Hét (r)emigreren Topic

18-03-2009 16:57 4718 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

Ainne --> Ierland

Alejandra --> Bolivia

Anais --> Turkije

Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)

Bloempje --> Egypte

Caramella --> Net terug uit de UK

Chicha --> Spanje

Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*

Choc_11 --> Frankrijk

Discovery --> Nederland

Guiri --> Spanje

Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL

Ine --> Oostenrijk

JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur

Kodak --> US

Lapin --> Zwitserland

Liubi --> Duitsland

Marloussie --> Noorwegen *zwanger*

Moonglade --> Nederland

Nymeria --> UK

Orbit --> Nederland (terug uit Australië)

Raccoon --> US

Razzmatazz --> Frankrijk

Rubis --> Frankrijk

Saby --> Italië

Sanne --> Australië

Sarah2ndLife --> Australië

SFO --> US

Snjokorn --> IJsland

Spinnetje --> Zuid-Afrika

Speculaasje --> Israel

Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)

Undertaker --> gaat (terug) naar Australië

Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *

Visotsky --> Ierland *zwanger*

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
De sfeer was heel gezellig in het stadion. Gewoon leuk om zo'n wedstrijd in het echt te zien (helaas worden de doelpunten níet herhaald zoals op tv. . .).

M´n bed uitkomen ging goed vanochtend (handig zo'n boxspring, lekker hoog) maar ik heb van top tot teen spierpijn. Lekker niets doen vandaag dus.

Hier is het nu ook bewolkt, we hadden gisteren gewoon zo'n mazzel met het weer. Ik was uiteraard vergeten mezelf in te smeren en ben dus verbrand in m'n gezicht (had gelukkig wel een petje op) en m'n onderarmen. M'n collega had het zo warm dat die in een topje is gaan lopen. Ben benieuwd hoe zij het vandaag heeft.
Snjókorn falla, á allt og alla
Anais wat een prachtige honden. Die pups, daar smelt je toch van.

Fijn dat het met je dochter weer beter gaat. Het was toch wel even een spannende week zo.

Snjokorn, je hebt je zeker wel geamuseerd gisteravond met IJsland-Nederland. Ik zag op de tribune iemand in een oranje t-shirt en ik dacht meteen dat moet Snjokorn zijn.

Lapin, en tóch vind ik het zielig voor Otto. Jij zit lekker te Chinezen, hij moet de hele avond alleen thuis zitten met zijn grote broer, verveelt zich te pletter, zoekt iets om mee te spelen wat lekker in zijn bekkie past (weet hij veel of zo'n ding waarde heeft of niet) en is super blij als jij weer thuis komt. Enthousiaste begroetingen, kwispelen, hieperdepiep het vrouwtje is er weer en vervolgens wordt hij flink gestraft omdat hij zo blij is. Arme Otto begrijpt er niets meer van en durft nu niet meer blij te zijn. En de volgende keer als je na een avondje uit weer thuis komt kruipt hij misschien wel angstig in een hoekje weg. Harde aanpak prima, maar dat werkt alleen als je ze op heterdaad betrapt. *trekt het belerende vingertje weer in*.
Snjokorn, leuk dat je het live hebt gezien. Wel balen van die bekeuring.. Zijn bekeuringen hoog bij jullie?

Hier valt het wel mee. Bellen is bijvoorbeeld maar 30 euro, in NL is het 140?? In ieder geval meer dan 100.

Er staat weer een crumble in de oven, maar ik weet het niet. Deze keer heb ik 125 gr van alles genomen, en onderin aardbeien. Achteraf vond ik nog een halve chocoladeletter in de kast, die had er ook wel lekker doorgekund, maar goed.

De kruimel is alleen niet zo kruimelig, had ik het idee. Nou ja, we zullen zien wat er uit komt en ik zal weer een plaatje plakken. Ik kan toch niet zo achterlijk zijn dat ik niet eens iets kan bakken???

Ik ga beginnen met schoonmaken.
Pfff.. helaas.

Te lang of te heet. De aardbeien zijn aardbeienmoes geworden. Hij ruikt wel heel erg lekker, ik ga nu proeven. Hij oogt echter voor geen meter.

Smaak is wel goed! Veel lekkerder dan die van gisteren. De kruimel is niet vet en krokant. Het is jammer van de aardbeien en de volgende keer doe ik iets minder suiker, want hij is wel een beetje zoet.
Aardbeienmoes is ook lekker hoor Ine, gewoon doen alsof het zo hoort. En als je meer kruimels wilt, dan moet je gewoon met een lepel agressief op de deeg-laag slaan terwijl je aan je ex denkt. Is hij niet te vet geworden nu? Mijn derde crumble was pas echt geslaagd, moest eerst even oefenen dus je mag er best eerst een paar laten mislukken.

Fijn dat het al wat beter gaat, Ainne, denk je maandag weer te kunnen autorijden als je moet werken?

Helemaal waar, Rubis, ik vond het een spannende en emotionele week eerlijk gezegd en voel me opgelucht dat het ergste achter de rug is.

Discovery, nog maar een weekje voor je weggaat, heerlijk voor je. Heb je je koffer al klaargezet? Ik ga alweer naar Kemer, nieuw feesthotel vlakbij het centrum, de openlucht disco´s, aan zee en de bergen dus mij hoor je niet klagen.

Feesthotel van Anais
@Anais goed om te horen dat je dochter dan eindelijk eens naar buiten mag. Is niets vervelende dan thuis te moeten hangen tot vervelens toe.

@Lapin ik ben het inderdaad zelf, maar heb de foto wel klein genoeg gemaakt om jullie te laten blijven gissen, lol.

@Ainne aangezien ik hier nog steeds vrij anoniem ben heb ik het hier om de topic gegooit om het een beetje van mij af te schrijven. Ik kreeg al een oppervlakkig vraag op de hyves maar daar antwoord ik niet op. Niet iedereen is op de hoogte van het verhaal en vindt dat mijn moeder het recht heeft om het zelf aan deze en gene te vertellen.

@Ine wacht nog even, ze moet namelijk nog eerst de cabins er achter het huis laten bouwen. Maar ik zal je op de hoogte houden.

@Disco als je geen humor meer hebt dan duurt een dag lang. Gisteren belde zijn vriendinnetje op en tijdens het ophangen zei ik; "Love you, kusjes, smak, smak ,smak." Nou je had zijn gezicht moeten zien, hij verslikte zich bijna.

@Snjokorn, heb jij dat nu ook dat je opeens weer weet dat op bepaalde van het lichaam ook spieren zitten. Neen aan dat dit van de buitensport aktiviteiten komt en niet van de aktiviteiten op de boxspring.

heb het voetbal helaas niet gezien maar goed ik geniet dan ook van een short break. Waar ik wel van baal is dat FOX television de rechten heeft voor de komende 3 uitzendingen van de Formule 1. Zit dan nu dan het ook maar op livetiming online te volgen.
@ ine, gewoon blijven proberen en ondertussen de misbaksels lekker verorberen!

@ anais, dat ziet er weer prachtig uit! wat betaal jij nu gemiddelt voor een week?

@ SFO ja das ook weer zo, maar kan me voorstellen dat als je ouders zolang bijelkaar zijn, het toch pijn doet. maar goed, misschien is het ook anders als ze allebei gewoon achter hun eigen keuze staan.
Anais, dat hotel !!! Wat een luxe !! En dan die gelikte site. Meid wat zul jij daar genieten met je vriendin. Ik ben niet een klein beetje jaloers, zeg. Eerst komt SFO met z'n super resort, nou jij weer met je luxe hotel. Ik zal hier ook eens een fotootje neerplakken van mijn badkuip.
@Anais Oeps had even niet de link zien staan van het hotel maar dat is inderdaad ook wel wat. Nu zit ik met smart te wachten op de badkuip van jouw Rubis.

@Disco, de koppen laten hangen is ook geen optie. Wij maken al grapjes over de avondeten wat hij straks krijgt voorgeschoteld. Rice and Beans. Laat hij daar nu een verdomde hekel aan hebben.
ff kijken of ik jullie dan ook een beetje lekker kan maken....

hopelijk over een week live foto's!
@Disco,dat ziet er inderdaad ook lekker uit Disco, dus het is even aftellen voor jouw.

Ik hoop vandaag nog even aapjes te kijken.
Ja Rubis, kom op met die badkuip-foto. Moet je er wel zelf charmant in gaan zitten met zwemkleding, misschien dat je er een stoel in kan zetten net als SFO deed en een mini palmboom erbij?

Moet toegeven dat ik mega blij ben. Vriendin schreef ook al dat ze vannacht van de voorpret amper had geslapen en hier zit er nog eentje. We hebben een matsprijs gekregen, Discovery, omdat vriendin de manager van het hotel kent.
@Anais dat is schitterrend, zo kun je inderdaad een verdomd goede prijs krijgen. Heb inderdaad ook geluk dat mijn mams behoorlijk veel mensen kend waardoor ik wat mijn prijs kan doen.

Morgen is het feest echter over en kan ik weer terug naar huis, snik.
Et voilà mijn badkuip.

Ik vond toch dat hij wel een beetje opgeknapt mocht worden, want anders kan ik natuurlijk niet tippen aan jullie mooie foto's dus dit is ie na een grondige schrobbeurt. Oh Anais, ik had geen tijd meer om mijn zwemkleding aan te doen, dus excuses dat ik nog in mijn ouwe poetsjurk op de foto sta, maar de palmboom is er wel.

Schitterend, Discovery. Jouw vakantie kan volgens mij ook niet meer stuk en dat hotel staat heel goed bekend waar je naartoe gaat!
@Ina; ik ben bang dat deze boete niet mals zal zijn, het is inmiddels 8 jaar geleden dat ik voor het laatst (en voor het eerst) een bon heb gekregen. De boetes zijn in de tussentijd zeker verdrievoudigd en dit was echt een foute overtreding. Ik zie het wel. Ach, het hoort bij autorijden en ik vond het eigenlijk wel grappig.

Toen de agenten (ja het waren er 2) weg waren stopte er nog een auto en wilde ons wel helpen (Ik had dus 3 passagiers bij me en zo'n grote trommel die ook gewoon 1 plaats in beslag neemt. Ik heb een daihatsu cuore, die is daar ook echt op berekend). Stapt er 1 jongen uit en zegt hoi snjokorn!! Ik had niet direct door wie het was dus vroeg ik het hem:

Hij is vlieginstructeur bij de vliegschool waar ik m'n brevet gehaald heb (en hij heeft een vriendin hier in het zuiden die bij mij in de turngroep zat). Of te wel, dit verhaal gaat waarschijnlijk snel het land door.

@SFO, Gisteren had ik geen puf meer voor activiteiten op de boxspring. Ik denk inderdaad ook dat het van het bergbeklimmen komt (van het supporten in het stadion kan het bijna niet zijn, zó gek heb ik me nu ook weer niet gedragen).
Oh wat ziet dat er fantastisch goor uit, Rubis, kan ik nog boeken of is het al volgeboekt voor dit seizoen?
Nee he, SFO, zit het er nu al weer op? Dat is echt balen. Je bent er toch nog maar net? Hoe laat vlieg je weer terug en hoelang is het vliegen?
Anais, het zit volgeboekt maar als je er geen probleem mee hebt om de kuip te delen, be my guest.

O, ik zal nog even eerlijk zeggen dat ik voor IJsland geklapt heb toen ze scoorden (nederland speelde écht ballen die laatste 15 minuten).

De doelpunten van NL vielen al vroeg in de wedstrijd en we hadden het er over dat ijsland ook wel mocht scoren. Toen zei ik voor de gein dat dat wel mocht in de 88ste minuut. . . deden ze het ook nog! Spooky vind ik dat. Dat heb ik wel eens vaker, dan zeg ik iets (waarom weet ik niet) en dan blijkt het achteraf te kloppen.
He, we hebben er met Snjokorn weer een zweefteef bij.
Hey Rubis, leuke poetsoutfit heb je ;)! Dan ben ik maar saai in mijn normale kloffie..

Ik zou bijna jaloers worden van al die mooie plaatjes, maar ik mag ook niet klagen, dacht ik. Uitzicht vanaf mijn balkon (deze is van vorig zomer, nu ligt er nog meer sneeuw op de toppen):

Ondertussen zwijmel ik weer weg bij de afleveringen van Friends met Tom Selleck, wat vind ik dat toch een lekkere vent . Die afleveringen heb ik nu al wel 20 keer gezien..

Snjokorn, vorig jaar met pinksteren was ik onderweg naar mijn werk, toen ik toevallig de zwitserse voetballers tegenkwam die altijd bij ons in het cafe kwamen borrelen. Hebben ze met z'n 8en bij mij in de auto gezeten, 2 voorin, 2 achter in de kofferruimte en 4 op de achterbank, waar ook nog een kinderzitje stond. Het was wel lachen en gelukkig maar een heel klein stukje :D, dus we zijn niet gesnapt.

Heb teveel van de crumble gegeten, mijn maag staat echt op knappen nu!
Rubis, mag ik ook een nachtje weekje in je badkuip? Ik ben niet moeilijk en deel graag.. heeeeeeeel graag ;)!
quote:Ine schreef op 07 juni 2009 @ 17:32:

Hey Rubis, leuke poetsoutfit heb je ;)! Dan ben ik maar saai in mijn normale kloffie..

Ik zou bijna jaloers worden van al die mooie plaatjes, maar ik mag ook niet klagen, dacht ik. Uitzicht vanaf mijn balkon (deze is van vorig zomer, nu ligt er nog meer sneeuw op de toppen):

[afbeelding]

Gaaf uitzicht. Wow.

Ondertussen zwijmel ik weer weg bij de afleveringen van Friends met Tom Selleck, wat vind ik dat toch een lekkere vent . Die afleveringen heb ik nu al wel 20 keer gezien..

Snjokorn, vorig jaar met pinksteren was ik onderweg naar mijn werk, toen ik toevallig de zwitserse voetballers tegenkwam die altijd bij ons in het cafe kwamen borrelen. Hebben ze met z'n 8en bij mij in de auto gezeten, 2 voorin, 2 achter in de kofferruimte en 4 op de achterbank, waar ook nog een kinderzitje stond. Het was wel lachen en gelukkig maar een heel klein stukje :D, dus we zijn niet gesnapt.

Ik vond het ook wel lachen, had gewoon net pech. Met z'n achten gaat écht niet lukken bij mij (past al niet eens een harde koffer in mijn kofferbakruimte).

Heb teveel van de crumble gegeten, mijn maag staat echt op knappen nu!
Ine, wat een mooi uitzicht. Zo aan de foto te zien woon je wel op eenzame hoogten. Hoe hoog zit je eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven