hoeveel geld wisselen 7 dagen Gambia

29-12-2010 12:56 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Ik ga in Januari 7 dagen naar Gambia. Mijn reis is inclusief ontbijt en diner. Ik moet daar dus 7x lunchen en uiteraard wil ik nog een souvenir o.i.d. kopen. Ik moet geld wisselen voor Gambia maar ik heb geen idee hoeveel ik mee zal nemen.

Iemand tips?

Alvast bedankt!
quote:JohnnyCake schreef op 30 december 2010 @ 12:44:

Waarom naar zo'n crisisland?

Omdat je daar lekker in de zon kunt gaan liggen in januari en omdat het niet al te ver vliegen is.

(dat was tenminste mijn reden om er 5 jaar geleden heen te gaan).
Niet al te ver? Het is zes uur vliegen! Als je eventjes doorvliegt ben je weer in geciviliseerd gebied. Smaken verschillen
quote:Supersoulfighter schreef op 29 december 2010 @ 21:54:

[...]

Inderdaad! Ik kan me nog een eilandje in ZO Azië herinneren waar men voor electriciteit afhankelijk was van een aggregaat, waardoor er maar 2 uur per dag stroom was, waar geen enkele auto reed en alles op paardjes werd gedaan maar waar WEL een credit Card betaling mogelijk was, haha!

Grappig hè? Ooit wel eens ergens in Jordanië gestaan, niet heel veel cash meer. Er was een soort pinautomaat, stonden geen logo's o.i.d. op. Halve dorpje erbij, iedereen kwam helpen en kijken. Kwam er geld uit! Geweldig!

Ook wel eens in een kleine Omani exclave geweest, waar volgens de ATM-zoeker op internet geen automaten waren. Vier stuks....
Crisisland? Gambia? Dan heb je echt geen idee waar je het over hebt Johny, haha!
Je kan alleen maar wisselen in Gambia, dus euro's meenemen en daar met dalasi's betalen.

Hou wel 10 euro pp contant apart, dit is een nieuwe regeling voor vertrekbelasting, te voldoen als je het land verlaat op de luchthaven.

Dalasi's mag je idd niet uitvoeren, dat wil je ook niet want het heeft totaal geen waarde.

Fijne vakantie, nog 5 weken en ik zit er ook weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven