Evenement Rimini september

21-08-2017 17:20 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer een ticket naar Rimini te boeken aanstaande september, maar kom echt belachelijk hoge prijzen tegen! Ik ben even benieuwd of iemand weet of er iets speciaal in September zich daar afspeelt... Kan het via google namelijk niet vinden XD
Spijkerblouse89 schreef:
21-08-2017 17:20
Ik probeer een ticket naar Rimini te boeken aanstaande september, maar kom echt belachelijk hoge prijzen tegen! Ik ben even benieuwd of iemand weet of er iets speciaal in September zich daar afspeelt... Kan het via google namelijk niet vinden XD
Hoe dichterbij de vliegdatum hoe duurder. Het is eind augustus en je probeert voor september een ticket te boeken. Dat zal dus niet zo goedkoop zijn als dat je 6 maanden vooraf boekt.

Heb je ook naar luchthavens in de buurt gekeken die misschien goedkoper zijn? Rimini is niet een hele gangbare luchthaven vanaf hier.
Misschien de wereld kampioenschappen ijs maken? Volgens mij is dat wel eens in Rimini!
Gelato world tour 8-10 sept in Rimini!
Je kunt ook op Florence, bolognA of Verona vliegen en dan met de trein naar rimini?
Ancona kwam ook nog als goede optie uit de bus. Goedkope tickets en 91 km van rimini.
A kijk! Ik vlieg inmiddels naar Bologna en met de trein naar Rimini. Maar vond het zo vreemd dat de tickets vanaf 600 euro pas waren en voor bologna betaal ik nog geen 70 XD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven