esta formulier
zaterdag 21 juli 2012 om 11:13
Hoi allemaal,
Ik wil heel graag een reis maken, die start in Miami (cruisen) Maar blijkt je een esta formulier moet kopen en betalen met een creditcard. Probleem is dat ik geen creditcard heb en ook niemand ken die er een heeft. Wil zo graag die reis maken, weet iemand een oplossing? Heb al zelf gekeken om een creditcard aan te schaffen maar het is te duur.
Ik wil heel graag een reis maken, die start in Miami (cruisen) Maar blijkt je een esta formulier moet kopen en betalen met een creditcard. Probleem is dat ik geen creditcard heb en ook niemand ken die er een heeft. Wil zo graag die reis maken, weet iemand een oplossing? Heb al zelf gekeken om een creditcard aan te schaffen maar het is te duur.
zaterdag 21 juli 2012 om 12:21
zaterdag 21 juli 2012 om 13:09
quote:elninjoo schreef op 21 juli 2012 @ 12:01:
Bij de ANWB kun je ook 'n visa krijgen voor volgens mij maar iets van 15-20 euro per jaar. Als je zo moeilijk doet over 'n paar euro kun je beter niet op reis gaan.
Het is zelfs nog goedkoper, 12,50 per jaar!
Toen ik een aantal jaar geleden een cruise heb gemaakt, stond het zelfs in de papieren dat je een credit card nodig had.
Bij de ANWB kun je ook 'n visa krijgen voor volgens mij maar iets van 15-20 euro per jaar. Als je zo moeilijk doet over 'n paar euro kun je beter niet op reis gaan.
Het is zelfs nog goedkoper, 12,50 per jaar!
Toen ik een aantal jaar geleden een cruise heb gemaakt, stond het zelfs in de papieren dat je een credit card nodig had.
zaterdag 21 juli 2012 om 13:49
Check deze site:
https://www.worldcard.nl/ ... dsRYAiQ&utm_source=WCICC5
Is een gewone VISA credit card. 1e jaar GRATIS. Heb je hem daarna niet meer nodig...dan zeg je hem op!
En hij is echt legit hoor...Ik heb hem ook, nog nooit gedoe mee gehad!
(Btw vreemd dat niemand anders dit weet!! Of gewoon ff gegoogled heeft.....)
In Amerika is een Credit Card echt een must! En die ESTA ook, anders sta je mooi voor de douane bij het vliegveld...ze laten je er echt niet in!! Weet dit uit ervaring (ik had hem wel, maar mijn vader niet....die kon weer terug naar huis! Al het geld voor je vlucht weggegooid! Gelukkig gebruikten wij flyermiles...)
https://www.worldcard.nl/ ... dsRYAiQ&utm_source=WCICC5
Is een gewone VISA credit card. 1e jaar GRATIS. Heb je hem daarna niet meer nodig...dan zeg je hem op!
En hij is echt legit hoor...Ik heb hem ook, nog nooit gedoe mee gehad!
(Btw vreemd dat niemand anders dit weet!! Of gewoon ff gegoogled heeft.....)
In Amerika is een Credit Card echt een must! En die ESTA ook, anders sta je mooi voor de douane bij het vliegveld...ze laten je er echt niet in!! Weet dit uit ervaring (ik had hem wel, maar mijn vader niet....die kon weer terug naar huis! Al het geld voor je vlucht weggegooid! Gelukkig gebruikten wij flyermiles...)
zaterdag 21 juli 2012 om 13:55
Zelfs toen ik nog studeerde en een maandinkomen van 600 euro had, kreeg ik een creditcard. Dus zo moeilijk zal het toch niet zijn? Duur is het zeker niet; ik betaal er zo'n 15 euro per jaar voor. Dat is iets meer dan een euro per maand. Dat moet toch lukken als je zo'n reis kunt bekostigen.
En verder wat de rest zegt: je kunt echt niet zonder creditcard in de VS. Pinnen kan er nauwelijks en ook voor het overnachten heb je hem nodig. Regel het.
En verder wat de rest zegt: je kunt echt niet zonder creditcard in de VS. Pinnen kan er nauwelijks en ook voor het overnachten heb je hem nodig. Regel het.
zaterdag 21 juli 2012 om 13:59
zaterdag 21 juli 2012 om 17:12
quote:jan10e2000 schreef op 21 juli 2012 @ 13:59:
Voor die gratis card van Visa is ook geen inkomenseis nodig.
Je kan ervoor kiezen dat ze elke maand het bedrag dat je gespendeerd hebt, van je rekening afschrijven.
Zonder rente!
Dit is een perfecte card voor dit soort dingen.
En je krijgt dus nog 30 Euro cadeau ook!Moet je het 2e jaar wel 55 euro voor betalen, voor 'n visa via de ANWB maar 12,50. Sigaar uit eigen doos dus.
Voor die gratis card van Visa is ook geen inkomenseis nodig.
Je kan ervoor kiezen dat ze elke maand het bedrag dat je gespendeerd hebt, van je rekening afschrijven.
Zonder rente!
Dit is een perfecte card voor dit soort dingen.
En je krijgt dus nog 30 Euro cadeau ook!Moet je het 2e jaar wel 55 euro voor betalen, voor 'n visa via de ANWB maar 12,50. Sigaar uit eigen doos dus.
zaterdag 21 juli 2012 om 17:34
quote:natonco schreef op 21 juli 2012 @ 13:55:
Zelfs toen ik nog studeerde en een maandinkomen van 600 euro had, kreeg ik een creditcard. Dus zo moeilijk zal het toch niet zijn? Duur is het zeker niet; ik betaal er zo'n 15 euro per jaar voor. Dat is iets meer dan een euro per maand. Dat moet toch lukken als je zo'n reis kunt bekostigen.
En verder wat de rest zegt: je kunt echt niet zonder creditcard in de VS. Pinnen kan er nauwelijks en ook voor het overnachten heb je hem nodig. Regel het.Ik dacht echt dat zo`n kaart alleen voor mensen was die veel verdienen. Ben blij om te lezen dat ook ik zo`n kaart heel gemakkelijk kan bestellen. Ben nu een beetje aan het uitzoeken welke kaart het beste bij mij past.
Zelfs toen ik nog studeerde en een maandinkomen van 600 euro had, kreeg ik een creditcard. Dus zo moeilijk zal het toch niet zijn? Duur is het zeker niet; ik betaal er zo'n 15 euro per jaar voor. Dat is iets meer dan een euro per maand. Dat moet toch lukken als je zo'n reis kunt bekostigen.
En verder wat de rest zegt: je kunt echt niet zonder creditcard in de VS. Pinnen kan er nauwelijks en ook voor het overnachten heb je hem nodig. Regel het.Ik dacht echt dat zo`n kaart alleen voor mensen was die veel verdienen. Ben blij om te lezen dat ook ik zo`n kaart heel gemakkelijk kan bestellen. Ben nu een beetje aan het uitzoeken welke kaart het beste bij mij past.
zaterdag 21 juli 2012 om 17:36
zaterdag 21 juli 2012 om 17:37
quote:jan10e2000 schreef op 21 juli 2012 @ 13:52:
En als je dan ook nog de Panda-card neemt...kost niets extra... dan steun je meteen het Wereld Natuur Fonds.
Doe je er ook nog iets goeds mee.
En er staat natuurlijk een lief pandaatje op je kaart ipv zo'n saai plastic plaatje.Ja leuk een kaart met een panda. Is ook een goed idee!
En als je dan ook nog de Panda-card neemt...kost niets extra... dan steun je meteen het Wereld Natuur Fonds.
Doe je er ook nog iets goeds mee.
En er staat natuurlijk een lief pandaatje op je kaart ipv zo'n saai plastic plaatje.Ja leuk een kaart met een panda. Is ook een goed idee!
zaterdag 21 juli 2012 om 17:39
quote:jan10e2000 schreef op 21 juli 2012 @ 13:49:
Check deze site:
https://www.worldcard.nl/ ... dsRYAiQ&utm_source=WCICC5
Is een gewone VISA credit card. 1e jaar GRATIS. Heb je hem daarna niet meer nodig...dan zeg je hem op!
En hij is echt legit hoor...Ik heb hem ook, nog nooit gedoe mee gehad!
(Btw vreemd dat niemand anders dit weet!! Of gewoon ff gegoogled heeft.....)
In Amerika is een Credit Card echt een must! En die ESTA ook, anders sta je mooi voor de douane bij het vliegveld...ze laten je er echt niet in!! Weet dit uit ervaring (ik had hem wel, maar mijn vader niet....die kon weer terug naar huis! Al het geld voor je vlucht weggegooid! Gelukkig gebruikten wij flyermiles...)Nee, daar moet je niet aandenken. Daarom ga ik er echt ook een aanschaffen.
Check deze site:
https://www.worldcard.nl/ ... dsRYAiQ&utm_source=WCICC5
Is een gewone VISA credit card. 1e jaar GRATIS. Heb je hem daarna niet meer nodig...dan zeg je hem op!
En hij is echt legit hoor...Ik heb hem ook, nog nooit gedoe mee gehad!
(Btw vreemd dat niemand anders dit weet!! Of gewoon ff gegoogled heeft.....)
In Amerika is een Credit Card echt een must! En die ESTA ook, anders sta je mooi voor de douane bij het vliegveld...ze laten je er echt niet in!! Weet dit uit ervaring (ik had hem wel, maar mijn vader niet....die kon weer terug naar huis! Al het geld voor je vlucht weggegooid! Gelukkig gebruikten wij flyermiles...)Nee, daar moet je niet aandenken. Daarom ga ik er echt ook een aanschaffen.
zaterdag 21 juli 2012 om 17:40
zaterdag 21 juli 2012 om 17:42
quote:jan10e2000 schreef op 21 juli 2012 @ 13:49:
Check deze site:
https://www.worldcard.nl/ ... dsRYAiQ&utm_source=WCICC5
Is een gewone VISA credit card. 1e jaar GRATIS. Heb je hem daarna niet meer nodig...dan zeg je hem op!
En hij is echt legit hoor...Ik heb hem ook, nog nooit gedoe mee gehad!
(Btw vreemd dat niemand anders dit weet!! Of gewoon ff gegoogled heeft.....)
In Amerika is een Credit Card echt een must! En die ESTA ook, anders sta je mooi voor de douane bij het vliegveld...ze laten je er echt niet in!! Weet dit uit ervaring (ik had hem wel, maar mijn vader niet....die kon weer terug naar huis! Al het geld voor je vlucht weggegooid! Gelukkig gebruikten wij flyermiles...)Mag ik hier trouwens zeggen over welke reis het gaat? Of maak ik dan reclame?
Check deze site:
https://www.worldcard.nl/ ... dsRYAiQ&utm_source=WCICC5
Is een gewone VISA credit card. 1e jaar GRATIS. Heb je hem daarna niet meer nodig...dan zeg je hem op!
En hij is echt legit hoor...Ik heb hem ook, nog nooit gedoe mee gehad!
(Btw vreemd dat niemand anders dit weet!! Of gewoon ff gegoogled heeft.....)
In Amerika is een Credit Card echt een must! En die ESTA ook, anders sta je mooi voor de douane bij het vliegveld...ze laten je er echt niet in!! Weet dit uit ervaring (ik had hem wel, maar mijn vader niet....die kon weer terug naar huis! Al het geld voor je vlucht weggegooid! Gelukkig gebruikten wij flyermiles...)Mag ik hier trouwens zeggen over welke reis het gaat? Of maak ik dan reclame?
zaterdag 21 juli 2012 om 17:43
quote:luni schreef op 21 juli 2012 @ 12:46:
Je kunt het volgens mij ook door je reisbureau laten regelen (zakenreizenbureaus doen het wel vaak) Je betaalt dan wel meer dus idd handig om een creditcard aan te schaffen, ook als je losse hotels of een auto boekt heb je dat nodig.Dat had ik al gevraagt, maar dat doen ze niet.
Je kunt het volgens mij ook door je reisbureau laten regelen (zakenreizenbureaus doen het wel vaak) Je betaalt dan wel meer dus idd handig om een creditcard aan te schaffen, ook als je losse hotels of een auto boekt heb je dat nodig.Dat had ik al gevraagt, maar dat doen ze niet.
zondag 22 juli 2012 om 09:23
Ik betaal voor mijn Visa card (1e jaar gratis) het 2e jaar geen 55 euro hoor!
Ik betaal idd wel 36. Maar er staat in de voorwaarden niets over een verplicht 2e jaar. Je kan hem dus na deze reis opzeggen en dan heb je dus niets betaald.
Ik weet dat ik geen MasterCard, maar een Visa moet hebben. Ik heb op plekken gezeten waar de MasterCard niet werkt, maar een Visa wel. Ik had daar niet graag vastgezeten zonder geld, dus dan betaal ik liever net ietsje meer voor de Visa.
Maar ieder voor zichzelf.
Natuurlijk mag je zeggen om welke reis het gaat....reclame wordt hier toch al gemaakt
Ik betaal idd wel 36. Maar er staat in de voorwaarden niets over een verplicht 2e jaar. Je kan hem dus na deze reis opzeggen en dan heb je dus niets betaald.
Ik weet dat ik geen MasterCard, maar een Visa moet hebben. Ik heb op plekken gezeten waar de MasterCard niet werkt, maar een Visa wel. Ik had daar niet graag vastgezeten zonder geld, dus dan betaal ik liever net ietsje meer voor de Visa.
Maar ieder voor zichzelf.
Natuurlijk mag je zeggen om welke reis het gaat....reclame wordt hier toch al gemaakt