Hotel strand scheveningen

06-05-2020 23:33 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wie weet er een mooi en schoon hotel in Scheveningen?
Ik zie even door de bomen het bos niet meer...
Ik ging in eerste instantie uit van het Kurhaus. Maar ik lees daar zulke slechte recenties over...dat verbaasd mij.. iemand ervaring?
Of welk hotel raad je aan, inclusief (een goed) ontbijt.

Dank!
Nemain• schreef:
07-05-2020 16:26
Ze hebben trams en fietsen in Den Haag.
Die tram in Den Haag vond ik nou niet bepaald een aanrader! Ooit genomen met mijn moeder en schoonzus naar het circus theater. Bij mijn schoonzus stond er een vent tegen haar aan te rijden (drukke tram). Hij deed het voor als gewoon gewiebel van de tram, maar zijn ritme was toch echt heel anders. En toen ik even opzij keek, stond er naast mij een viezerik met zijn leuter uit zijn broek! Eens, maar nooit meer. De tram in Den Haag :facepalm:
Whomi schreef:
09-05-2020 07:31
Die tram in Den Haag vond ik nou niet bepaald een aanrader! Ooit genomen met mijn moeder en schoonzus naar het circus theater. Bij mijn schoonzus stond er een vent tegen haar aan te rijden (drukke tram). Hij deed het voor als gewoon gewiebel van de tram, maar zijn ritme was toch echt heel anders. En toen ik even opzij keek, stond er naast mij een viezerik met zijn leuter uit zijn broek! Eens, maar nooit meer. De tram in Den Haag :facepalm:
:facepalm:
conversation = awareness
Whomi schreef:
09-05-2020 07:31
Terecht! Gebeurt alleen in Haagse trams. En dan ook echt elke tram. En echt elke dag.
Nemain• schreef:
09-05-2020 11:33
Terecht! Gebeurt alleen in Haagse trams. En dan ook echt elke tram. En echt elke dag.
Die tram stond blijkbaar bekend om dat soort dingen.
Nemain• schreef:
Dit!
Nemain• schreef:
Als ik een tram kan vermijden doe ik het. Waarom zou je een hotel nemen en dan met de tram naar het strand moeten, terwijl er hotels dichtbij zijn?
lindaatje1900 schreef:
09-05-2020 11:53
Als ik een tram kan vermijden doe ik het. Waarom zou je een hotel nemen en dan met de tram naar het strand moeten, terwijl er hotels dichtbij zijn?
Omdat Scheveningen echt oerlelijk is.
Whomi schreef:
09-05-2020 11:40
Die tram stond blijkbaar bekend om dat soort dingen.
Soort hangout voor potloodventers. Interessant.
Nemain• schreef:
09-05-2020 11:58
Omdat Scheveningen echt oerlelijk is.
Ja, en dan neem je de tram want dan wordt Scheveningen mooier? :proud:
lindaatje1900 schreef:
09-05-2020 12:04
Ja, en dan neem je de tram want dan wordt Scheveningen mooier? :proud:
Dan zit je in ieder geval in een mooi deel van de stad. Ik zou sowieso Scheveningen overslaan.
Op de pier!

https://www.piersuites.nl/
Nemain• schreef:
09-05-2020 12:25
Dan zit je in ieder geval in een mooi deel van de stad. Ik zou sowieso Scheveningen overslaan.
TO vraagt om een hotel in Scheveningen.
Bilderberg! Ik heb nog nooit zo’n lekker hotel bed gehad als daar. En het ontbijtbuffet is ook erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven