geen bookingreference gekregen, en nu?

08-07-2010 10:02 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi

Na veel bloed zweet en tranen via de telefoon een vlucht geboekt bij air asia. Ze zouden de booking reference mailen. Na een uur nog niks ontvangen, nog 2 keer teruggebeld, ander emailadres doorgegeven, gecontroleerd of het klopte. Het is volgens hun nog 2 maal opgestuurd maar wederom heb ik niks ontvangen.

Net weer teruggebeld, zelfde verhaal en degene aan de lijn zei dat ik met het bookingnr (heb ik telefonisch gekregen) ook kon inchecken eenmaal aan de desk van air asia.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is dat zo? De lijn is ontzettend slecht en hun engels en mijn maleisies is niet zo heel verstaanbaar...

Iemand een tip wat ik anders nog zou kunnen doen?
Zelf een mail sturen naar ze? Hebben ze en het adres en heb je geen last van de slechte lijn.
Misschien bij jouw ongewenste post binnen?
Hoi!

bedankt voor de reacties, ik heb nu de booking reference binnen. Alleen beide namen zijn verkeerd gespeld (na 3 keer spellen, S for singapore, N for norway)

dus ga ik nog maar even bellen!
Als je het bookingsnummer over de telefoon hebt gekregen is dat prima - sterker nog, je paspoort is genoeg.

Maar kan me voorstellen dat je het liever via je email hebt. Kun je via de site zelf niet met het boekingsnummer de bevestiging laten sturen, dat kan bij sommige airlines.

Oh je hebt het al - maar wat baaalen van de namen!!
Kunt idd makkelijk inchecken bij Air Asia met een nummer. Maar die namen zijn erg belangrijk, overal, maar in Azië controleren ze daar heel streng op heb ik gemerkt. Ook als je je visum-briefje niet goed invult

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven