Groepsaccommodatie omgeving Tilburg

24-10-2019 09:08 10 berichten
Voor een jeugdkamp met ong 25-30 kinderen ben ik op zoek naar een logeerlocatie die niet duur is. Omdat we het betaalbaar willen houden willen we maximaal €40 per kind vragen en daar moeten dan ook boodschappen en activiteiten van betaald worden. Ik zoek dus naar een locatie die niet meer vraagt dan €700.

Ben zelf ook aan het googlen, maar in deze prijsklasse vind ik niet veel. De meeste accommodaties met een website zijn veel te sjiek voor ons doel.
We willen gewoon een basis-keuken, een slaapruimte (bedden niet per se nodig) en een plek om droog te zitten bij slecht weer. We zullen dat weekend voornamelijk buiten te vinden zijn, dus gras voor de deur en bos in de buurt is wel erg fijn.

Hopelijk kent iemand hier een pareltje?
Alle reacties Link kopieren
Al geïnformeerd bij scoutings in die regio?
geneet van 't laeve
Wij zijn met school regelmatig naar de Mussenberg geweest in Loon op Zand.
Misschien daar even kijken?
Met mijn koor 2 keer een weekend in een groepsaccommodatie geweest.
De eerste keer in een oud klooster (met slaapkamers én slaapzalen), centrale keuken en aparte binnenruimtes voor groepsactiviteiten.
De Beukenhof in Biezenmortel.
De tweede keer in De Nieuwe Erf in Diessen. Een kampeerboerderij met slaapkamers én slaapzalen en centrale keuken en ook binnenruimtes voor groepsactiviteiten.
Beide lokaties bij bos en natuur.
Dank voor de tips
Scouting ben ik inderdaad aan het kijken, maar omdat we buiten de zomervakantie gaan zijn veel gebouwen niet te huur.
Mijn eerste reactie was boerderij de kieviet in esbeek - maar die kennen hun prijzen inmiddels ook wel. Loon op Zand zitten volgens mij meerdere boerderijen - heb je die al bekeken?
Anders zou Je ook eens kunnen kijken naar de overnachtingsmogelijkheden bij manage het Hoefke en manege het Zandeind in Riel. Zeker die eerste is niet zo luxe en ligt tegen de Regte Heijde aan met bos aan de andere kant. Weet alleen niet wat ze kosten en of je er zonder paard ook terecht kunt.

Boerderij de Kiek in Alphen is waarschijnlijk ook te duur?
Maandag27 schreef:
24-10-2019 09:41
Mijn eerste reactie was boerderij de kieviet in esbeek - maar die kennen hun prijzen inmiddels ook wel. Loon op Zand zitten volgens mij meerdere boerderijen - heb je die al bekeken?
Anders zou Je ook eens kunnen kijken naar de overnachtingsmogelijkheden bij manage het Hoefke en manege het Zandeind in Riel. Zeker die eerste is niet zo luxe en ligt tegen de Regte Heijde aan met bos aan de andere kant. Weet alleen niet wat ze kosten en of je er zonder paard ook terecht kunt.

Boerderij de Kiek in Alphen is waarschijnlijk ook te duur?
Dit zijn precies de dingen die ik zoek. Eerder genoemde locaties inmiddels bekeken en die sluiten niet echt aan bij onze behoeften (vooral veel te duur en meer luxe dan we nodig hebben).
Bij de kiek heb ik al gekeken en volgens mij heb ik daar wel info opgevraagd.
Misschien Heukeloms Hoefke in Heukelom? Daar is het altijd heel druk met kinderkampen.
https://www.sparrenhoftilburg.nl/reserveren/tarieven/ voldoet zeker aan je wensen en is ook heel betaalbaar. Is zelfs aan de rand van Tilburg.

Je zou ook nog kunnen kijken bij manege Thielen in Hulten
nena78 schreef:
24-10-2019 11:10
https://www.sparrenhoftilburg.nl/reserveren/tarieven/ voldoet zeker aan je wensen en is ook heel betaalbaar. Is zelfs aan de rand van Tilburg.

Je zou ook nog kunnen kijken bij manege Thielen in Hulten
Oh, dit is ook een gouden locatie, inderdaad.
Helaas al vol t/m oktober volgend jaar, maar ik houd hem zeker in gedachte voor 2021

De manege zal ik straks eens bekijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven