Ervaring met vakantieveiling?

22-02-2010 21:56 37 berichten
Heb zojuist via vakantieveiling.nl een weekend weg geregeld voor maar 45 euro, dacht ik...Nu blijken er allerlei toeslagen overheen te komen en kost het totaal 150 euro. Nog steeds niet duur voor 2 overnachtingen, als je nagaat dat een weekend centerparcs al rond de 600 euro kost! Vroeg me af of meer mensen hier ervaring mee hebben. Is het wel betrouwbaar en goed geregeld enzo? Dit is voor mij de eerste keer dat ik op deze manier een uitje plan. Hoop niet dat ik voor meer verrassingen kom te staan. Ben benieuwd naar ervaringen hiermee!
Ik mag ook graag eens 'meekijken'.

En wat zijn er dan een heleboel domme mensen bezig zeg!

Een beginbod van 25 euro bijvoorbeeld!

En inderdaad, maar dóórbieden als er nog uren te gaan zijn.

En mensen letten ook niet goed op. De hotelbon bijvoorbeeld, in de beschrijving staat dat hij ¤40 waard is en dan wordt er overhéén geboden !! .......

Voor mij is het entertainment....
Alle reacties Link kopieren
He, wat een leuke handige site. Zo leer je weer es wat : )
@ Lunax, je hebt vast gelijk hoor!

Maar ik zie het mezelf toch niet doen.
Up.
k heb nu net eens een paar veilingen achter elkaar gevolgd voor een arrangement bij Zwaluwhoeve. En het valt mij op dat bijna iedereen met een euro verhoogt en dat er dan telkens dezelfde dame van bv 25 ineens naar 50 gaat bieden. Terwijl ze de eerste veiling die ik volgde al won voor 60 euro. De veiling gaat elke 10 minuten opnieuw en ze staat er bijna elke keer tussen.

vreemd dus. Als je het mij vraagt klopt het verhaal van kunstmatig hoog maken van de biedingen
Ja wat een domme mensen zijn er inderdaad. Zag laatst kaartjes voor een attractiepark. Gekeken op de site van dit park wat de normale entreekaartjes kosten. Werd er bij vakantieveilingen meer geboden dan de kaartjes kosten.....

Dan denk ik, kijk je dat niet eerst even na dan?
2x een bon via hotelkamerveiling betaald.

Addertje onder het gras: zodra je bij de hotelketen gaat inloggen, zie je dat de aanbieding niet voor de weekenden geldt en het hotel al erg vol zit. De 2e bon om die reden niet kunnen gebruiken. Ik had ook maar een korte termijn om hem te gebruiken, ik geloof 3 maanden, en dat met een hotel wat al bijna volzit en waar je niet op vrij/zat terecht kan... geen succes geweest.
Ik ben afgelopen weekend verbleven in een Postillon hotel (keuze uit alle hotels hiervan) en deze overnachting kostte (incl. die 4 euro) 42 euro. Bij vertrek kwam er nog 1,13 p.p. toeristenbelasting oid bij, maar verder niets.

Wij hadden geen ontbijt, dat scheelde ook weer 15 euro p.p. (voor samen 11 euro lekker ontbeten in de stad)

Mijn bon was tot maart 2011 geldig en ik had vooraf gekeken naar de beschikbaarheid

Zo heb ik vorige week ook 2 kaartjes voor een dancefeest "gewonnen". Normaal 27,50 p.p. excl. reserveringskosten maar ik heb 16 euro incl. de 4 euro van VV voor deze 2 kaartjes betaald, dat vind ik dan wel weer leuk
quote:Lunax schreef op 22 februari 2010 @ 23:05:

[...]

Het zou mij niets verbazen als die in dienst zijn van vakantieveiling of hotelkamerveiling..... Dat heb ik serieus weleens gedacht.

OT: Ik heb laatst een super weekend geboekt via hotelkamerveiling.nl. Geen verborgen kosten, niets extra's betaald, keurige snelle afhandeling dus goede ervaring.

(en nee..ik wordt echt niet betaald door ze )Ik heb net ook een weekend weg voor 66 euro geboekt. Prima, zonder extra kosten idd. En voortaan toch maar eerst goed lezen waar je nou precies op reageert.
Zat de vorige keer er net naast met bieden op een park

in Duitsland.

Later was ik er blij mee want toen ik op de eigen site van

het park ging kijken was het daar goedkoper.

Heb vakantieveilingen gemaild dat ik het bedrog vondt dat ze een weekend verkochten voor meer dan de actuele prijs.

Nooit geen antwoord op gehad.
Ik heb net een nachtje weg voor 2 pers. incl ontbijt in een 4 sterren hotel gescoord voor 36,50 euro (en dat is dan incl. de 7,50 kosten van VV)

ben er blij mee
Ik vind vakantieveiling.nl te gek: ons weekendje weg was heel leuk, heel goedkoop en er kwamen geen kosten overheen. Het is slim om rond 23 uur (of zo) achter de computer te gaan zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven