Florida ook een villa met zwembad betalen. En ja, je bent daar wel met je eigen gezin, voor het spelen met andere kinderen ga je er dan op uit. Maar als de kids slapen neem je lekker nog een duik met je man in je privé pool
Er is heel veel keus en er zijn ook verschillende prijsklassen. Ik zou in Florida niet anders willen dan in een villa. Je hebt ook veel meer ruimte dan in een hotelkamer (of twee).
Er is heel veel keus en er zijn ook verschillende prijsklassen. Ik zou in Florida niet anders willen dan in een villa. Je hebt ook veel meer ruimte dan in een hotelkamer (of twee).
woensdag 6 maart 2013 om 20:43
Als je voor een vaste stek wilt kiezen zou ik zeker gaan voor een villa met zwembad. Die heb je niet alleen in Orlando en omgeving, maar ook bijv. in Naples of Ft Myers Beach.
Als je voor een resort/hotel wilt gaan vanwege de andere mensen (kind van 2 heeft dit nog niet per sé nodig) dan zou ik naar Miami SoBe gaan ofzo.
OF... misschien is het Disney Resort in Vero Beach wel wat je zoekt!!
Als je voor een resort/hotel wilt gaan vanwege de andere mensen (kind van 2 heeft dit nog niet per sé nodig) dan zou ik naar Miami SoBe gaan ofzo.
OF... misschien is het Disney Resort in Vero Beach wel wat je zoekt!!