fotoshoot Rhodos

04-09-2011 17:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de herfstvakantie ga ik met n vriendin heerlijk een weekje naar Rhodos. Op de vakantie is zij jarig. Nou wilde ik graag haar een fotoshoot cadeau geven.

Ik heb dat ooit vaker gedaan, je gaat dan met een fotograaf naar mooie plekjes en daar word je gefotografeerd.

Weet iemand of je dit kan laten doen op Rhodos??

Alle tips zijn welkom!
Google?

Vind deze shoots overigens vaak smakeloos, maar dat is mijn mening
Beetje ordinair... kijk ik wil model zijn maar ik ben het niet idee.
quote:willekewilleke schreef op 04 september 2011 @ 17:09:

In de herfstvakantie ga ik met n vriendin heerlijk een weekje naar Rhodos. Op de vakantie is zij jarig. Nou wilde ik graag haar een fotoshoot cadeau geven.

Ik heb dat ooit vaker gedaan, je gaat dan met een fotograaf naar mooie plekjes en daar word je gefotografeerd.

Weet iemand of je dit kan laten doen op Rhodos??

Alle tips zijn welkom!

Vindt zij dat leuk, zo'n fotoshoot? Of zou ze bijvoorbeeld een helikoptervlucht of rondvlucht leuker vinden? In de oude stad van Rhodos zitten heel veel juwelierszaakjes; je zou ook aan een sieraad kunnen denken? Of charter een (zeil)boot voor een (halve) dag.

Ik denk dat er wel fora zijn voor Griekenland en Rhodos, daar kun je dit soort vragen vaak stellen. Of kijk eens of er op Tripadvisor een forum over Rhodos is.
quote:spectral schreef op 04 september 2011 @ 17:25:

Beetje ordinair... kijk ik wil model zijn maar ik ben het niet idee.

Dit slaat nou werkelijk helemaal nergens op. Wat een domme kansloze opmerking.

Dit heeft niks te maken met model zijn. Dit heeft te maken met gewoon mooie foto´s van jezelf op een mooie locatie voor privé gebruik.

Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan in Griekenland. Er zijn van die winkels waar je kan informeren en een afspraak kan maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven