Horroruitjes school, werk of vereniging
woensdag 4 juni 2025 om 14:34
Bij m'n vorige werk hadden ze op gegeven moment bedacht dat het jaarlijkse feest een estafette-triatlon moest worden. In estafette moest iedereen een afstand zwemmen, fietsen of hardlopen (en bij elkaar opgeteld was het dan een zoveelste triatlon).
Gelukkig wisten ze dit midden in mijn vakantie te plannen, dus ik was er niet. Want niet komen omdat je er gewoon geen zin in had, werd niet gewaardeerd, begreep ik van een aantal collega's.
Gelukkig wisten ze dit midden in mijn vakantie te plannen, dus ik was er niet. Want niet komen omdat je er gewoon geen zin in had, werd niet gewaardeerd, begreep ik van een aantal collega's.
woensdag 4 juni 2025 om 14:39
Zie het helemaal voor metoulouse_74 schreef: ↑01-06-2025 21:55Niet echt horror, maar nav de kledinghints:
Ik informeerde ooit of ik ergens rekening mee zou moeten houden, met kleding. Als we zouden fietsen of klimmen oid zou ik geen rokje aan doen.
Nee dat kan prima, zei mijn organiserende collega.
Dus op de dag van het uitje stond ik daar in een Laser Maze.... te proberen onder en over de laserstralen te klimmen. Met mijn rokje aan.
Voelde me echt erg prettig toen, not.
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 4 juni 2025 om 14:53
Haha, oei... dat is wel pijnlijkYella78 schreef: ↑01-06-2025 21:45Ik werkte jaren voor een kleine belangenvereniging. Het bestuur ging na elke vergadering ergens goed eten en dan ging ik meestal ook mee. Jaarlijks was er een uitje met overnachting, daar ben ik één keer mee naartoe geweest maar dat hoefde voor mij daarna niet meer, kost toch tijd en deels was het ook voor eigen kosten. Maar wat wel grappig was... Aan het eind van dat weekend waar ik ook bij was, was er een afsluitend diner in restaurant X waar het bestuur voorheen vaak ging eten maar niet meer tevreden over was en er nooit meer naartoe ging. Waarom er die keer dan toch nog een keer gereserveerd was weet ik niet meer precies, mijn collega had dat geregeld. Eén van de bestuursleden had gezegd dat ze niet meeging op het weekendje omdat zij en haar man dan in het buitenland waren. Wie zaten een paar tafeltjes verderop tijdens dat afsluitend diner... Hahaha, die hadden natuurlijk gedacht: waar we ze zeker niet tegen zullen komen is restaurant X dus daar kunnen we met een gerust hart naartoe gaan ;-0 Ik weet niet meer precies hoe ze zich ervan af hebben gemaakt maar haar gezicht was wel vuurrood du moment dat ze het gezelschap binnen zag komen...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in