Hotel strand scheveningen
woensdag 6 mei 2020 om 23:33
Hoi allemaal,
Wie weet er een mooi en schoon hotel in Scheveningen?
Ik zie even door de bomen het bos niet meer...
Ik ging in eerste instantie uit van het Kurhaus. Maar ik lees daar zulke slechte recenties over...dat verbaasd mij.. iemand ervaring?
Of welk hotel raad je aan, inclusief (een goed) ontbijt.
Dank!
Wie weet er een mooi en schoon hotel in Scheveningen?
Ik zie even door de bomen het bos niet meer...
Ik ging in eerste instantie uit van het Kurhaus. Maar ik lees daar zulke slechte recenties over...dat verbaasd mij.. iemand ervaring?
Of welk hotel raad je aan, inclusief (een goed) ontbijt.
Dank!
zaterdag 9 mei 2020 om 07:31
Die tram in Den Haag vond ik nou niet bepaald een aanrader! Ooit genomen met mijn moeder en schoonzus naar het circus theater. Bij mijn schoonzus stond er een vent tegen haar aan te rijden (drukke tram). Hij deed het voor als gewoon gewiebel van de tram, maar zijn ritme was toch echt heel anders. En toen ik even opzij keek, stond er naast mij een viezerik met zijn leuter uit zijn broek! Eens, maar nooit meer. De tram in Den Haag
zaterdag 9 mei 2020 om 09:09
Whomi schreef: ↑09-05-2020 07:31Die tram in Den Haag vond ik nou niet bepaald een aanrader! Ooit genomen met mijn moeder en schoonzus naar het circus theater. Bij mijn schoonzus stond er een vent tegen haar aan te rijden (drukke tram). Hij deed het voor als gewoon gewiebel van de tram, maar zijn ritme was toch echt heel anders. En toen ik even opzij keek, stond er naast mij een viezerik met zijn leuter uit zijn broek! Eens, maar nooit meer. De tram in Den Haag![]()
conversation = awareness
zaterdag 9 mei 2020 om 11:33
Terecht! Gebeurt alleen in Haagse trams. En dan ook echt elke tram. En echt elke dag.Whomi schreef: ↑09-05-2020 07:31Die tram in Den Haag vond ik nou niet bepaald een aanrader! Ooit genomen met mijn moeder en schoonzus naar het circus theater. Bij mijn schoonzus stond er een vent tegen haar aan te rijden (drukke tram). Hij deed het voor als gewoon gewiebel van de tram, maar zijn ritme was toch echt heel anders. En toen ik even opzij keek, stond er naast mij een viezerik met zijn leuter uit zijn broek! Eens, maar nooit meer. De tram in Den Haag![]()
zaterdag 9 mei 2020 om 11:53
zaterdag 9 mei 2020 om 11:58
Omdat Scheveningen echt oerlelijk is.lindaatje1900 schreef: ↑09-05-2020 11:53Als ik een tram kan vermijden doe ik het. Waarom zou je een hotel nemen en dan met de tram naar het strand moeten, terwijl er hotels dichtbij zijn?
zaterdag 9 mei 2020 om 12:25
Dan zit je in ieder geval in een mooi deel van de stad. Ik zou sowieso Scheveningen overslaan.lindaatje1900 schreef: ↑09-05-2020 12:04Ja, en dan neem je de tram want dan wordt Scheveningen mooier?![]()