Huwelijksreis

02-01-2019 04:20 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Wij gaan binnenkort trouwen en willen graag op huwelijksreis.

Maar... waarheen?

We hebben Amerika al gezien, Afrika, Europa.... en een maximale vluchttijd van 12 uur, dus Thailand en Australië vallen af.

Iemand leuke ideetjes?
Poezemens84 schreef: ↑
02-01-2019 17:48
We reizen veel, is hobby. Dus we hebben al heel veel gezien. En voor een huwelijksreis willen we graag naar iets wat niet Europa, Amerika of Afrika is.

:-)
Gezien de vliegtijd blijft dan alleen het midden oosten over.
Maar dat had jezelf natuurlijk ook al bedacht

Ik zou voor Jordanie gaan maar Israel is ook een optie
Tijgersafari in India
02-01-2019 17:47
12 uur in een vliegtuig vind ik fysiek een behoorlijke aanslag.
In de bussines class zijn lange vluchten een feestje. Heerlijk eten en een bed van 2 meter lang.
Je zou bijna wensen dat de vlucht wat langer duurt.

Bij turkisch airlines hebben ze zelfs een kok aan boord en eet je bij kaarslicht.
merel7 wijzigde dit bericht op 03-01-2019 13:52
12.78% gewijzigd
Trans- Siberië express al gedaan. Niet in het vliegtuig, gewoon een week in de trein van Moskou naar China .
Merel7 schreef: ↑
03-01-2019 13:50
In de bussines class zijn lange vluchten een feestje. Heerlijk eten en een bed van 2 meter lang.
Je zou bijna wensen dat de vlucht wat langer duurt.

Bij turkisch airlines hebben ze zelfs een kok aan boord en eet je bij kaarslicht.
Klinkt geweldig maar als we dat doen kunnen we de komende jaren niet meer op vakantie denk ik :P
Wij hebben 1x een upgrade gehad toen we met Delta naar New York vlogen, dat was al zo’n wereld van verschil die stoelen.
gizzmo-returns schreef: ↑
02-01-2019 09:29
Japan?
Goed idee. En om het helemaal bijzonder te maken kun je er per trein (Transsiberië Express) en de veerboot heen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
02-01-2019 17:47
12 uur in een vliegtuig vind ik fysiek een behoorlijke aanslag.
Je hoeft niet alles te vliegen (is ook beter voor het milieu). Maar als je toch vliegt, waarom geen stopover?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
forumfossiel schreef: ↑
03-01-2019 13:50
Trans- Siberië express al gedaan. Niet in het vliegtuig, gewoon een week in de trein van Moskou naar China .
Dat lijkt mij heel erg gaaf om eens te doen, maar het is gruwelijk duur. Als geld geen rol speelt voor TO is het wel een fantastische huwelijksreis.
MinkeDeWit schreef: ↑
03-01-2019 19:15
Dat lijkt mij heel erg gaaf om eens te doen, maar het is gruwelijk duur. Als geld geen rol speelt voor TO is het wel een fantastische huwelijksreis.
Het valt wel mee. Met de reguliere trein is het maar een paar honderd Euro. Wil je de reis onderbreken wordt het iets duurder. De echt luxe privétreinen zoals de Golden Eagle en de Tsarengoud zijn wel behoorlijk aan de prijs.
oudebaas schreef: ↑
03-01-2019 19:18
Het valt wel mee. Met de reguliere trein is het maar een paar honderd Euro. Wil je de reis onderbreken wordt het iets duurder. De echt luxe privétreinen zoals de Golden Eagle en de Tsarengoud zijn wel behoorlijk aan de prijs.
Natuurlijk wil ik wel met zo’n mooie trein :-)
MinkeDeWit schreef: ↑
03-01-2019 19:24
Natuurlijk wil ik wel met zo’n mooie trein :-)
Het heeft wel iets bijzonders. Maar met de reguliere trein, met 2 (1e klas) of 4 (2e klas) persoonscoupé’s kom je wel veel meer in aanraking met Rusland. Met de provodnik op de wagen die de boel bestiert, de lokale verkopers op stations met lokaal voedsel, enz.
oudebaas schreef: ↑
03-01-2019 18:36
Goed idee. En om het helemaal bijzonder te maken kun je er per trein (Transsiberië Express) en de veerboot heen.
OMG wat is dit voor fantastisch idee!! Tell me more. Is dat een beproefde route, ja?

Voor je huwelijksreis zou ik lekker een tropisch eiland in Thailand uitzoeken. Goedkoop, mooi, relaxed. Japan is ook gaaf en ze hebben tropische eilandjes om op te chillen. Maar niet écht bounty. Semi. Ishigaki vond ik erg mooi en chill.
China

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven