is Leiden een leuke winkelstad??
maandag 9 april 2012 om 09:30
Ik kom uit Deventer.
In Haarlem ben ik 1 keertje geweest en vond dat ook een leuke stad. Ik heb nog zo'n goedkope dagkaart van de NS, dus wil wel naar een stad wat een eind van Deventer af ligt omdat ik daar normaal gesproken niet zo snel zou komen.
Maar aan de reacties te zien gaat het Leiden wel worden.
Bedankt allemaal
In Haarlem ben ik 1 keertje geweest en vond dat ook een leuke stad. Ik heb nog zo'n goedkope dagkaart van de NS, dus wil wel naar een stad wat een eind van Deventer af ligt omdat ik daar normaal gesproken niet zo snel zou komen.
Maar aan de reacties te zien gaat het Leiden wel worden.
Bedankt allemaal
maandag 9 april 2012 om 09:33
maandag 9 april 2012 om 10:01
Leiden is een leuke stad om te winkelen. De grote winkelstraat is de Haarlemmerstraat. Die zit op loopafstand van het station. Op de Breestraat zitten ook een aantal winkels en de Pieterskerchoorsteeg is een leuk steegje om door heen te lopen en daar zitten ook een aantal leuke winkeltjes verstopt. Op de Oude Rijn kun je met mooi weer gezellig een terasje pakken aan het water.
maandag 9 april 2012 om 10:42
Leiden is hartstikke leuk! rondom de Pieterskerk en de Hooglandse kerk, de Nieuwe Rijn, de Hooigracht heb je veel aparte winkels. En ook de Haarlemmerstraat heeft leuke kleine winkeltjes, niet alleen de grote ketens. Veel leuke tentjes voor koffie (zit de Stadhouder nog op de Nieuwe Rijn?) en genoeg te zien, het is een prachtige stad om om je heen te kijken.