Ibiza in Mei
vrijdag 15 februari 2013 om 20:01
Wij, 2 vrouwen rond 40 gaan een weekje naar Ibiza in mei. Niet om te partyen maar wel om lekker veel te zien, van het weer te genieten, marktjes, bergdorpjes, natuur en gezellige terrasjes. Iemand een tip voor een klein pension/familie-hotelletje niet te dicht bij de all inclusive hotels? Is het handig een scooter te huren daar of beter een auto? Iemand ervaring hoe het daar is in mei qua drukte en weer? Tips? Thnx!
vrijdag 15 februari 2013 om 20:16
Zonde dat je niet gaat voor de feesten! Ik ga ook in mei, voor alle redenen die jij noemt maar ook zeker om een paar goede feesten mee te pakken hoor. Dansen tot de zon opkomt
Maar goed, enige tip die ik je kan geven, niet in San Antonio gaan zitten. Daar zitten al die ballorige Engelsen. Wij huren altijd een autootje. En vinden Playa d'en Bossa leuk. Maar daar zitten ook een aantal grote hotels dus dat willen jullie misschien niet.
In mei is het vaak al lekker daar. Wij gaan eind mei/begin juni. Net voor de grote drukte losbarst maar al wel lekker weer. En de eerste openingsfeesten beginnen dan.
Misschien een appartementje huren? In de stad is misschien leuk. Of ergens in het binnenland. Dan raad ik wel zeker een autootje aan. Veel plezier!
Maar goed, enige tip die ik je kan geven, niet in San Antonio gaan zitten. Daar zitten al die ballorige Engelsen. Wij huren altijd een autootje. En vinden Playa d'en Bossa leuk. Maar daar zitten ook een aantal grote hotels dus dat willen jullie misschien niet.
In mei is het vaak al lekker daar. Wij gaan eind mei/begin juni. Net voor de grote drukte losbarst maar al wel lekker weer. En de eerste openingsfeesten beginnen dan.
Misschien een appartementje huren? In de stad is misschien leuk. Of ergens in het binnenland. Dan raad ik wel zeker een autootje aan. Veel plezier!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
vrijdag 15 februari 2013 om 20:23
Huur een auto, regel een kaart waarop alle stranden, strandjes, en baaien te vinden zijn en ga ze ondekken, zoooo de moeite waard om dat hele eiland rond te rijden. kost daar geen drol trouwens. Feest seizoen komt pas eind mei een beetje op gang maar het echte feesten echt pas vanaf tweede week juni dus nog rustig genoeg geen massa toerisme, in het seizoen staan er ook volop files op het eiland daar heb je in mei echt geen last van, heerlijk vrij rondrijden. Plezier!
..popcorn?
vrijdag 15 februari 2013 om 20:46
zaterdag 16 februari 2013 om 17:02
zaterdag 16 februari 2013 om 17:05
zondag 17 februari 2013 om 08:48
Haha, ik ben ook 30+ maar voel me daar niet oud hoor. Was vorig jaar op de F*ck me Im Famous Party en dat was best gezellig. Alleen veel te druk maar was in augustus dus daar zal jij geen last van hebben. Maar ik denk trouwens dat de grote feesten nog niet zijn in mei. Als je googled op Ibiza spotlight kun je een goeie kalender met de feesten opvragen. Ook staan op die site alle mooie baaien, hele handige site!
Verder kan ik je El Ayoun van harte aanbevelen, wel duur, maar echt een avondje uit. Vraag om een tafeltje in de tuin!! Reserveren vantevoren. Ook Bambuddha Grove vind ik ontzettend leuk! Blue Elephant als je celebs wil spotten... En zo kan ik nog wel even doorgaan, haha!
Verder kan ik je El Ayoun van harte aanbevelen, wel duur, maar echt een avondje uit. Vraag om een tafeltje in de tuin!! Reserveren vantevoren. Ook Bambuddha Grove vind ik ontzettend leuk! Blue Elephant als je celebs wil spotten... En zo kan ik nog wel even doorgaan, haha!
dinsdag 26 februari 2013 om 19:55
Sorry voor late reaktie. Heb vlucht en appartement apart geboekt, m´n vriendin en ik vliegen vanuit verschillende landen. Heb het appartement via de booking.com gevonden. ik weet niet of je hier links kunt plaatsen dus google op Agroturismo Can Fuster een verbouwde boerderij, rustiek, met pool en voor ongeveer 700 E voor 2 pers voor een week. Vond het trouwens jammer dat ik niet eerder op Eliza was here heb gekeken, een fantastische site met super tips!