Hét (r)emigreren Topic

18-03-2009 16:57 4718 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

Ainne --> Ierland

Alejandra --> Bolivia

Anais --> Turkije

Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)

Bloempje --> Egypte

Caramella --> Net terug uit de UK

Chicha --> Spanje

Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*

Choc_11 --> Frankrijk

Discovery --> Nederland

Guiri --> Spanje

Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL

Ine --> Oostenrijk

JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur

Kodak --> US

Lapin --> Zwitserland

Liubi --> Duitsland

Marloussie --> Noorwegen *zwanger*

Moonglade --> Nederland

Nymeria --> UK

Orbit --> Nederland (terug uit Australië)

Raccoon --> US

Razzmatazz --> Frankrijk

Rubis --> Frankrijk

Saby --> Italië

Sanne --> Australië

Sarah2ndLife --> Australië

SFO --> US

Snjokorn --> IJsland

Spinnetje --> Zuid-Afrika

Speculaasje --> Israel

Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)

Undertaker --> gaat (terug) naar Australië

Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *

Visotsky --> Ierland *zwanger*

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
wow mooie plaatjes! is wel handig he? als we die wereldreis gaan maken om te zien waar we uitkomen! ben ook erg benieuwd waar SFO nu woont en wat hij ziet als ie 's ochtends de gordijnen open doet...

orbit had daar ook een handje van he? van die geweldige weekend aan het strand foto's!

@ rubis.. nu snap ik waarom jou zaakje zo goed loopt mmhmhjjaammm
Eigenlijk wilde ik een plaatje zoeken met een hele dikke vrouw in een badkuip, want ik wil natuurlijk niet met iedereen een badkuip delen.. maar ik kan niet van die leuke plaatjes vinden, zoals Rubis dat kan..

Rubis, ik woon op 850 meter, 50 meter boven het dorpscentrum. Dit woonblok staat tegenover mij (mijn huis kun je niet zien, het staat rechts):

en daarachter is een woonwijkje. Naast mij heb ik dan de buurvrouw, onze tuinen grenzen aan elkaar, maar zij heeft een groot balkon waar ze op leeft, dus we zitten niet onmiddelijk in elkaars visier.

Het is wel heel relaxt, want er komt alleen bestemmingsverkeer, zeg maar.

Heb jij ook een foto van jouw uitzicht?
Snjokorn, ik ben ook wel heel benieuwd naar jouw uitzicht!

En dat van Lapin, denk dat het bij jou wel een beetje is als bij mij, of niet?
Geweldig Snjokorn, welkom bij de zweefteefclub!

Mmm, Rubis, ik boek bij deze, doe maar voor 3 weken ofzo, echt lekker!

En Ine, hoepel jij eens even een heel eind op met je boeking, ik was eerst met mijn verzoek en straks is de inhoud van de badkuip overboekt. Kun jij niet ook een badkuip met lekkere inhoud op je balkon zetten? Boek ik ook een keertje bij jou. Wat heb je een gigantisch mooi uitzicht!
Ine, ik woon beneden in een dal en heb vanuit mijn huis dus niet van die magistrale vergezichten. Waar ik wel op uitkijk is een oud 13e eeuws kasteel:

en hier met de ondergaande zon en ietsje ingezoomd:

Even heel snel reageren op Rubis en SFO

SFO, foto is inderdaad klein, maar als je er op klikt kan je hem vergroten Ik zou je echt wel herkennen als ik je nu op straat tegen zou komen.

Rubis, je hebt helemaal gelijk hoor met dat straffen achteraf. Maar hij wist wel dat hij weer eens iets had gedaan wat niet mag. Lapinlief riep hem erbij en toonde de kapotte AB en toen kroop Otto al meteen achter mijn benen. En toen ben ik maar naar buiten gelopen want de rest wilde ik niet zien. (lafaard)

Dat straffen houdt trouwens niets fysieks in hoor, alleen maar een hoop lawaai. Otto was vandaag heel erg braaf en liep de hele tijd netjes aan de voet bij mijn man. Dat duurt een paar dagen en dan is hij alles weer vergeten (jammer genoeg ).

Vanavond lees ik de rest even beter door.

Eerst even eten (rendang)
Rubis, wat mooi!! Heerlijk! Wat leuk dat je de foto's geplaatst hebt!

Het ziet er geweldig uit, het doet mij heel erg denken aan de omgeving van mijn familie in Italie. Die wonen net iets buiten een grote stad en daar is het ook zo bebost en groen als je een stukje loopt. Er staat daar een heel oude ruine, en stiekem heb ik er heel vaak van gedroomd om daar te gaan wonen.. Maar die ruine was niet veel meer dan een paar halve muren, dus niet heel erg realistisch.

Staat het kasteel leeg?

Anais, geen zorgen.. jij mag eerst en net zo lang als je wilt. Ik kom wel daarna .

Een jacuzzi in de tuin zou niet gek zijn trouwens!

Zie jij niet zoiets voor je in mijn toekomst, Anais ;)? Haha!
Prachtige fotoos Rubis, wat woon jij daar mooi en ehm... mag ik je poetsjurk een keertje lenen?

Lapin, ik lach me hier echt rot om die quasi brave Otto, die loopt nu snel punten te scoren bij je man en als die dan weer aardig doet, verandert Otto gewoon weer in een monster.

Even kijken Ine, een Jacuzzi!? Oh jee, bofferd, ik zie er wel eentje maar die staat niet bij je huidige huis. Ik zie je erin zitten met een onweerstaanbare vent in een hotel waar je een paar dagen verblijft... ik zeg niks meer.
Toch was mijn posting gepost vannacht..snap er niks meer van..

Rubis..mooie foto's, waar in Frankrijk woon je precies?

Voor Ine eigenlijk dezelfde vraag. Ik ben ooit weleens in Tirol geweest..dit lijkt er wel een beetje op.

discovery, mijn zoon was drie jaar en mijn dochter drie maanden toen we hier kwamen wonen. Ze vinden het leuk om naar Nederland te gaan maar het zegt ze eigenlijk niet zoveel.

Lapin, wel lachen met die ontdeugende otto..het zijn net kinderen..

Eerst maar eens kijken of dit ook gepost wordt.
Kijk, Anais, dat zijn de berichten die we willen horen :D. Dank je! Hahaha!

Is ook beter als hij niet hier in de tuin komt te staan, zo'n ding moet je om de haverklap schoon houden enzo.. ik laat me dan liever door die onweerstaanbare kerel verwennen in het hotel ;).

Bloemetje, ik woon in de buurt van Kitzbuhel. Als ik de andere kant op kijk zie ik de Kitzbuheler Horn, misschien heb ik er nog wel een foto van.
Rubis en Ine, jullie hebben allebei prachtige uitzichten. Zo mooi woon ik niet hoor.

Ik wilde wel een plaatje voor jullie plakken, maar de balk is weer weg, dus lukt niet. Zodra het forum weer normaal doet plak ik ook een uitzicht.

En jullie meiden, ben ook benieuwd hoe jullie allemaal wonen.

Even uitbuiken op de bank, rendang was heerlijk. En ik heb ook nog een boterkoek liggen uit NL. Zal ik? Of toch maar niet?
Ik zal eens gaan kijken wat voor foto's ik heb..en dan goochelen hoe ik hier een foto kan plaatsen.

Ine, ik ben ooit eens in Westendorf geweest, volgens mij is dat ook bij jouw in de buurt.

Ik was van plan om Nasi te maken..laat ik alles in huis hebben behalve de rijst..

Het is niet zo'n duidelijke foto, maar het is hem wel. Er staat een grote mast op, van een TVzender.
Lapin, geen excuus. Kun je niet via tinypic.com uploaden? Zo doe ik het ook. Dat schilderijtje in die balk gebruik ik nooit.

Ik ben nieuwsgierig.. volgens mij heb ik nog nooit een foto gezien van jouw uitzicht, of wel?

Westendorf is niet zo heel erg ver weg, alleen zit er precies een berg tussen, waar je omheen moet rijden. Toen wij dit huis bekeken hebben, logeerden wij ook in Westendorf en het was best nog een stukje rijden.

Heb je geskied?
je kunt ook gewoon naar eigenschappen van je plaatje gaan (moet ie al wel online staan) en dan de link copieren en tussen [img][/img] plakken
*durft het bijna niet te bekennen maar fotografeert nog steeds niet digitaal en heeft dus ook geen foto's op d'r computer staan*

Maar ik krijg binnenkort visite en die kunnen wel even een paar foto's voor me maken. . .
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is niet precies mijn uitzicht maar het dorp in de winter.

Lava, lava en nog meer lava en een paar huizen.
Oke, even proberen

uitzicht vanaf mijn terras (het huis in aanbouw is inmiddels af)

je bedoelt waarschijnlijk dit...
nu woon ik nie zo geweldig, qua view

maar dit was mn view vanaf mn werk in Kalkan

en dit was mn view vanaf mn huissie in Gumbet

He, lekker veel geschreven weer, mooie plaatjes....mooie woonomgevingen, meiden!

@Sjnokorn, die bon.....lagen die agenten niet in een deuk?

@Anais, aaaaarrrrrggghhh dat hotel!! En dan 's avonds aan een nargile lurkend bij het zwembad hangen.

@Ine, is dat Scharrel in de badkuip? Kan ik nog wat meer zien graag? Nee, ik hoef scharrel & badkuip niet, man & siesta is prima zo.

Ine, boterkoek is heel simpel hoor, en lekkerderderder dan gekochte. Man heeft vanmiddag de koektrommel geplunderd.

@lapin, ja lachen he, honden. Maar, hoe blijf jij gestroomlijnd met al dat heerlijke eten. Rendang? Mmmh, stuur ns wat deze kant op. Zit ik aan een bak yoghurt (zonder suiker) op advies van de dietiste. Dat schiet op zeg. Ooh, nog snel even naar het reltopic kijken, dan maffen. ZZzzz
quote:speculaasje schreef op 07 juni 2009 @ 22:09:

He, lekker veel geschreven weer, mooie plaatjes....mooie woonomgevingen, meiden!

@Sjnokorn, die bon.....lagen die agenten niet in een deuk?

@Anais, aaaaarrrrrggghhh dat hotel!! En dan 's avonds aan een nargile lurkend bij het zwembad hangen.

@Ine, is dat Scharrel in de badkuip? Kan ik nog wat meer zien graag? Nee, ik hoef scharrel & badkuip niet, man & siesta is prima zo.

Ine, boterkoek is heel simpel hoor, en lekkerderderder dan gekochte. Man heeft vanmiddag de koektrommel geplunderd.

@lapin, ja lachen he, honden. Maar, hoe blijf jij gestroomlijnd met al dat heerlijke eten. Rendang? Mmmh, stuur ns wat deze kant op. Zit ik aan een bak yoghurt (zonder suiker) op advies van de dietiste. Dat schiet op zeg. Ooh, nog snel even naar het reltopic kijken, dan maffen. ZZzzzVolgens mij konden ze gewoon niet tegen hun verlies (tja, als je niet kunt voetballen, moet je niet meedoen). Wij hebben er in ieder geval om kunnen lachen en je houdt er een leuke herinnering aan over.
Vanuit de huiskamer. Op de achtergrond zie je nog een heel klein beetje van het Mont Blanc gebergte, maar het is bewolkt.

En nog een fotootje van de 2 boeven met fans

Disco, het uitzicht vanuit je huis in Gumbet is geweldig.

Specu, plaats ook eens een foto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven