Hotelbon kado doen
woensdag 1 juni 2016 om 11:35
Hi,
Ik wil een vriendin bedanken voor haar geweldige hulp.
Heeft iemand een leuk idee?
Ik dacht aan een hotelbon, ze is single maar heeft vriendinnen genoeg die mee willen.
Of heeft iemand een ander idee!?
Ik denk aan een bedrag van rond de 75,-, meer mag ook.
Ze wil ook graag naar Rome maar dit is nog niet concreet verder. Zelf zou ik graag meegaan maar ik ben net bevallen en heb een peuter dus voorlopig doe ik het rustig aan. En een weekend weg met haar en de kids kan ook maar dat is voor haar natuurlijk minder ontspannen/relaxed....
Ik kan ook een kaart met opties geven maar mijn ervaring is dat mensen dat dan niet 'inwisselen'.
Ze reist veel nu maar is niet zo van de musea, culturele dingen in NL.
Thanks alvast voor het meedenken
!
Ik wil een vriendin bedanken voor haar geweldige hulp.
Heeft iemand een leuk idee?
Ik dacht aan een hotelbon, ze is single maar heeft vriendinnen genoeg die mee willen.
Of heeft iemand een ander idee!?
Ik denk aan een bedrag van rond de 75,-, meer mag ook.
Ze wil ook graag naar Rome maar dit is nog niet concreet verder. Zelf zou ik graag meegaan maar ik ben net bevallen en heb een peuter dus voorlopig doe ik het rustig aan. En een weekend weg met haar en de kids kan ook maar dat is voor haar natuurlijk minder ontspannen/relaxed....
Ik kan ook een kaart met opties geven maar mijn ervaring is dat mensen dat dan niet 'inwisselen'.
Ze reist veel nu maar is niet zo van de musea, culturele dingen in NL.
Thanks alvast voor het meedenken
woensdag 1 juni 2016 om 11:39
Tja met zijn hotelbon zal ze zelf er nog wel kosten aan moeten maken. Reiskosten, iets te doen daar en het eten. Ik zou er zelf niet voor kiezen.
Samen een high-tea doen? Of naar de bioscoop? Lukt jou dat wel?
Ik zou het liever wat op de langere termijn schuiven en samen wat doen dan iets geven wat ze met iemand anders moet gaan doen.
Samen een high-tea doen? Of naar de bioscoop? Lukt jou dat wel?
Ik zou het liever wat op de langere termijn schuiven en samen wat doen dan iets geven wat ze met iemand anders moet gaan doen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
woensdag 1 juni 2016 om 11:43
woensdag 1 juni 2016 om 11:45
Helemaal eens met IBI
Ik vind een hotelbon een stom cadeau eerlijk gezegd, je bent dan verplicht om daar te ontbijten en dus maakt ze dan best wel kosten (als je die van www.hotelbon.nl bedoelt)
Ik vind een hotelbon een stom cadeau eerlijk gezegd, je bent dan verplicht om daar te ontbijten en dus maakt ze dan best wel kosten (als je die van www.hotelbon.nl bedoelt)
woensdag 1 juni 2016 om 12:11
Je hebt ook hotelbonnen incl ontbijt.
Maar inderdaad ik twijfelde al en jullie trekken me over de streep.
Bloomon kado is ook heel leuk, ga ik naar kijken.
Ik zou graag wat samen doen maar ik ben alleenstaand, net bevallen, geef borstvoeding en heb nog een peuter. Op korte termijn is het niet zo mogelijk om samen wat te doen. Maar ik kan ook een nachtje samen weg geven in het najaar natuurlijk
Andere vriendin met gezin geef ik blijdorp bonnen om met gezin dagje uit te gaan.
Maar inderdaad ik twijfelde al en jullie trekken me over de streep.
Bloomon kado is ook heel leuk, ga ik naar kijken.
Ik zou graag wat samen doen maar ik ben alleenstaand, net bevallen, geef borstvoeding en heb nog een peuter. Op korte termijn is het niet zo mogelijk om samen wat te doen. Maar ik kan ook een nachtje samen weg geven in het najaar natuurlijk
Andere vriendin met gezin geef ik blijdorp bonnen om met gezin dagje uit te gaan.