esta formulier

21-07-2012 11:13 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik wil heel graag een reis maken, die start in Miami (cruisen) Maar blijkt je een esta formulier moet kopen en betalen met een creditcard. Probleem is dat ik geen creditcard heb en ook niemand ken die er een heeft. Wil zo graag die reis maken, weet iemand een oplossing? Heb al zelf gekeken om een creditcard aan te schaffen maar het is te duur.
Zou sowieso niet naar USA gaan zonder credit card. Je kan daar bijna niet zonder.

(overigens, als een credit card te duur voor je is om aan te schaffen zou ik ook maar eens gaan nadenken of het wel verstandig is zo'n reis te maken, zo duur zijn ze namelijk niet, maar dat terzijde)
Kan het ook niet met Paypal? Daar zou je dan geld op kunnen storten, zodat je een tegoed hebt.

Overigens, bij de bank waar je een rekening hebt kan je toch een creditcard aanschaffen zolang je inkomen voldoende is? Dat is toch gewoon een kleine bijdrage die je per kwartaal of per jaar moet betalen, net zoals de kosten voor een rekening?
Helemaal eens met Sssenta. Een reis in de VS en op een cruiseschip is eigenlijk niet te doen zonder creditcard. Je zult deze ter plaatse namelijk ook nodig hebben, bijv in het hotel en op de boot als borg voor je kamer/hut. Als je de 30 euro daarvoor niet kunt missen, dan kun je je reisplannen beter herzien. Want ook aan boord zul je nog de nodige kosten gaan maken, als je aan wal wilt bij de aanlegplaatsen e.d.
Cc te duur? En die reis niet?

Is het raar dat ik dat niet snap?
Waar zit de any-key?
Een creditcard op zich is niet duur. Bij je eigen bank kun je waarschijnlijk voor een paar euro een creditcard aanschaffen.

En zoals de anderen al zeggen is het bijna onmisbaar als je een reis gaat maken. Je hebt dan ook meteen een alternatief betaalmiddel voor als je pinpas niet werkt of kapot gaat oid. Of als je onverwachte uitgaven hebt.
Wij hadden de creditcard nodig bij elk hotel! Gewoon om in te kunnen checken... Een esta moet je hebben op de luchthaven. Een tip, maak geen foto's op of in de buurt van het vliegveld... Ivm 9/11 zijn ze daar heel gevoelig voor!!
quote:houston77007 schreef op 21 juli 2012 @ 11:25:

Cc te duur? En die reis niet?

Is het raar dat ik dat niet snap?Voor deze reis heb ik flink gespaart.
En zorg voor de eerste nacht voor onderdak, je moet aan de douane je eerste adres kunnen overleggen, anders kom je het land niet in.

En haal bij je bank een creditcard, heb je bijna wel nodig in de VS.
quote:plofkipje84 schreef op 21 juli 2012 @ 11:26:

Wij hadden de creditcard nodig bij elk hotel! Gewoon om in te kunnen checken... Een esta moet je hebben op de luchthaven. Een tip, maak geen foto's op of in de buurt van het vliegveld... Ivm 9/11 zijn ze daar heel gevoelig voor!!Foto's of filmen mag NOOIT op een vliegveld, nergens.
quote:datdus schreef op 21 juli 2012 @ 11:26:

Een creditcard op zich is niet duur. Bij je eigen bank kun je waarschijnlijk voor een paar euro een creditcard aanschaffen.

En zoals de anderen al zeggen is het bijna onmisbaar als je een reis gaat maken. Je hebt dan ook meteen een alternatief betaalmiddel voor als je pinpas niet werkt of kapot gaat oid. Of als je onverwachte uitgaven hebt.Je moet toch per maand een bepaald bedrag verdienen? Ik zit zit daaronder.
Als je alles met pin wilt doen, dan even je bank inlichten dat je naar de VS gaat, anders wilt het nog wel eens voorkomen dat je geen geld kan trekken, dit als bescherming naar de klant toe.
Nog niet genoeg gespaard dan visje. Zonder cc wordt het daar echt lastig.

Wat zijn je plannen en hoeveel geld heb je daarvoor?
quote:plofkipje84 schreef op 21 juli 2012 @ 11:26:

Wij hadden de creditcard nodig bij elk hotel! Gewoon om in te kunnen checken... Een esta moet je hebben op de luchthaven. Een tip, maak geen foto's op of in de buurt van het vliegveld... Ivm 9/11 zijn ze daar heel gevoelig voor!!Nee, dat laat ik wel uit mijn hoofd. Verder starten we in Miami en gaan verder naar oa Sint maarten enz.
Haal gewoon een creditcard bij de bank. Op een cruiseboot heb je ook een creditcard nodig. Deze wordt gekoppeld aan de bootpas zodat je daar geen contant nodig hebt.

De kosten voor een creditcard zijn minimaal en de voordelen zijn maximaal.... why not?
quote:dvdspeler schreef op 21 juli 2012 @ 11:30:

Nog niet genoeg gespaard dan visje. Zonder cc wordt het daar echt lastig.

Wat zijn je plannen en hoeveel geld heb je daarvoor?Ik moet dan alleen een creditcard aanschaffen voor betalen van esta formulier, daarom dacht ik dat er misschien ook een andere oplossing waren
Ik heb een visakaart aangevraagd toen ik naar de VS ging. Kost een paar tientjes per jaar en geen inkomensgrens. Ben nog student en kon gewoon die kaart aanvragen. Limiet is niet zo hoog geloof ik, maar ik had hem alleen voor noodgevallen.

Als je het daarna te duur vind, dan zeg je die kaart toch weer op?
Klus je veel, haal de gamma-cc. Kom je vaak bij de beijenkorf, haal hun cc-card. Geen inkomenseisen. Kosten: paar tientjes per jaar.
Waar zit de any-key?
Zonder esta geen us, dus dat maakt het al heel makkelijk om maar wel de cc aan te vragen. Inderdaad heb je hem overal nodig. Wel een leuke reis
Je hebt cc niet alleen nodig voor je formulier!! Lees jij de reacties hier niet?

Zonder cc kun je zowat niets in de USA heb je wel over zulke dingen nagedacht?
Huts!
quote:houston77007 schreef op 21 juli 2012 @ 11:39:

Klus je veel, haal de gamma-cc. Kom je vaak bij de beijenkorf, haal hun cc-card. Geen inkomenseisen. Kosten: paar tientjes per jaar.idd, de bijenkorf cc is volgens mij maar 12,50 per jaar. Als je dat niet kunt missen, dan is de reis echt een slecht plan!
quote:rozenstruikje schreef op 21 juli 2012 @ 11:40:

Zonder esta geen us, dus dat maakt het al heel makkelijk om maar wel de cc aan te vragen. Inderdaad heb je hem overal nodig. Wel een leuke reis Ik zit nog te twijfelen, het lijkt mij zeker wel een mooie reis. Het is mij duidelijk dat als ik reis ga maken us dat creditcard nodig is.
quote:houston77007 schreef op 21 juli 2012 @ 11:39:

Klus je veel, haal de gamma-cc. Kom je vaak bij de beijenkorf, haal hun cc-card. Geen inkomenseisen. Kosten: paar tientjes per jaar.Goeie tip! Ik ga daar eens goed nakijken.
quote:visjes schreef op 21 juli 2012 @ 11:36:

[...]

Ik moet dan alleen een creditcard aanschaffen voor betalen van esta formulier, daarom dacht ik dat er misschien ook een andere oplossing warenNogmaals, in de VS (en dus ook op cruiseschepen!!!) wil men altijd een creditcard zien bij het inchecken in hotels en aan boord! Zij zien dat als een verzekering dat jouw rekening gewoon betaald wordt als jij er onverwachts tussenuit zou knijpen. Zonder die verzekering, wordt jij gewoon niet toegelaten. Zonder credit card op vakantie in de VS en op een cruiseschip, is dus gewoon echt geen optie!
quote:nummerzoveel schreef op 21 juli 2012 @ 11:56:

[...]

Nogmaals, in de VS (en dus ook op cruiseschepen!!!) wil men altijd een creditcard zien bij het inchecken in hotels en aan boord! Zij zien dat als een verzekering dat jouw rekening gewoon betaald wordt als jij er onverwachts tussenuit zou knijpen. Zonder die verzekering, wordt jij gewoon niet toegelaten. Zonder credit card op vakantie in de VS en op een cruiseschip, is dus gewoon echt geen optie!Ja dankje, ik heb het begrepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven