hoe leuk is delft??

29-07-2013 22:56 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
manlief en ik gaan dit weekend naar delft.ben opzoek naar leuke tips,winkels,restaurants,dingen om te doen.alles is welkom!
Ik ga juist voor de leuke winkeltjes naar Delft! Kan er beter slagen dan bijvoorbeeld in Den Haag of Rotterdam.

Weet zo snel de namen niet. .. zal zo effe googelen!
Eens met Lelytje, heb zelf jarenlang in Delft gewoond, woon nu in P, en vind de winkels niet echt heel bijzonder. Maar goed, TO gaat hoofdzakelijk voor de stad Delft toch? Er is genoeg te doen en te zien naast winkelen.

Eten zou ik doen bij Van der Dussen, heerlijk!!
Katrien, ik kraak Delft absoluut niet af, maar ik vind het winkelen er niet bijzonder. Eigenlijk ken ik niemand die winkelen in Delft leuk vindt...

Lelytjevandalen, P. ken ik wel! Heb er lesgegeven
quote:spitsmuisje schreef op 30 juli 2013 @ 09:19:

Eigenlijk ken ik niemand die winkelen in Delft leuk vindt...

Ik dus!

Al vind ik Den Haag ook leuk, maar Rotterdam vind ik dus echt niets aan.

Delft vind ik juist leuk, niet te groot, mooie stad, grachtjes.

Leuke kledingwinkels:

O'Donna, Molslaan (wat duurder merken, trendy)

Bij Marlies, Beestenmarkt (mode en interieur-accesoires, net even anders dan anders, trendy)

Op de Brabantse Turfmarkt (waar de bloemenmarkt is) en op de Burgwal (naast Dille en Kamille) zitten ook nog wat leuk winkeltjes, waar mooie, stijlvolle dameskleding verkocht wordt, weet de namen zo gauw niet van.

En verder heb je de Lady Sting, H&M, America Today voor je basics.

Kinderkleertjs: H&M, Hema, V&D voor je basics, en de leuke merkkleding bij Piekaboo, Vrouwenregt en Okido, Verwerdijk.

En TO, als het slecht weer is, het Filmhuis is een klein, oud filmhuisje, waar net even andere films gedraaid worden. Je mag met je drankje (koffie of thee in een echt kopje, fris in een glas) de zaal in, en er is nog een ouderwetse pauze tijdens de film.
En als je van fietsen en brocante houdt:

http://vanbrocantetottheetuin.nl/index.php?page=fie
oh,wat fijn zoveel tips!

ik woon zelf in een saaie stad met alleen maar de v&d etc.dus vind kleine bijzondere winkeltjes juist leuk!

ga de eetadresjes die jullie noemen eens opzoeken..goed om te weten dat er in ieder geval genoeg keus is(en is manlief ook weer blij,hihi)vooral italiaans en argentijs gaan er wel in.

en idd wil nog wel iets cultureels doen,maar weet nog niet wat het gaat worden,met het warme weer is een rondvaart denk ik wel leuk.

en is de porcelijne fles leuk?heb wel beetje serviestik,dus dacht misschien is het wat?

sowieso dat het een historische stad is,trekt me wel.vermaken ons vast wel,maar altijd leuk om wat insider tips te hebben!

dank jullie wel!
Italiaans is lekker op de markt bij stromboli.

Porcelyne fles is leuk. Niet wauw leuk, maar best leuk om is te zien. Maar te duur om je servies aan te schaffen denk ik
oh goede tip lelytje!ga ik stromboli even opzoeken.nou ja wilde het niet aanschaffen hoor,maar lijkt me wel leuk om te zien hoe het gemaakt word.

spitsmuisje,astruhuppeldepup en van dussen(sorry namen kwijt)zijn beide gesloten wegens vakantie,helaas.

staskoffiehuis lijkt me wel wat en vrij ook,lekker portugese gebakjessss,jammie!

pop77,leuk om te weten ga zeker even bij marlies kijken.en filmhuis goede optie als het idd gaat onweren
Je moet een beetje de straatjes naast de winkelstraten pakken echt leuke winkeltjes en vooral voorbij de markt lopen. Den haag en Rotterdam zijn juist echt niet gezellig te massaal maar gelukkig heeft iedereen een andere mening
we hebben een heerlijk weekend gehad!ik vond delft een erg leuke stad!hadden natuurlijk ook heerlijk weer.heerlijk gegeten,gedronken,rondgelopen,rondvaart gedaan,dagje scheveningen.en her en der terrasjes gepakt,hotel was fijn.weekend was zo om,hadden best nog willen blijven;-)
Leuk om te lezen! Voor herhaling vatbaar dus. Jullie hebben wel geboft met het weer!
ja,was echt heerlijk!en ook heerlijk gegeten,naar aanleiding van jullie tips,dus helemaal goed hoor.bij vrij de portugese pasteitjes,bij leonidas lunchroom lekkere frisse smoothie.san marco ,savonds gegeten.goede italiaan(wij hadden pasta en pizza)en de pijpenla,beetje duur maar zo lekker,vooral het toetje.

de porcelijne fles komt ooit nog wel eens!hebben trouwens niet de oude/nieuwe kerk gezien,wel een andere(deze was wel gratis en mooi zat).savonds was er ook muziek op het plein.gezellig druk.veel toeristen ook(inclusief ons dus,haha)
Leuk om te lezen!

Ik denk dat je dan de Maria van Jessekerk ingegaan bent. Deur zat tegenover de markt die er was?

Er waren inderdaad veel dingen te doen dit weekend.

Er was veel muziek overal geloof ik en het corso op zondag
ja,die was het lelytjevandalen!
Fijn dat het een leuk weekend was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven