Goedkope reis naar Aruba

05-01-2011 15:06 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forumgenoten!

Ik heb in de planning staan om eind april naar Aruba (oranjestad) te gaan. Nu heb ik op internet gezocht naar leuke aanbiedingen en prijzen. Maar wat ik ook vind het is allemaal zo duur.

Hebben jullie misschien tips/ideeen waar ik mijn vlucht + hotel met logies kan boeken voor een mooie prijsje?

Ik zit helaas wel vast aan 29 april (paar dagen eerder kan ook) ivm schoolvakantie etc.

Ik hoor van jullie!
Tja, ik denk dat wij ik met googlen net zo ver kom als jij....
Kijk 'ns via Belgische organisaties en/of met vluchten vanaf Brussel. Als je in 'n NL vakantie gaat zijn hier de prijzen hoger. In Belgie hebben ze waarschijnlijk geen vakantie rond die periode.
Even via worldticketcenter gekeken en dan heb je vanaf Brussel 'n vlucht voor 749 euro bij vertrek op 29 april en terugvlucht 7 mei met Delta en met 1 overstap.

Zelfde datums vanaf Amsterdam is de goedkoopste optie 772 euro en met 2 overstappen.
Super bedankt Elninjoo! ik ga ook ff gluren bij de buren
ik boek altijd zelf bij www.tjingo.nl (krijg je sowieso 5% korting op prijzen die de gewone touroperators hebben)
Wat vind je een mooi prijsje?

Vakanties naar dit soort bestemmingen ga je niet vinden voor een habbekrats....
@Tinus1485: Wat is het goedkoopste dat je zelf hebt gevonden tot nu toe?

@elninjoo: wij hebben hele slechte ervaringen met de site die jij noemt ... komen altijd in een latere stap extra kosten bij. Heb jij ervaring met die site?
Nee, ik gebruik dat soort vergelijkingssites zelf alleen om te kijken welke maatschappijen er allemaal op mijn bestemming vliegen. Uiteindelijk boek ik doorgaans op de site van de maatschappij zelf om goedkoper uit te zijn.

Misschien heb je voor Aruba trouwens ook wel van die packetdeals van bepaalde Nederlandse (of Belgische) touroperators, waardoor je vlucht + hotel goedkoper kan scoren dan wanneer je 'n losse vlucht boekt.
Ik zou bij de vakantiediscounter en dat soort sites kijken en een pakketreis boeken.
quote:spectral schreef op 05 januari 2011 @ 16:01:

Wat vind je een mooi prijsje?

Vakanties naar dit soort bestemmingen ga je niet vinden voor een habbekrats....

Nee dat begrijp ik ook. Maar hoe goedkoper hoe beter

Bedankt allemaal voor de reacties!
Via Holland international of arkefly zijn er pakketreizen. Tip betaal die 100 euro extra voor KLM. Een mooi resort met goede appartementen is divi village golf en beach resort.
Je kan ook bij onze Duits buren kijken.

Maar: in de meivakantie vind je geen goedkope reisjes...
Ik heb zelf goede ervaringen met straus.nl, misschien staat daar iets goedkoops op?
Hi, heb je al gekeken op vliegen naar Aruba

Met hoeveel personen wil je gaan? Toevallig heb ik een vakantiewoning (niet duur) in Aruba, als je interesse hebt, kan je kijken op http://www.arubacaskenepa.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven