is Leiden een leuke winkelstad??

09-04-2012 09:01 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of jullie Leiden een leuke winkelstad vinden. Ik vind het leuk als er wa kleinere winkeltjes (niet alledaags) zijn maar grote ketens vind ik ook niet zo erg.

Graag jullie reacties!
Als geheel vind ik Leiden zeker een bezoek waard (twee weken geleden geweest, al heb ik met Delft meer een klik). Die hofjes hebben ze iig goed verstopt :-)

Qua bijzonder winkelaanbod zal het idd van die zijstraatjes moeten komen, maar die hebben we helaas niet goed genoeg bekeken. (Niet genoeg tijd gehad).
Misschien is Maastricht iets??

In het weekend is altijd gezellig druk. Als je van de markt houdt, die is op vrijdagochtend tot ongeveer 13.00 uur.
Ik vind Leiden heel saai

niks te doen daar
quote:patchouli_ schreef op 09 april 2012 @ 10:42:

Leiden is hartstikke leuk! rondom de Pieterskerk en de Hooglandse kerk, de Nieuwe Rijn, de Hooigracht heb je veel aparte winkels. En ook de Haarlemmerstraat heeft leuke kleine winkeltjes, niet alleen de grote ketens. Veel leuke tentjes voor koffie (zit de Stadhouder nog op de Nieuwe Rijn?) en genoeg te zien, het is een prachtige stad om om je heen te kijken.Ja hoor, die zit daar nog. Leiden is dan geen Alkmaar of Haarlem, maar Leiden is wél leuk!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Van 28 juni t/m 1 juli is er Leiden Culinair en De Lakenfeesten.

http://www.culinairfestival.nl/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind Leiden zeker leuk. Er zijn ook heel veel leuke tweedehandswinkels in Leiden, van weggeefwinkel en kringloopwinkel tot heel duur en exclusief. Tijdloos op de Hogewoerd is echt een aanrader, daar hebben ze heel bijzondere spullen. Sowieso is de Hogewoerd wel leuk, er zitten niet heel veel winkels, maar er zitten wel een paar hele leuke.

Verder inderdaad de Haarlemmerstraat, de Breestraat en een aantal kleinere straatjes en steegjes.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Leiden is leuk!!! Ook een erg gezellige stad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven