Gone Flying, Dubai

12-12-2018 17:57 2119 berichten
Welkom in mijn vervolgtopic! :cheer:

Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.

Maar eerst... inpakken en afscheid nemen. :there:

Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd. ;-)
anoniem_380051 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 15:47
79.16% gewijzigd
Rosalind schreef:
18-07-2019 14:44
Is Charlie ook Belg?
Nee. Fransman. Maar niet van het vasteland. Hij komt van 1 van de exotische Franse eilanden.
Ohh wat romantisch! :flirting: En wat tof voor je dat het zo gezellig was.

Ik hoop dat het vandaag ook heel gezellig was!
Alle reacties Link kopieren
TrolleyDolly schreef:
18-07-2019 14:43
Charlie is over een half uur hier. Hij overweegt om naar Sillicon te verhuizen dus hij krijgt een rondleiding. Vanavond komen de FO en Jay ons vergezellen en gaan we sushi bestellen. De wijn staat al klaar.
Er hangt romantiek in de lucht...... :loveys:
Charlie is weer naar huis vertrokken. Ik heb hem haast de taxi in moeten jagen toen hij vrienden tegenkwam die op het punt stonden om naar huis te gaan. Hij vliegt nog maar een maand dus hij heeft nog geen volledig loon gehad. Hij moet dus op zijn geld letten.

Maar hij had overduidelijk geen zin om al te vertrekken. Hij heeft echter een vroege vlucht en toen ik hem eraan herinnerde dat we allebei 2 dagen vrij hebben na onze layover van morgen, stapte hij schoorvoetend in de taxi. Best schattig. :proud:

Ik ben niet zo snel verliefd maar ik vind hem best leuk om te zien en hij is heel lief. Ik kijk ernaar uit om hem terug te zien in ieder geval.
TrolleyDolly schreef:
18-07-2019 17:31

Ik ben niet zo snel verliefd maar ik vind hem best leuk om te zien en hij is heel lief. Ik kijk ernaar uit om hem terug te zien in ieder geval.
Dat klinkt best wel als een positieve kriebel :applause: :flirting: :love:
:popcorn: :heart: :cheer2:
:cheer2: :cheer2: :flirting: :flirting:
Naaahw wat een leuk verhaal!
Oh tof! Dus je spreekt ook Frans met hem zeker? Ik hoop voor je dat dit een blijvertje is.
Ik lees al een eindje mee in je leuke topic, maar wou nu toch even reageren, omdat ik benieuwd ben of ik heel binnenkort misschien op jouw vlucht zit.
Ik vertrek zaterdagavond vanuit Brussel naar Bangkok met een overstap in Dubai.
Ook ben ook wel benieuwd naar je Instagram?
Nehneh schreef:
18-07-2019 23:07
Ik lees al een eindje mee in je leuke topic, maar wou nu toch even reageren, omdat ik benieuwd ben of ik heel binnenkort misschien op jouw vlucht zit.
Ik vertrek zaterdagavond vanuit Brussel naar Bangkok met een overstap in Dubai.
Jaaaaaa!!!! :proud: ik breng jou naar Dubai morgenavond!
Flashy schreef:
18-07-2019 21:58
Oh tof! Dus je spreekt ook Frans met hem zeker? Ik hoop voor je dat dit een blijvertje is.
Nee Engels voor het gemak. Ik gooi er af en toe wel een Frans zinnetje in maar helaas is mijn Frans beperkt tot "servicefrans". Maar hij praat dus Engels met zo'n sexy Frans accent. :proud:

Bonuspunten voor mij omdat ik het woordje "Frans" maar liefst 3x in 1 zin wist te proppen.
TrolleyDolly schreef:
19-07-2019 09:26
Aaah dat is echt leuk haha. Forummer meets forummer
Ook echt leuke foto’s op je Instagram. Zo leuk dat ik die plekken ook wil zien. :-D
Sem_ schreef:
19-07-2019 09:40
Ook echt leuke foto’s op je Instagram. Zo leuk dat ik die plekken ook wil zien. :-D
Dromen zijn er om waar te maken ;-)

@Nehneh: als je wilt mag je me in een pb je stoelnummer doorgeven. Dan zorg ik dat je zeker de maaltijd van je voorkeur krijgt. Dan hoef ik jou in ieder geval niet teleur te stellen als er iets op is. Ik ben benieuwd of je mij herkent. :proud:
Dolly en Nehneh, wat leuk dat jullie elkaar gaan ontmoeten.
Ohhh leuk zeg een echte meet and greet. Jullie posten toch wel hoor het was? :couple: :applause:
Of tof zeg!
TrolleyDolly schreef:
19-07-2019 09:26

Ohhh wat leuk!! Ik ben wel jaloers, ik zou ook wel op die vlucht willen zitten :proud:

Foto op insta? :A:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Super leuk!! Selfie voor in 't plakboek :)
TrolleyDolly schreef:
19-07-2019 09:50
Dromen zijn er om waar te maken ;-)

@Nehneh: als je wilt mag je me in een pb je stoelnummer doorgeven. Dan zorg ik dat je zeker de maaltijd van je voorkeur krijgt. Dan hoef ik jou in ieder geval niet teleur te stellen als er iets op is. Ik ben benieuwd of je mij herkent. :proud:
Leuk dat we op jouw vlucht zitten! Ik ben ook benieuwd, ik heb een tijdje geleden je foto eens zien passeren, maar gezichten onthouden is helaas niet mijn sterkste kant.
Top, ik stuur straks nog een berichtje. En ik lees dan ook nog even je laatste nieuwe updates. Maar nu moet ik eerst nog wat voorbereiden en inpakken (ik heb slechts een klein beetje last van uitstelgedrag 😉)
Heerlijk topic om te lezen, ik blij& je volgen.
En nu wil ik ook je insta. Zo leuk om je te volgen!
Wat leuk dat je ook echt een forummer op een vlucht tegenkomt Dolly. Ik volg je insta met veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven