Goed koffer merk?

22-11-2017 09:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Mijn man en ik zijn op zoek naar nieuwe koffers. Samsonite is natuurlijk een heel goed merk, maar wel erg prijzig. Wie heeft ervaring met andere goede merken? Bij de blokker zie ik wel eens koffers van Princess (volgens mij) voorbij komen en de ANWB heeft ook koffers. Iemand tips? Zouden samsonite koffers in het buitenland misschien goedkoper zijn?

Alvast bedankt!
american tourister > is volgens mij de wat goedkopere lijn van Samsonite, zijn echt top koffers!!
Spaar je toevallig bij de ING? Dan kan je Samsonite met korting bestellen in de rentepuntenwinkel.
Na tig kapotte koffers van HEMA en Princess ben ik toch overgestapt op Samsonite. Ik reis veel voor mijn werk en heb gewoon een goede betrouwbare koffer nodig. Iedere 2 maanden een andere koffer kopen is uiteindelijk ook niet goedkoop, dus nu toch maar 1-malig een dure.
ik heb al veel merken gehad en mijn man reist heeel veel maar we zijn na vele omzwervingen weer terug bij SAmsonite .. Spinner (4 wieltjes) licht kunststof . Ideaal en kunnen veel hebben. Regelmatig in de aanbieding.
Hier al een aantal jaar in het bezit van een Princess set.
Vliegen 2 a 3 per jaar (soms met overstappen) en koffers blijven goed.
Evt. 2de hands Samsonite via marktplaats?
Ben ook erg over SuitSuit koffers te spreken.
American Tourist is idd de goedkopere lijn van Samsonite met dezelfde kwaliteit als Samsonite
American tourister en SuitSuit als harde koffers. Voor handbagage heb ik altijd liever een zachte en gebruik ik eastpak of kipling.
Voor mij alleen nog Samsonite, tot nog toe altijd goed geslaagd via Duitse Amazon.
Zo'n goedkope Blokkerkoffer kan heel lang meegaan als je hem maar 1 of 2 keer per jaar gebruikt. Dan is een dure Samsonite misschien niet eens nodig.
Maar als je 'm vaker gebruikt, is iets meer geld uitgeven wellicht goedkoper op de lange termijn.
Wij hebben Delsey koffers. Al jaren, waren destijds ook nogal wat goedkoper als Samsonite. Maar wij gebruiken ze idd maar 1 keer per jaar, als we op vakantie gaan. We hebben nu ook 2 postcodeloterij koffers en die voldoen ook prima, alleen gaan de zwarte vegen er niet meer af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven