Ibiza, eerste helft oktober

28-08-2018 00:00 7 berichten
Ha forumgenoten! Ik heb mezelf een tijd geleden op anoniem laten zetten (was eerder een konijn) en ben toch geretourneerd in de vorm van een broodbakmachine.

Ik ga in de eerste helft van oktober een dag of 4 met mijn partner naar Ibiza. Dit heb ik in een opwelling geboekt zonder te kijken of er nog wat te beleven valt... :facepalm:
Wie heeft er ervaring met Ibiza in oktober?
Alle reacties Link kopieren
Feestseizoen is dan al geëindigd, dus vrij weinig vrees ik..
Misschien weer van die yoga oorden waar je meer heen gaat voor de ontspanning dat dat nog aan de hand is..?
http://www.ibizagevoel.nl/algemeen/naar ... naseizoen/
Lijkt mij prima te doen. Lekker rustig, genieten van de natuur en dorpjes.
Het is geen onbewoond eiland dus met wat zoeken vind je heus wel restaurants die open zijn.
Ben er 2 x geweest eind sept/begin okt en qua restaurants en markten/winkels is alles gewoon open. De clubs hebben dan zo ongeveer wel hun hoogseizoen gehad dus als je wil feesten kun je beter eerder gaan.
Dank! Feesten is niet het doel hoor, maar was benieuwd of het nog gezellig druk is. Die grote drukte hoeft van mij niet.
Nee precies, das ook de reden dat wij meestal in t najaar gaan. Toch nog heerlijk weer overdag, alleen savonds kan t best afkoelen. Veel plezier alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven