Grote kampeertopic

09-08-2025 18:42 205 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan er zo geen topic over vinden maar er zijn vast genoeg kampeerders op het forum.

Hoe kampeer je? Wat was je laatste bestemming? Camping tips en tops. Beste aankopen voor het kamperen etc.

Brand maar los :-).
You can only succeed when there is room to fail.
Nou dat geloof ik :cry:
Tupperware schreef:
25-05-2026 14:39
Wij zijn nu met zijn tweetjes en kunnen buiten het seizoen, dat scheelt wel.
Maar dan is een camper toch juist handig en leuk? Dan hoef je nergens te reserveren en kan je gaan zwerven.
thistle schreef:
25-05-2026 21:22
Maar dan is een camper toch juist handig en leuk? Dan hoef je nergens te reserveren en kan je gaan zwerven.
Ja maar de vaste lasten van de camper gaan dus heel erg omhoog. Dus dan hoef je niet te reserveren op campings inderdaad maar die honderden euro’s die je dan xtra moet betalen (alleen voor het bezit ervan) worden heel veel straks
smorre schreef:
25-05-2026 21:26
Ja maar de vaste lasten van de camper gaan dus heel erg omhoog. Dus dan hoef je niet te reserveren op campings inderdaad maar die honderden euro’s die je dan xtra moet betalen (alleen voor het bezit ervan) worden heel veel straks
Dit inderdaad, de camper kost zonder ermee weg te gaan al 300 tot 400 euro per maand. Daar kan ik heel veel leuke campings van bezoeken met het andere kampeermiddel. Zelfs af en toe een hotelletje pakken of een huisje is nog goedkoper dan.
Wij hebben inmiddels een vouwwagen overgekocht en in de meivakantie midweek weg geweest. Kinderen hadden duidelijk meer aanspraak dan bij de campings waar we hiervoor een stacaravan huurden. Man vond het 'niet' tegenvallen en dat was eigenlijk super positief;-).

Enige nadeel was dat het lang licht was en wat rumoerig maar na eerste nacht oordopjes en slaapmasker voor kinderen gekocht en bij thuiskomst de cabines donker geverfd. Eens kijken of ze dan in de zomer langer slapen.
You can only succeed when there is room to fail.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven