Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.

Gefeliciteerd Ine! Welverdiend!

Ga nu meteen voor je stemmen bij FvdM!
Alle reacties Link kopieren
het is toch wat met dat gewip hier
hiep hiep hoera Ine!! ga meteen nomineren
HIER kan iedereen stemmen
hahahaha wat een geweldige smiley dutchie!

hier

http://www.freesmileys.org/smileys-sex.php

Kadootje voor de DE (R)EMIGRATIE-FORUMMER VAN DE MAAND!
Dutchie! Vuile viespeuk!
hahaha... deze dan
hihihihi vieze lol poezen zijn jullie hahahah
Gefeliciteerd Ine:

Snjókorn falla, á allt og alla
quote:dutchie1976 schreef op 16 september 2009 @ 18:23:

http://www.youtube.com/watch?v=TAElF17Tj94Hahaha had nu pas kans om dit te bekijken, youtube is geblokkeerd op het werk, Jemig Marloussie, meeeer dan genoeg inspiratie voor je om dat kind eruit te werken!!
Hey Ainne,

Ik ga vrijdag voor de eerste keer weer naar Ierland, ben het weekend in Dub, heb je nog dringende behoefte aan iets nederlands wat ik mee kan nemen?
quote:pemberley schreef op 16 september 2009 @ 21:59:

Hey Ainne,

Ik ga vrijdag voor de eerste keer weer naar Ierland, ben het weekend in Dub, heb je nog dringende behoefte aan iets nederlands wat ik mee kan nemen?

bofkont je heb een dealer die nederlandse crack komt brengen......

bitter ballen majo etc...
Wat gaaf en wat ontzettend leuk en lief!! Ik ben helemaal een beetje trots X-D!

Even kijken of hij lukt en omdat ze zoooooo schattig zijn:

Meiden&man, dank jullie wel voor alle support, lieve woorden, geduld en luisterende oren de afgelopen 2 jaar alweer.. Ik vind het heerlijk om hier te schrijven en mijn hart af en toe lekker te kunnen luchten, maar ook lekker mezelf mag en kan zijn.

HELEMAAL TOP ZIJN JULLIE!!!!
quote:pemberley schreef op 16 september 2009 @ 21:59:

Hey Ainne,

Ik ga vrijdag voor de eerste keer weer naar Ierland, ben het weekend in Dub, heb je nog dringende behoefte aan iets nederlands wat ik mee kan nemen?Ah wat ontzettend lief van je! Ik zal eens nadenken, maar volgens mij niets dringend. Wat leuk dat je weer een keertje naar Ierland komt, ben benieuwd of de heimwee hevig toe gaat slaan als je hier weer bent. Hoe lang blijf je en ga je ook naar Cork?
Ik kom voor tien dagen, tot en met zondag in Dublin dan naar cork voor de rest.

Ik vrees dat ik niet meer terug naar NL ga willen maar ik heb zo'n behoefte aan vertrouwde plekken om me heen en vrienden die ik KEN enzo.. dat ik toch ga
Wow, dat is dus weer een echte "Ine reactie". Je bent gewoon een kanjer in alle opzichten en daar mag je terecht heel trots op zijn.

Liefs van Anais xx
Ine, gefeliciteerd!

Nee, Keranet. Het is niet jouw naam. Sorry! Ons meisje krijgt een nederlandse naam.....

Leuk om iedereen op FB te zien!!

Snjokorn: jeg kan godt snakke norsk til deg hvis du forstår alt jeg skriver
Aaaah die Ine!

Marloussie, als je even naar de besloten groep zoekt op FB, dan vind je daarin een topic waarin alle namen staan, wie is wie enzo.

Ow Pemberly, gaat nog moeilijk worden voor je denk ik. Kutrecessie ook he. Bevalt je huidige baan wel?
nederlandser dan dutchie kan het niet hehehehe....

trouwens mijn echte naam vind ik een mooie meisjes naam, maar het word hier in amerika helemaal verkracht..amerikanen kunne de r niet rollen en plakken er h achter aan en een echt i klank hebben ze niet..

\mijn baad roept weer

IIIIIIIWWWWWWWISSSSHHHHHHH

hahaha

marlouse het is tijd voor jou egel om te ontploffen (zie boek daphne deckers)
owww is er een besloten groep op Fuck Boek... waar dan
Huh zit jij daar niet al op dan? Zal je wel even een berichie sturen, maar Specu is de baas, die moet je toelaten.
Helemaal niets mis met jouw naam met een h erachter, ik heb er dagelijks mee te maken, dat soort mensen
Heb het gezien, Ainne. Ga morgen even rondkijken, nu moe moe moe....
Heb je morgen helemaal geen tijd voor joh, DAN HEB JE EEN KIND!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven