Gone Flying, Dubai
woensdag 12 december 2018 om 17:57
Welkom in mijn vervolgtopic!
Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.
Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.
Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.
Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.
anoniem_380051 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 15:47
79.16% gewijzigd
donderdag 18 juli 2019 om 16:02
Er hangt romantiek in de lucht......TrolleyDolly schreef: ↑18-07-2019 14:43Charlie is over een half uur hier. Hij overweegt om naar Sillicon te verhuizen dus hij krijgt een rondleiding. Vanavond komen de FO en Jay ons vergezellen en gaan we sushi bestellen. De wijn staat al klaar.
donderdag 18 juli 2019 om 17:31
Charlie is weer naar huis vertrokken. Ik heb hem haast de taxi in moeten jagen toen hij vrienden tegenkwam die op het punt stonden om naar huis te gaan. Hij vliegt nog maar een maand dus hij heeft nog geen volledig loon gehad. Hij moet dus op zijn geld letten.
Maar hij had overduidelijk geen zin om al te vertrekken. Hij heeft echter een vroege vlucht en toen ik hem eraan herinnerde dat we allebei 2 dagen vrij hebben na onze layover van morgen, stapte hij schoorvoetend in de taxi. Best schattig.
Ik ben niet zo snel verliefd maar ik vind hem best leuk om te zien en hij is heel lief. Ik kijk ernaar uit om hem terug te zien in ieder geval.
Maar hij had overduidelijk geen zin om al te vertrekken. Hij heeft echter een vroege vlucht en toen ik hem eraan herinnerde dat we allebei 2 dagen vrij hebben na onze layover van morgen, stapte hij schoorvoetend in de taxi. Best schattig.
Ik ben niet zo snel verliefd maar ik vind hem best leuk om te zien en hij is heel lief. Ik kijk ernaar uit om hem terug te zien in ieder geval.
donderdag 18 juli 2019 om 17:40
Dat klinkt best wel als een positieve kriebelTrolleyDolly schreef: ↑18-07-2019 17:31
vrijdag 19 juli 2019 om 09:26
Jaaaaaa!!!!
vrijdag 19 juli 2019 om 09:33
Nee Engels voor het gemak. Ik gooi er af en toe wel een Frans zinnetje in maar helaas is mijn Frans beperkt tot "servicefrans". Maar hij praat dus Engels met zo'n sexy Frans accent.
Bonuspunten voor mij omdat ik het woordje "Frans" maar liefst 3x in 1 zin wist te proppen.
vrijdag 19 juli 2019 om 09:34
Aaah dat is echt leuk haha. Forummer meets forummer
vrijdag 19 juli 2019 om 09:50
Dromen zijn er om waar te maken
@Nehneh: als je wilt mag je me in een pb je stoelnummer doorgeven. Dan zorg ik dat je zeker de maaltijd van je voorkeur krijgt. Dan hoef ik jou in ieder geval niet teleur te stellen als er iets op is. Ik ben benieuwd of je mij herkent.
vrijdag 19 juli 2019 om 15:42
Ohhh wat leuk!! Ik ben wel jaloers, ik zou ook wel op die vlucht willen zitten
Foto op insta?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
vrijdag 19 juli 2019 om 19:14
Leuk dat we op jouw vlucht zitten! Ik ben ook benieuwd, ik heb een tijdje geleden je foto eens zien passeren, maar gezichten onthouden is helaas niet mijn sterkste kant.TrolleyDolly schreef: ↑19-07-2019 09:50Dromen zijn er om waar te maken
@Nehneh: als je wilt mag je me in een pb je stoelnummer doorgeven. Dan zorg ik dat je zeker de maaltijd van je voorkeur krijgt. Dan hoef ik jou in ieder geval niet teleur te stellen als er iets op is. Ik ben benieuwd of je mij herkent.![]()
Top, ik stuur straks nog een berichtje. En ik lees dan ook nog even je laatste nieuwe updates. Maar nu moet ik eerst nog wat voorbereiden en inpakken (ik heb slechts een klein beetje last van uitstelgedrag