hotel in Londen
donderdag 3 oktober 2019 om 18:14
Binnenkort gaan man en ik een weekend naar Londen. Vlucht is geboekt, maar nu zoek ik nog een leuk hotel. Dacht hier ooit een mooi topic met tips gezien te hebben, kan het alleen niet meer vinden.
We zijn al een paar keer in Kensington en Earls Court geweest, een andere locatie zou leuk zijn. Een hostel, jeugdherberg, hotel, b&b alles is leuk, als er maar iets te beleven is in de buurt en een metrostation op loopafstand is. Wie heeft een leuke tip?
We zijn al een paar keer in Kensington en Earls Court geweest, een andere locatie zou leuk zijn. Een hostel, jeugdherberg, hotel, b&b alles is leuk, als er maar iets te beleven is in de buurt en een metrostation op loopafstand is. Wie heeft een leuke tip?
donderdag 3 oktober 2019 om 18:35
Die 'hoor' ik vaker getipt worden. Ik ga kijken!dutchsuzanne schreef: ↑03-10-2019 18:25Phoenix hotel in Bayswater. Twee metrostations op loopafstand.
donderdag 3 oktober 2019 om 18:40
https://georgianhousehotel.co.uk/
Hier heb ik een aantal jaren geleden gelogeerd. Ligt vlakbij een groot trein/metrostation en vlakbij supermarkten en een bushalte vanwaar je de bus kunt nemen naar Trafalgar Square. Ligt verder wel rustig.
Hier heb ik een aantal jaren geleden gelogeerd. Ligt vlakbij een groot trein/metrostation en vlakbij supermarkten en een bushalte vanwaar je de bus kunt nemen naar Trafalgar Square. Ligt verder wel rustig.
donderdag 3 oktober 2019 om 18:41
donderdag 3 oktober 2019 om 18:42
Laatste keer dat ik naar Londen ging had ik een kamer geboekt bij Belvedere Hotel in Paddington. Lekker centraal, metrostation om de hoek. hop on hop off bus aan het eind van de straat en aan de andere kant van de straat de normale bushalte. 24 uur supermarktje ook aan het eind van de straat oversteken. Veel restaurantjes in de buurt.
Hotel was gedateerd, kleine kamer, geen lift, basic engels ontbijt maar vriendelijk personeel, schoon en de ligging was echt top en je hebt een gezamenlijke tuin met andere hotels en hostels in de straat met ping pong tafel enzo. Merkte niks van het ziekenhuis en had ook geen last van het metrostation.
Ik denk dat het niet voor iedereen geschikt is omdat het echt heel basic is maar omdat je hostels noemt en de locatie.
Hotel was gedateerd, kleine kamer, geen lift, basic engels ontbijt maar vriendelijk personeel, schoon en de ligging was echt top en je hebt een gezamenlijke tuin met andere hotels en hostels in de straat met ping pong tafel enzo. Merkte niks van het ziekenhuis en had ook geen last van het metrostation.
Ik denk dat het niet voor iedereen geschikt is omdat het echt heel basic is maar omdat je hostels noemt en de locatie.