Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
Nog geen baby??

Mijn werkdag zit er alweer op. Het is hier WEEKEND en schoolvakantie dus het hele team gaat nu naar de pub.

Tot later..
@Orbit ik zou zeggen alvast een heel plezierig weekend en geniet nog even van de pub activiteiten.

Laat ik maar eens gaan maffen.
Slaap lekker SFO,

Orbit, zuupse! Wij hebben volgende week pas vakantie, oh nee....pas over 2 weken.

Maar ach, ik mag niet klagen.
quote:Sanne1985 schreef op 18 september 2009 @ 04:28:

Hi, ik ben ook weer wakker hoor (nou ja, al wel een paar uur). Ook hier sta ik te cheerleaden voor Marlous!

We hebben een S....we hebben een A....we hebben een N....we hebben een N.....we hebben een ÉÉÉÉH!

............................SANNE!!!!!!!!!......................................

Maar ik vind het wel een hele leuke naam hoor. Net ook al vol verwachting het forum geopend, hopend op het geboortenieuws en de nieuwsgierig naar de naam van de baby en of het allemaal goed gaat met Marloussie en de baby.
Malouuuuuussie? Joh wat spaaaannend is dit toch he! Ze komt mij over als een stoere meid, die slaat zich wel door die kloteweeen heen en dat wordt onze Anja geboren, jippiee!

Ik ga de monstertjes eens even in de jassen hijsen en naar de creche, over een uur op mijn werk misschien wel meer nieuws!
nog geen baby...? spannend wanneer kleine discovery geboren gaat worden !! hahahah

sorry...

@ orbit, prettig weekend.. zo maf, jouw vrijdag werkdag zit erop en SFO moet naar bed op donderdag avond...

rare wereld.. owh en ik moet ook naar het werk! hurry hurry

Aaargh Orbit..jij hebt alweer weekend, het is niet eerlijk hahahaha. (Ok, als wij hier zondag nog voor pampus liggen van de zaterdagavond nog lopen te chillen is jouw nieuwe werkweer alweer begonnen, I know!! Maar toch...)

Heb eigenlijk weinig te klagen, want ga vandaag pas weer aan het werk. En dan nog maar een half dagje ook..kijken hoe opoe het houdt met den rug. En ga waarschijnlijk toch maar gewoon morgen op pad naar Italia..desnoods rijden we het in 2 of 3 dagen en ook al moet ik de grens uiteindelijk op een brancard worden over gedragen..ik wil naar ITALIAAAA!!!!! Ben echt zó aan vakantie toe..denk dat als ik nu thuis zou blijven dat ik in 3 dagen tijd m'n hele sociale leven om zeep heb geholpen ivm anti-sociaal gedrag en uitlatingen haha. Dus voor ieders veiligheid is het beter als ik op vakantie ga!

Jeee..die Marloussie hé!!!! Hoe zou het zijn he??? Zou er al een nieuwe mini viking zijn geboren?? Zal toch wel...om elf uur gisteravond eeh..8 centimeter...(al eeh, zegt me dat niet écht heel veel haha...). Spannend!!!!!!!!!!!!!

Ik ga maar eens verder met de voorbereidingen hier....en dan, vacanzione!!!!!!!

IJsland is ook weer paraat met pufjes en cheers. Maar ik zie al dat het sneeuwvlokje nog niet geland is.

Lekker Orbit; weekend én vakantie (een weekje of ehh?).

Surfchickie: goede reis en veel plezier. Rij je zelf of heb je een chauffeur? (ben een beetje overenthousiaste fysio, maar ik neem aan dat je al gehoord hebt hoe je de reis hoogst waarschijnlijk het best gaat overleven).
Snjókorn falla, á allt og alla
Hey Snjo...ik rij zelf, mijn fellow reiziger heeft geen rijbewijs dus dat wordt een beetje lastig haha.. Misschien kan ik 'r een spoedcursusje geven, tis toch alleen maar snelweg tenslotte.. Gewoon voet op het gaspedaal en stuur rechthouden hahaha, hoe moeilijk kan het zijn??

Maar eeh...tips voor het overleven van de reis zijn van harte welkom, dus hang vooral de overenthousiaste fysio uit alsjeblieft!!!!
Surf, prettige vakantie in Italia.

Ik ben ook benieuwd of de kleine Lapin al geboren is. Marloussie,

SFO, dus jij zit binnenkort gezellig aan een wijntje bij Raccoon? Wat leuk.

Duna, dus jij bent net gestopt met roken? Valt het mee? En rookte je veel?

Het is hier grijs en alles zit dicht. Ik zie niet eens de Mont Blanc meer in de verte. Als het goed is trekt het vanmiddag weer helemaal open en wordt het mooi weer. Dus daar wachten we dan maar op.

Nog even een tweede kop koffie pakken.
quote:surfchickie schreef op 18 september 2009 @ 09:18:

Zal toch wel...om elf uur gisteravond eeh..8 centimeter...(al eeh, zegt me dat niet écht heel veel haha...). Spannend!!!!!!!!!!!!!

Ik ga maar eens verder met de voorbereidingen hier....en dan, vacanzione!!!!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

Nee joh gek, ze had weeen om de 8 minuten, als ze toen al 8 cm ontsluiting had dan was Anja allang geboren inmiddels.

Heb je flink wat pijnstillers in je tas, dan veeeeel plezier!!
O ja... om de 8 minuten.. dat was het! Ach eeh, dat geeft wel aan hoe 'thuis' ik er in ben.. Acht minuten, acht centimeter, wat maakt 't uit... je kan mij alles wijsmaken op dat gebied haha

Maar beeb zal toch wel geboren zijn ondertussen??

Ik hoop het wel voor haar, anders zal ze inmiddels wel aan het infuus liggen om het wat op te laten schieten.

Joh misschien ligt de dame van de babypijlert die het ons door moet geven nog wel te slapen!
nog geen babie.. of igg niet dat wij ervan gehoord hebben

denk dat ze vannacht, vannochtend naar het ziekenhuis is gegaan, want als ze nu nog thuis zou zitten, dan had ze vanochtend aan het ontbijt wel een berichtje achtergelaten...

ckersss te weten

@ ine wat heb je me aangedaan... heb nu op mn netvlies die onwijs kicke laarzen van je staan... zoooo vet!! gaaf hoor!! (ik wil oooooohhhooookk)
quote:sanna76 schreef op 18 september 2009 @ 07:47:

Marloussie update 5.46 uur: In ziekenhuis vanaf drie uur. 4 cm ontsluiting. Wel veel pijn.
Terug uit de pub, heb het netjes gehouden want met een salarisje is het niet meer onbeperkt feestvieren :o(.

Marloussie gaat de kleine vast Orbit noemen, klinkt best Noors, Marit/Orbit/ enne...eh ook heel modern net als Storm enzo. Zal het eens uitproberen bij het leuke namen topic hehheh
quote:surfchickie schreef op 18 september 2009 @ 09:33:

Hey Snjo...ik rij zelf, mijn fellow reiziger heeft geen rijbewijs dus dat wordt een beetje lastig haha.. Misschien kan ik 'r een spoedcursusje geven, tis toch alleen maar snelweg tenslotte.. Gewoon voet op het gaspedaal en stuur rechthouden hahaha, hoe moeilijk kan het zijn??

Maar eeh...tips voor het overleven van de reis zijn van harte welkom, dus hang vooral de overenthousiaste fysio uit alsjeblieft!!!!

Inderdaad, autorijden wordt zwaar overschat....

* rugleuning goed rechtop en een klein kussentje in je rug (lage rug natuurlijk)

* echt even om de 2 uur stoppen om van houding te veranderen, even lopen, rekken, strekken.

* ´s avonds voor het slapen gaan iets van ontstekingsremmers innemen (dus niet gewone paracetamol maar iets van naproxen, ibufen, voltaren) zodat je goed slaapt en echt tot rust kan komen.

* ´s ochtends even lekker rekken en strekken voordat je met de dag gaat beginnen.
Wat een gedoe is het toch, baren. Zou daar nou geen oplossing voor zijn?

Dutchie, wat een scheet!!!! O, om op te vreten! Met die 2 vingertjes in zijn mond, schattig!

Hier is het ook vrijdag, maar tegenwoordig maakt dat niet uit, het is iedere dag weekend voor mij.

Duna, gestopt met roken? Vind je het moeilijk? Doorzetten hoor!

Die laarzen zijn stoer! Helaas heb ik er hier ook niet veel aan, misschien een keertje als we de berg oprijden. Daar ligt 's-winters ook sneeuw.

Maar beneden moet je dan weer gewoon je teenslippers aantrekken.
Orbit..net terug uit de pub????? Ik heb net m'n cornflakes naar binnen gewerkt hahaha.. Ik blijf het grappig vinden die verschillende tijdszones.

Snjo...thanks! Ben al aardig goed bezig geloof ik..dat rekken en strekken deed ik al de laatste dagen, anders kon ik gewoon echt helemaal niks 's morgens. En dan ook op een manier dat m'n opoe het nog beter zou kunnen he haha (ok, die is dood dus die doet niks meer..maar you get the point). Ben echt een stramme strammeling...

Dat iedere 2 uur stoppen wordt nog wat. Ben meer van het doorrijden normaal gesproken..en moet ook nog door Duitsland. Haha...(don't ask..)

En pillen zat hier! Dat gaat helemaal goedkomen...

Ach, ik overleef het best wel. En daarna gewoon lekker een paar dagen languit op een zonnebedje, komt helemaal goed!

Maar moet zeggen, het gaat vandaag al echt wel beter dan gisteren ook weer, dus ik heb goeie hoop dat die brancard er niet eens aan te pas hoeft te komen!

Ach..alles beter dan nu moeten bevallen, dat doet pas pijn!!!!!
he balen... die coole laarzen gaan maar tot maatje 42 en voor comfortabele voetjes, moet ik toch echt 42,5 of 43 hebben... bummmmmerrrrrrr....
Ik snap heel goed dat je in Duitsland ineens heel lang een hele zware rechter voet krijgt. Daar is gewoon niets aan te doen. Veel plezier gewoon.

Bevallen lijkt mij ook niet echt een pretje en heb dus besloten (al jaren geleden) dat ik dat dus ook niet ga uitproberen....
Ik vond het niet zo erg, dat bevallen
Ik moet er ook niet aan denken. Gisteravond nog een aflevering van Friends gezien met een bevalling. De billetjes kwamen eerst. Ik kreeg gewoon fantoompijn in mijn ... ervan. Het eerste wat ik zei tegen Lapinlief was 'ben ik ff blij dat ik dat heb overgeslagen'

Maar Marloussie ligt dus in het ziekenhuis sinds vannacht (thanks Ainne). Dan zal het wel geboren zijn ondertussen, de kleine Lapin

Ik heb weer een lange wandeling in het bos achter de rug. De honden roken weer wild en gingen er allebei vandoor. En ik maar fluiten en FOEI roepen, een kwartier lang. Gezellig hoor, met 2 jachthonden het bos in. Je loopt bijna de hele wandeling in je eentje. Ik zat me te bedenken dat ik ook gewoon in mijn auto kan blijven wachten, dan lopen ze gewoon alleen de hele rit en dan zie ik ze wel weer verschijnen na een uurtje.
Op de babypijler in mijn groepje (hihi) zit een dame die een stuitbevalling had gehad en ze postte toendertijd gewoon de foto van haarzelf terwijl dat kind er met de billen eerst uitkwam - hier op het forum!!

Zooooo staat nog steeds op mijn netvlies gebrand zeg, die foto werd op dat topic dan ook écht niet gewaardeerd!
Haha lijkt me een goeie tactiek Lapin!

Ik herken het wel...als ik met de hond van m'n ouders ga lopen heb ik een beetje hetzelfde. Die neus gaat dan de lucht in en dan weet ik al hoe laat het is. Mijn ouders hebben een flatcoated retriever, ook een jachthond dus. Wel een heerlijk beest hoor trouwens... Ga 'm best vaak halen om even lekker naar het bos of naar het strand te gaan. Die is altijd vrolijk!

Maar eeh, volgende keer gewoon een boekje mee en met ze afspreken dat ze zich een half uurtje later weer moeten melden haha. Nee joh..je zou het toch niet willen missen om lekker door het bos te struinen?? Ik vind dat heerlijk hoor..vooral nu de herfst weer voor de deur staat met al die mooie kleuren enzo. Lekker door de bladeren raggen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven