Ervaring Milot Reizen Disneyland

22-07-2014 14:00 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar ervaringen van milot reizen

Ik wil namelijk binnenkort samen met vriend een dagje naar Disneyland gaan.

Op de site vind ik vrij weinig informatie helaas.

Ook al even gegoogled , maar daar vind ik alleen ervaringen van 4 jaar geleden.

Is dit een goede reisorganisatie ?

en anders zijn andere tips natuurlijk ook welkom !!

Wij willen 2,9 of 16 augustus een complete busreis naar disneyland gaan maken en willen vertrekken vanaf Rotterdam !
Hoi, ik heb dit 2 jaar terug gedaan. Als je makkelijk slaapt in de bus is het goed te doen. Al heb je wel erg weinig been ruimte. Slaapspullen (kussentje en deken) mochten we achterlaten in de bus. Op het parkeerterrein van Disney, kun je je opfrissen, zit een ruim toiletunit. Waren er rond 8 uur dus hadden alle tijd voor het park open ging, enige nadeel vond ik, dat we best vroeg weer terug vertrokken (volgens mij 18.00 verzamelen)
Hoi ,

Oke dat klinkt opzich wel goed !! Ja met de bus is altijd minder als met de auto of trein. Maar helaas geen andere optie !!

Ik zie inderdaad bij sommige reisorganisaties dat ze rond 20:00 weer vertrekken.

Maar dan zijn ze ook pas rond 10:30 in disneyland.

Maar juist omdat ik weinig ervaringen kon vinden dacht ik even hier vragen !!
Je kunt ook voor iets als dit kiezen (wel andere organisatie):

http://www.peterlanghout. ... -kyriad---2-dagen-entree/

Dan heb je én de mogelijkheid om een keer op tijd in het park te zijn én de mogelijkheid om een keer tot het einde te blijven.
Het is bijna het dubbele van de prijs, maar daarvoor heb je twee dagen toegang tot het park en als het goed is zelfs toegang tot beide parken. En je kunt nog even rustig overnachten tussendoor.

Bij Milot heb je zo te lezen maar toegang tot één park.

Overigens geldt bij Peter Langhout hetzelfde: nog altijd in een bus.... Ik was toendertijd in Utrecht opgestapt, maar achteraf had ik beter in Breda kunnen opstappen, dan had ik nog minstens een paar uur extra kunnen slapen alles bij elkaar....
Jaa ik heb daar inderdaad ook voor zitten kijken dat kost 215 euro pp...

Opzich is dat niet een heel groot probleem. Wel een groot probleem is dat mijn vriend dan maandag vrij moet nemen.

En dat is niet een heel strak plan aangezien hij pas sinds kort weer werk heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven