Hotel Zanzibar (Tanzania)
donderdag 29 augustus 2013 om 22:18
Omdat ik altijd goede tips krijg op het forum, stel ik mijn vraag hier. Mijn vriend en ik gaan eind oktober naar Zanzibar en het grootste gedeelte van onze trip hebben wij al geboekt, maar we zoeken nog een leuk hotel voor 3 nachten. Wie is er op Zanzibar geweest en heeft de gouden tip?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
donderdag 29 augustus 2013 om 22:23
Herman den Blijker is daar een keer geweest met iets van "red mijn hotel" of zoiets. Dat leek mij heel errug leuk!
Geen idee of het nog bestaat.
Ow google is mijn vriend het bestaat nog:
http://www.bellevuezanzibar.com/
Geen idee of het nog bestaat.
Ow google is mijn vriend het bestaat nog:
http://www.bellevuezanzibar.com/
vrijdag 30 augustus 2013 om 01:53
Wij zaten voor onze huwelijksreis in Sunshine Hotel in Matemwe. Erg mooi, kleinschalig en behoorlijk luxe. Heerlijk zwembad erbij en een prachtig uitzicht op zee. Alleen de sfeer van het restaurant was niet heel gezellig vonden we. Dus aten we altijd een stukje verderop bij Seles Bungalows. Supergezellige plek, erg sfeervol en leuk personeel. Zij verhuren ook kamers, zag er leuk uit maar een stuk simpeler dan Sunshine en geen uitzicht op zee (zicht belemmerd door bomen en struiken). Het is maar wat je zoekt en wat je eraan uit wilt geven, voor beide plekken is iets te zeggen! Veel plezier in ieder geval; Zamzibar is prachtig!
zaterdag 31 augustus 2013 om 09:22
Bedankt voor de tip blibla. @ elninjoo, normaal gesproken wij ook, maar ik zie nu door de bomen het bos niet meer. We hebben overnachtingen in Stone Town en Nungwi en zoeken iets voor 3 nachten tussen die 2 plekken door. Waar is het leuk om nog meer te verblijven? Het hoeft niet heel budget te zijn.
zaterdag 31 augustus 2013 om 10:54
Wij zijn in Kiwenga geweest. Een rustig klein plaatsje, met sterke getijden (wat betekent dat je met eb een heel groot strand hebt, waar je oneindig met je voeten door het lage water kunt wandelen). Leuk snorkelen ook. Baby Bush Lodge daar was schattig, superrelaxed, met lekker ontbijt. Leuke kamer in mooie witte huisjes, maar wel heel basic.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein