Hoe later, hoe duurder?

11-08-2010 20:51 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tickets worden duurder naarmate je later boekt, maar pakketreizen worden op het allerlaatste moment juist weer goedkoper. Als je flexibel bent in waar je heen wilt, dan kun je in de week voor vertrek vaak hele leuke reisjes voor heel weinig geld scoren. (Maar let op, dat geldt meestal weer niet voor de schoolvakanties, dus probeer daar omheen te plannen als dat kan).
hoe dichterbij de datum goedkoper, gewoon aanbiedingen die ze dan kwijt willen.
ik hoop niet v dat je in de herfst vakantie wilde gaan? dan is het wel lastig een lastminute te vinden
ik hoop niet v dat je in de herfst vakantie wilde gaan? dan is het wel lastig een lastminute te vinden
quote:nummerzoveel schreef op 11 augustus 2010 @ 20:59:

Tickets worden duurder naarmate je later boekt

En zelfs dat hoeft niet. Vorig jaar moest ik mijn niet-rechtstreekse vliegreis annuleren vanwege het overlijden van mijn oma. Daarvoor in de plaats kwam (een paar dagen voor vertrek) een rechtstreekse vlucht naar dezelfde bestemming. In totaal 100 euro duurder. Het ticket was dus duurder, maar het was wel een non-stop vlucht, dus ook weer niet echt duurder.

Ik denk dus dat het ervan af hangt waar je heen wil.
Maar aan de andere kant heb je ook reizen die later duurder worden.

AL met al er zijn ALTIJD aanbiedingen.
maak je niet druk om de prijzen... als je buiten de vakantie boekt zit het wel goed..

ga lekker een weekje nr egypte, altijd mooi weer en ook niet zo duur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven