Internationale groepsreizen/tours?

08-12-2011 11:29 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zomer 2012 wil ik een mooi reis gaan maken.

Nu zit ik te denken aan Afrika of Zuid Amerika.

Ik vind alleen reizen wel fijn maar toch mis ik dan vaak een soort van samenhang met dezelfde personen.

Daarom zat ik te denken aan een internationale groepsreis/tour met een internationale groep jonge mensen.

Je eigen plan kunnen trekken maar ook samen met de groep iets leuks doen.

Dat staat me wel aan en lijkt me dan weer beter dan zo'n nederlandse groepsreis.

Ik heb uiteraard wel gegoogled en er zijn aardig wat organisaties.

Ik ben vooral benieuwd of jullie ervaring hebben met zulke organisaties.

Welke raden jullie aan? Nog een specifieke tour die aan te raden is?

Alvast bedankt!
Beetje laat misschien maar ik ben zelf met Trek America naar Costa Rica geweest. Een camping/budget hotel tour van 3 weken. Prima tour, hoewel ik het aantal optionele activiteiten soms tegen vond vallen.

Zelf heb ik nu een oogje op een camping tour in afrika van onthego. Dit is een rondreis door verschillende afrikaanse landen. Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar de mensen die ik tijdens mijn reis door costa rica ontmoette hadden hier een positieve ervaring mee.

Ohja beide zijn niet Nederlands. Trek America is Brits en onthego weet ik even niet meer.
Ik heb in 2008 een trip met Suntrek gemaakt. Nu onderdeel van Intrepid. Was in de VS, maar ze hebben nu reizen over de hele wereld.

Was een echte internationale groep van 13 personen, leeftijd 18 - 70 jaar (was een uitschieter hoor!) gemiddeld was men eind 20. Reden in een Ford 15 persoons bus rond, met tenten, kookgerei en bagage op het dak. Was geweldig!
WTF?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven