Fashionable backpacken

02-07-2013 09:55 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Backpacken; Weinig kilos meenemen, weinig bagageruimte..

Zorg jij dat je er nog beautiful en fashionable uitziet tijdens het backpacken/rondreizen? Zo ja hoe?
Gelezen. Het is dat Teun en Cecilia goede ervaringen hebben, anders had ik het wel een raar verhaal gevonden dat dat net met jouw 3 shirtjes gebeurt.
Ik ben ook wel benieuwd hoe die zaak is, ik dacht meer een opslagruimte dan een winkel? En of je daar dan goed de kleuren kunt zien, en mag passen...

Laat je het weten?
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Toch raar want gisteren weer gemaild, geen antwoord en ook geen geld op rekening.

Ben toch benieuwd wat er gebeurt als jullie bestellen. Misschien is er iemand ziek ofzo....

Ben morgen wel in Amsterdam maar ik heb ff niet de puf om er achteraan te gaan vrees ik. Heb andere afspraak en deze week beetje druk.

Wil iemand het proberen met één shirtje?
Nog steeds niks gehoord en geen geld gezien. Binnenkort maar eens bellen...
Nou ik ben wel benieuwd ook! In mijn herinnering kreeg ik toch wel redelijk snel antwoord op mails.
Ik wilde de shirtjes meenemen op vakantie, maar ik ga vandaag toch maar ff naar perry voor shirtjes. Vakantie is pas over een maand hoor, maar ik heb nog meer dingen te regelen/aanschaffen en bij Perry is t laatste weekend sale.

Vanavond een feestje en ik had me ook al zien lopen in zo'n shirt in gedachten. Helaas.

Door jullie goede ervaringen geef ik ze maar het voordeel van de twijfel dat er na de inbraak misschien e.e.a. is blijven liggen. En - misschien heel kortzichtig - als iemand gewoon een heel nette mail stuurt zonder taalfouten ben ik minder snel geneigd te denken dat het niet klopt.

Vandaag en morgen weinig tijd om er achteraan te gaan maar na het weekend ga ik bellen of ga ik langs!
Bij Perry in ArenA is het altijd sale! Op die zolder. Echt goeie deals. Ik heb daar laatst 3 leuke bikini's 'van vorig seizoen' gekocht voor samen 20 euro ofzo. Niemand die ziet dat het 'oude' bikini's zijn toch? En dus ook allemaal outdoorkleding en sportkleding en -schoenen.
- geklaagd over Perry Sport maar t was een beetje herkenbaar verhaal, dus weggehaald -

Shirts nog niet gezien. Broertje (zit in die branche) raadde aan om iig nog te bellen en anders aangifte te doen. Ook al gaat het om een klein bedrag, als veel mensen het melden wordt er eerder actie ondernomen.
...
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 16-09-2013 19:40
Reden: Herkenbaarheid
% gewijzigd
Ok dus het was geen incident.... Nou lekker dan. Heb je veel betaald?
Ik heb zelf even gemaild en direct reactie gekregen. Klinkt alsof alles gewoon in orde komt hoor. Ik wacht even af of ze nog zelf in dit topic reageert (vind het ook weer zo wat om haar mail hierin te plakken).

Ik had haar gemaild omdat ik natuurlijk die site hier in het forum had aangeraden en na al die paniekberichten hierboven wel even wilde weten hoe het nou zat.
Heb je het vivaforum genoemd in je mail?

Ik zal wegens herkenbaarheid dan even mijn berichten weghalen.
Ha ik zie dat het geld nu wel teruggeboekt is, is vandaag gedaan.

Nou Cecilia, bedankt
Ja ik heb naar deze thread verwezen.

Jij schreef: "Ik heb toen gemaild dat ik binnenkort in de winkel langs kom (maar niet gezegd dat ik het geld niet overgemaakt wilde krijgen)."

Ik denk dat daar wel eens een misverstand kan zijn ontstaan. Maar ze is ook net terug van vakantie.
Daar ging ik eerst ook vanuit maar na nog een keer mailen hoorde ik niks meer.

Ik heb ook geen heel vervelende dingen geschreven volgens mij maar ik zag ondertussen wel een kartonnen gevel voor me met niks er achter

Ben iig blij dat ik het geld weer heb. Shirts heb ik inmiddels elders besteld maar misschien voor de volgende vakantie nog eens supershirt proberen.
Oh ik weet het alweer: Ik ging twijfelen toen de shirts die ik niet meer kon krijgen nog wel in de webwinkel aangeboden werden, een week later. Dat vond ik vreemd.
N.a.v. dit topic heb ik begin augustus een paar shirtjes gehaald. En de winkel bestaat echt, zit wel in een soort anti-kraak pand. De pashokjes zijn de voormalige toiletten, dat is een beetje apart.
quote:Moonlight82 schreef op 16 september 2013 @ 18:34:

Daar ging ik eerst ook vanuit maar na nog een keer mailen hoorde ik niks meer.

Ik heb ook geen heel vervelende dingen geschreven volgens mij maar ik zag ondertussen wel een kartonnen gevel voor me met niks er achter

Ben iig blij dat ik het geld weer heb. Shirts heb ik inmiddels elders besteld maar misschien voor de volgende vakantie nog eens supershirt proberen.Dus was het nou allemaal storm in een glas water?
Een paar maanden geleden stond ik voor dezelfde kwestie, tot ik op het idee van vacuüm zakjes kwam. Gewone vacuüm zakken waar je normaal gesproken eten in doet. Als je zorgt dat ze goed luchtdicht zijn kun je zeker nog wel een extra paar schoenen meenemen!
Altijd blijven lachen en je bordje leegeten!
quote:cecilia74 schreef op 18 september 2013 @ 00:46:

[...]

Dus was het nou allemaal storm in een glas water?

Waarom provoceer je zo?

Als mij geld beloofd is en ik hoor niks meer, bovendien staan de shirtjes die ze voor mij niet meer hadden nog gewoon op de site, is het dan zo raar dat ik hier jullie ervaringen vraag?

Heb je aandelen bij die toko ofzo...
Provoceren?

Ik snap wel dat een eenpitter die een onderneming runt in deze moeilijke tijden, het niet leuk vindt als haar bedrijf onterecht wordt zwartgemaakt op een publiek forum (in haar mailtje was ze daar wel gefrustreerd over maar dat ga ik hier niet copy-pasten).

Wij kunnen niet beoordelen of jij zelf verwarring hebt veroorzaakt door te mailen dat je wel langs komt in die winkel, en dan opeens toch niet langs gaat... misschien dacht zij wel dat je dan het geld cash terug wilde ofzo?

En het is toch ook niet zo raar als je in een vakantieperiode even wat langer op antwoord moet wachten? Of wat voor beeld heb je van internetwinkels? Het zijn niet allemaal bol.coms met tig man personeel. Heel vaak zijn het gewoon eenpitters vanuit thuis.

En nee ik doe niet aan aandelen en heb die Jez ook nog nooit ontmoet.
Nou Cecilia, ik vind het wel raar als je een week op antwoord moet wachten als je op je geld wacht. Juíst in deze moeilijke tijden lijkt het me als ondernemer belangrijk om je klanten tevreden te houden, ook als je een eenmanszaak hebt.
Wat een vervelende opmerking Moonlight. Cecilia probeert toch alleen maar te helpen.
quote:SillySill schreef op 18 september 2013 @ 13:57:

Nou Cecilia, ik vind het wel raar als je een week op antwoord moet wachten als je op je geld wacht. Juíst in deze moeilijke tijden lijkt het me als ondernemer belangrijk om je klanten tevreden te houden, ook als je een eenmanszaak hebt.

Een week...? Ik heb wel eens 10 maanden achter UPC aan moeten bellen, mailen, dreigen met advocaten, en uiteindelijk via iemand die ik kende die er werkte, eindelijk mijn ¤100 borg voor een modem terug gekregen (wat zij dus al 10 maanden daarvoor hadden opgehaald).

Maar het zou wel handiger zijn als zo'n klein bedrijfje dan een automatisch antwoord aanzet in de e-mail als ze even met vakantie zijn, of zo iets. Maar het klinkt alsof een zaakwaarnemer het tijdelijk overnam (en niet van de hoed en de rand wist), althans dat concludeer ik uit het feit dat A) Moonlight wel een mail had gekregen over gestolen shirts en B) mail van Jez dat zij op vakantie was. Maar dat kan ik allemaal niet beoordelen. En daarom zou het ook niet op een publiek forum zo negatief moeten staan terwijl allerlei nuances en details niet bekend zijn.

Ik weet niet of Supershirt al op een of andere algemene review site wordt beoordeeld, daar zouden dat soort ervaringen allemaal bij elkaar moeten staan zodat je de positieve en negatieve kunt vergelijken. Aha, hier zou dat bijvoorbeeld kunnen: http://www.allesduurzaam. ... ppunten_item/t/supershirt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven