gambia`!!
vrijdag 4 november 2011 om 15:02
Zojuist met een vriendin besloten, we gaan naar Gambia!!! Iemand tips? Heb net een boekje gekocht en wil het rustig doorlezen. Ben zelf wel van het ontdekken, grote rugzak mee en zien die wereld, mijn vriendin is meer resort en strand type.
Zijn er leuke kleine georganiseerde rondreizen daar?
Vet veel zin in!!!
Zijn er leuke kleine georganiseerde rondreizen daar?
Vet veel zin in!!!
zaterdag 5 november 2011 om 00:10
quote:chartreuse schreef op 05 november 2011 @ 00:05:
[...]
Ik snap wel waarom je daar gaat zwemmen en zonnen, maar ik snap niet waarom dat dan stiekem moet. Geen hotelier zo gierig of er valt wel iets te regelen, dat je voor 'n klein bedrag legaal van dat strandje gebruik mag maken. De gasten van dat resort moeten er toch ook voor betalen?Nee je hoefde er niet voor te betalen, maar wij voelden ons wat opgelaten aangezien wij er niet logeerden. Heel veel mensen van andere hotels e.d. gingen daar naar toe, want de bumsters mochten er niet komen.
[...]
Ik snap wel waarom je daar gaat zwemmen en zonnen, maar ik snap niet waarom dat dan stiekem moet. Geen hotelier zo gierig of er valt wel iets te regelen, dat je voor 'n klein bedrag legaal van dat strandje gebruik mag maken. De gasten van dat resort moeten er toch ook voor betalen?Nee je hoefde er niet voor te betalen, maar wij voelden ons wat opgelaten aangezien wij er niet logeerden. Heel veel mensen van andere hotels e.d. gingen daar naar toe, want de bumsters mochten er niet komen.
zaterdag 5 november 2011 om 11:49
Ik ben er afgelopen februari geweest, vrij recent dus. Wij gingen puur voor een weekje zon, zee, strand. We wilden niet al te ver vliegen en toch verzekerd zijn van prachtig weer. Lekker relaxen en luieren in de zon. En dat is prima gelukt in gambia!
Van dat sextoerisme heb ik eigenlijk niets gemerkt. Wel dat ze opdringerig zijn, maar als je vriendelijk blijft en duidelijk zegt dat je geen interesse hebt, taaiden ze ook wel weer snel af. En ach ja, ik snap ook wel dat wij wandelende eurobiljetten voor ze zijn, als je hoort waar zij hun gezin van moeten onderhouden.
Ik hoef er absoluut geen tweede keer heen, maar voor een weekje zon op redelijke afstand, vond ik het dikke prima.
Van dat sextoerisme heb ik eigenlijk niets gemerkt. Wel dat ze opdringerig zijn, maar als je vriendelijk blijft en duidelijk zegt dat je geen interesse hebt, taaiden ze ook wel weer snel af. En ach ja, ik snap ook wel dat wij wandelende eurobiljetten voor ze zijn, als je hoort waar zij hun gezin van moeten onderhouden.
Ik hoef er absoluut geen tweede keer heen, maar voor een weekje zon op redelijke afstand, vond ik het dikke prima.
zondag 6 november 2011 om 19:35
jeetje, ik schrik ervan! Van de seksindustrie heb ik inderdaad ook iets gezien in het boekje ( de tip om in het water te gaan lopen stond daar ook in hahaha)...
Zelf denk ik dat ik het wel aankan, dat opdringerige... Heb het eerder meegemaakt, even op instellen, en dan is het oke..
Ik had zelf het idee, 3 dagen in een resort, dan een rondreis, van 3 dagen, en dan de rest weer in een resort zonnen en chillen.
Krokodil avontuur heb ik iets over gelezen, en iets op een boot wat 2 dagen duurt.
Uitgaan, is dat daar te doen? Lijkt me niet als er alleen hustlers zijn..
Ik zie het nog steeds zitten, maar wat zou een goed alternatief zijn?
Zelf denk ik dat ik het wel aankan, dat opdringerige... Heb het eerder meegemaakt, even op instellen, en dan is het oke..
Ik had zelf het idee, 3 dagen in een resort, dan een rondreis, van 3 dagen, en dan de rest weer in een resort zonnen en chillen.
Krokodil avontuur heb ik iets over gelezen, en iets op een boot wat 2 dagen duurt.
Uitgaan, is dat daar te doen? Lijkt me niet als er alleen hustlers zijn..
Ik zie het nog steeds zitten, maar wat zou een goed alternatief zijn?
maandag 7 november 2011 om 07:02
Ik ben er 2 keer geweest ( dit jaar nog ). Het opdringerige van mannen is alleen in de toeristengebieden. Met een beetje humor ben je er zo vanaf.
Het is een veilig land en je kan alle uitstapjes zelf doen. Echt mooi is het land niet maar er zijn veel leuke en interessante dingen te doen en te zien.
Het is een veilig land en je kan alle uitstapjes zelf doen. Echt mooi is het land niet maar er zijn veel leuke en interessante dingen te doen en te zien.