Huisje Beekse Bergen.....
woensdag 25 september 2013 om 15:19
Wij zaten in 81 of 82. De huisjes zijn écht groot genoeg.
Zorg wel voor een auto. Wij zaten er in de winter, zonder auto.
De taxi had ons keurig voor de receptie afgezet. We boekten in en toen bleek dat het nog een roteind lopen was naar de huisjes, meer dan een kilometer, door kniehoge sneeuw.
"Het treintje" reed niet.......
Eén keer een lift gekregen van het schoonmaakbusje (aankomst, grote koffer bij ons) en een keer meegereden met een aardige moeder van twee huisjes verderop. Voor de rest ons het leplazerus gesjouwd, met name die kniehoge sneeuw was een probleem. Gelukkig zaten we wel vlak naast het zwembad.
Zorg wel voor een auto. Wij zaten er in de winter, zonder auto.
De taxi had ons keurig voor de receptie afgezet. We boekten in en toen bleek dat het nog een roteind lopen was naar de huisjes, meer dan een kilometer, door kniehoge sneeuw.
"Het treintje" reed niet.......
Eén keer een lift gekregen van het schoonmaakbusje (aankomst, grote koffer bij ons) en een keer meegereden met een aardige moeder van twee huisjes verderop. Voor de rest ons het leplazerus gesjouwd, met name die kniehoge sneeuw was een probleem. Gelukkig zaten we wel vlak naast het zwembad.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 25 september 2013 om 17:19
Ik ben er een keer geweest met ons gezin. we hadden een luxe huisje. Uit mijjn hoofd 1 kleine kamer met 2p bed. 1 kamer met stapelbed. 1 kamer met twee losse bedden. Die is wel wat ruimer. Wij kregen vrienden op bezoek en 1 van hen heeft daartussen op een luchtbrdje geslapen. De bank was ook wel ok als ik mij goed herinner.