favoriet grieks eiland
vrijdag 15 juli 2011 om 12:28
Hallo
Hier is vast al eens een forumbericht over geweest, maar toch..
Ik zit er over te denken binnenkort naar een Grieks eiland te gaan. Maar weet niet goed welke.
Ik ben op zoek naar een eiland met mooie stranden en natuur. Met gezellige stadjes maar niet zo dat je je bed uit wordt gedreund door een dicotheek.
Iemand tips???
Hier is vast al eens een forumbericht over geweest, maar toch..
Ik zit er over te denken binnenkort naar een Grieks eiland te gaan. Maar weet niet goed welke.
Ik ben op zoek naar een eiland met mooie stranden en natuur. Met gezellige stadjes maar niet zo dat je je bed uit wordt gedreund door een dicotheek.
Iemand tips???
maandag 18 juli 2011 om 23:43
woensdag 20 juli 2011 om 07:36
woensdag 20 juli 2011 om 10:14
Queenfan ik kan niet quoten op mijn telefoon, maar voor Griekenland heb je alleen een ID-kaart nodig. Vroeger stond op de achterkant ook in welke landen de kaart geldig is, Griekenland staat daar ook bij (waarschijnlijk staat het nog steeds op de achterkant maar ik heb nu een aantal jaar een paspoort).
Zelf ben ik alleen nog maar op Rhodos geweest en dat vond ik ontzettend leuk! Lekker eten, leuk stadje, lekkere cocktails
er is daar ook een hoop te zien! Het is wel toeristisch maar dat vind ik niet erg . Over een weekje ga ik naar Kreta, Rethymnon en heb er heel erg veel zin in!! Ik vind Griekenland ontzettend leuk, de mensen zijn vriendelijk, de winkeltjes leuk en het eten is er lekker. Waar wij zitten op Kreta is ook een zandstrand en dat vind ik toch wel erg fijn, in Rhodos was er een strand met grote kiezels en dat vonden mijn poezelige voetjes toch minder leuk .
Zelf ben ik alleen nog maar op Rhodos geweest en dat vond ik ontzettend leuk! Lekker eten, leuk stadje, lekkere cocktails
woensdag 20 juli 2011 om 15:07
ID kaart inderdaad, die hebben wij ook.
Ik heb geen strand nodig als er een lekker zwembad bij het hotel is.
Rethymnon is leuk! wel groot maar wel leuk om te winkelen enz. Volgens mij hebben wij dit jaar gegeten bij Zorbas de Griek, was lekker ( kan ook ergens anders geweest zijn) Vorig jaar aan het water in 1 van die toeristen tentjes, was ook erg lekker. Ik heb er ook zo`n handgemaakt schilderij gekocht.
Ik heb geen strand nodig als er een lekker zwembad bij het hotel is.
Rethymnon is leuk! wel groot maar wel leuk om te winkelen enz. Volgens mij hebben wij dit jaar gegeten bij Zorbas de Griek, was lekker ( kan ook ergens anders geweest zijn) Vorig jaar aan het water in 1 van die toeristen tentjes, was ook erg lekker. Ik heb er ook zo`n handgemaakt schilderij gekocht.
woensdag 20 juli 2011 om 15:14
woensdag 20 juli 2011 om 19:56
quote:waterlily schreef op 15 juli 2011 @ 14:32:
Euhm, in het Rhodos waar ik was barstte het van de toeristen maar wel een heel leuk eiland. Genoeg te doen en te zien en mooie natuur.
Vond kreta ook super. Was aan de goede kant van het eiland, dus niet cherso maar rethymnon. Dat is echt een leuke plaats. Bovendien is er op de linkerhelft meer groen dan op de rechterhelft (waar cherso ook ligt).In mijn beleving ligt rethymnon toch aan de zelfde kant als chersonissos
Euhm, in het Rhodos waar ik was barstte het van de toeristen maar wel een heel leuk eiland. Genoeg te doen en te zien en mooie natuur.
Vond kreta ook super. Was aan de goede kant van het eiland, dus niet cherso maar rethymnon. Dat is echt een leuke plaats. Bovendien is er op de linkerhelft meer groen dan op de rechterhelft (waar cherso ook ligt).In mijn beleving ligt rethymnon toch aan de zelfde kant als chersonissos