Ervaringen vliegen vanaf Schiphol
zondag 7 maart 2021 om 14:33
Ik wil , als het allemaal kan , met mijn dochter naar Griekenland deze zomer..
De beste vluchten gaan echter vanaf Schiphol en ik vlieg eigenlijk altijd vanaf Eindhoven.
Dat vind ik prettig, lekker overzichtelijk en geen stress..
Schiphol lijkt me zo druk, zoeken naar de juiste balie, gate enz..maar wellicht maak ik me druk om niks..
Wie stelt mij gerust?
De beste vluchten gaan echter vanaf Schiphol en ik vlieg eigenlijk altijd vanaf Eindhoven.
Dat vind ik prettig, lekker overzichtelijk en geen stress..
Schiphol lijkt me zo druk, zoeken naar de juiste balie, gate enz..maar wellicht maak ik me druk om niks..
Wie stelt mij gerust?
dinsdag 16 maart 2021 om 08:45
AnAppleADay schreef: ↑07-03-2021 14:43Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je soms nog 15 minuten moet lopen naar een gate.
Dus je kan niet bij elk koffie tentje gaan zitten wachten tot het boardingtijd is.
Maar dat staat allemaal heel duidelijk aangegeven, dus als je op tijd bent is het geen issue.
Dit dus, het is soms een tyfuseind lopen, maar verder goed te doen. Vliegen vanaf Schiphol is echt niet moeilijker dan vanaf Eindhoven, Rotterdam of Maastricht.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
dinsdag 16 maart 2021 om 08:59
Ik vlieg eigenlijk alleen maar vanaf schiphol. Het is (vind ik) echt een superduidelijk vliegveld. Alles staat 100X aangeven en overal staan wel mensen om je te helpen. Ik zie echt geen verschil met kleinere vliegvelden (vooral in het buitenland gezien) afgezien van het feit dat je soms wat verder moet lopen.
woensdag 17 maart 2021 om 08:09
MadameJean schreef: ↑16-03-2021 13:14Als je in een IKEA de kassa kunt vinden, is Schiphol geen probleem.