Gone Flying, Dubai
woensdag 12 december 2018 om 17:57
Welkom in mijn vervolgtopic!
Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.
Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.
Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.
Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.
anoniem_380051 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 15:47
79.16% gewijzigd
dinsdag 17 september 2019 om 16:08
Even snel voor ik van Jakarta naar Dubai vlieg. Mijn 2 verlofdagen zijn goedgekeurd!!!! Omdat ik het een 2 dagen vooraf weet heb ik een ticket voor morgennamiddag kunnen boeken.
Ik kom morgenochtend om 06h aan in Dubai en 's middags sta ik weer als passagier op de luchthaven!! Slapen doe ik wel in het vliegtuig.
Ik ga een week op vakantie!!!!
Ik kom morgenochtend om 06h aan in Dubai en 's middags sta ik weer als passagier op de luchthaven!! Slapen doe ik wel in het vliegtuig.
Ik ga een week op vakantie!!!!
woensdag 18 september 2019 om 09:32
Ga ik zeker doen! Ik vertrek bijna naar de luchthaven. Eindelijk is het zo ver... na 8 maanden. Ik kan het haast niet geloven.
Zojuist nog meer ongelofelijk nieuws gekregen. (Wat een surrealistische dag) Het Bussiness promotion event van volgende maand blijkt een fotoshoot te zijn. Een fotoshoot!
En ze vragen mij! (En 2 anderen) Dat was wel het laatste dat ik verwacht had. Mijn hemel. Ik moet echt op mijn eten gaan letten. Of misschien net niet. Het is een fotoshoot voor catering 
En nog erger: ik heb mijn arm verbrand aan boord. Aan 1 van de ovens. Slechts eerste graads, maar het ziet er niet uit. Dat moet dus op 6 weken tijd genezen zijn.
Zojuist nog meer ongelofelijk nieuws gekregen. (Wat een surrealistische dag) Het Bussiness promotion event van volgende maand blijkt een fotoshoot te zijn. Een fotoshoot!
En nog erger: ik heb mijn arm verbrand aan boord. Aan 1 van de ovens. Slechts eerste graads, maar het ziet er niet uit. Dat moet dus op 6 weken tijd genezen zijn.
woensdag 18 september 2019 om 10:03
Ongetwijfeld. Ik kijk er wel naar uit om de callbells een keer ongestraft te negeren.
woensdag 18 september 2019 om 10:18
TrolleyDolly schreef: ↑18-09-2019 10:03Ongetwijfeld. Ik kijk er wel naar uit om de callbells een keer ongestraft te negeren.Het zal heel vreemd voelen om me door collega's te laten bedienen. 1 ding is zeker: ik raak de callbell niet aan. Ik loop wel even naar de galley indien nodig. Ik heb toch een stoel aan het gangpad. Heerlijk!
Doen jullie wel eens collega's upgraden naar buisness class? Als er toch wat vrij is...
Ohh, als ik het kon betalen zou ik ooit buisness/first class willen vliegen. Dat zal wel nooit gebeuren helaas.
Fijne vakantie Dolly!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
woensdag 18 september 2019 om 11:49
Nee dat zijn de voordelen voor de senior crew. Het verschil moet er zijn he.LunchLover schreef: ↑18-09-2019 10:18Doen jullie wel eens collega's upgraden naar buisness class? Als er toch wat vrij is...![]()
Ohh, als ik het kon betalen zou ik ooit buisness/first class willen vliegen. Dat zal wel nooit gebeuren helaas.
Fijne vakantie Dolly!
Ik zit inmiddels aan de gate.
woensdag 18 september 2019 om 20:34
Dat geneest veel sneller joh! Ik had er laatst een net onder mijn nek (probeer nooit je kleding tr strijken als je t aanhebt) en het duurde iets meer dan een week voor t genezen was. Had een gala dus zat ook met een deadline!TrolleyDolly schreef: ↑18-09-2019 09:32Ga ik zeker doen! Ik vertrek bijna naar de luchthaven. Eindelijk is het zo ver... na 8 maanden. Ik kan het haast niet geloven.
Zojuist nog meer ongelofelijk nieuws gekregen. (Wat een surrealistische dag) Het Bussiness promotion event van volgende maand blijkt een fotoshoot te zijn. Een fotoshoot!En ze vragen mij! (En 2 anderen) Dat was wel het laatste dat ik verwacht had. Mijn hemel. Ik moet echt op mijn eten gaan letten. Of misschien net niet. Het is een fotoshoot voor catering
Hello, can you hear me?
vrijdag 20 september 2019 om 00:32
Hallo TrolleyDolly,
Wat ik me iedere keer afvraag wanneer ik bij de gate wacht op mijn vlucht is waarom er altijd zoveel mensen naar de balie bij de gate gaan. Soms staan er hele rijen. Wat willen mensen op het laatste moment nog vragen of regelen? (Wanneer ik ingecheckt ben, mijn boardingpass en paspoort bij me heb, lijkt me dat alles wat ik nodig heb) Of is dat meer een vraag aan grondpersoneel?
Fijne vakantie!
Wat ik me iedere keer afvraag wanneer ik bij de gate wacht op mijn vlucht is waarom er altijd zoveel mensen naar de balie bij de gate gaan. Soms staan er hele rijen. Wat willen mensen op het laatste moment nog vragen of regelen? (Wanneer ik ingecheckt ben, mijn boardingpass en paspoort bij me heb, lijkt me dat alles wat ik nodig heb) Of is dat meer een vraag aan grondpersoneel?
Fijne vakantie!
vrijdag 20 september 2019 om 12:18
@ Kokosmakron, misschien denken ze, als we vooraan staan gaan we vast als eerste aan boord....
Wat ik me altijd afvraag, waarom mensen na de landing altijd direct gaan staan zodra het 'veiligheidsgordel los signaal' klinkt.
Meestal duurt het nog wel een kwartier of langer voordat het vliegtuig stilstaat en de deur opengaat!
Zij staan stil in het gangpad, ik lees nog een hoofdstuk in mijn boek!
Fijne vakantie Dolly!
Wat ik me altijd afvraag, waarom mensen na de landing altijd direct gaan staan zodra het 'veiligheidsgordel los signaal' klinkt.
Meestal duurt het nog wel een kwartier of langer voordat het vliegtuig stilstaat en de deur opengaat!
Zij staan stil in het gangpad, ik lees nog een hoofdstuk in mijn boek!
Fijne vakantie Dolly!