jongerenvakantie salou

30-05-2018 19:08 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag.
ik ga deze zomer met vriendinnen naar Salou op jongerenvakantie.
En onze vraag is eigenlijk wat voor nationaliteiten daar allemaal komen, zijn het vooral Nederlanders of komen er ook niet veel andere jongeren uit een ander land.
En wat is de gemiddelde leeftijd daar?
En dan heb ik het over het uitgaan dus in de clubs en de bar enzo.
Als iemand nog andere ervaringen heeft over Salou dan hoor ik dat graag .

groetjes,
Vera
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je dit?

Wat maakt nationaliteiten uit?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ja, natuurlijk, het loopt daar vol met jongeren uit allerlei landen. (en vergeet de Spanjaarden niet! Salou ligt namelijk in Spanje)

De gemiddelde leeftijd in de zomer is jong. 16-19.
Alle reacties Link kopieren
Gokje:
Heel veel claimerige Italianen
Heel veel dronken Britten
Heel veel lompe Nederlanders
Wat schreeuwerige Duitsers
En een verdwaalde Spanjaard in z'n eigen land.

Ik denk allemaal zo tussen de 17 en 20.
Daarna wil je daar echt nooooooit meer naar toe.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je alleen met Nederlanders kunt feesten dan kun je beter thuis blijven.

Ga anders eens bij Gogo kijken. De hostess zijn vaak zelf jong en nemen je graag mee op tour het uitgaansleven in en een beetje lol maken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Leuk daar hoor!

Er komen ook Russen:
https://www.youtube.com/watch?v=P39NLpBcD50

En Nederlanders:
https://www.youtube.com/watch?v=m0kjQYgvk2c

En Engelsen:
https://www.youtube.com/watch?v=Y8joh_VHd3w
Cultuur opsnuiven in Salou is een lokale bewoner neuken, dat weet je he
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
30-05-2018 19:25
Gokje:
Heel veel claimerige Italianen
Heel veel dronken Britten
Heel veel lompe Nederlanders
Wat schreeuwerige Duitsers
En een verdwaalde Spanjaard in z'n eigen land.

Ik denk allemaal zo tussen de 17 en 20.
Daarna wil je daar echt nooooooit meer naar toe.
Zoiets ja. Behalve dan dat alle nationaliteiten dronken zijn en er ook best veel Spanjaarden rondlopen die je ofwel voortdurend nasissen of een gruwelijke hekel aan je hebben omdat je toerist bent.
Ik ben ooit, in een ver verleden met 7 vriendinnen 10 dagen naar Calella geweest. Het zou geweldig moeten zijn, zo'n vakantie, werd mij verzekerd. Ik vond er geen reet aan, iedereen kreeg ruzie met iedereen, die hele vakantie bestond alleen maar uit zuipen, katers en seks. En oh ja, liefdesverdriet natuurlijk want die leuke barman die uit principe het nooit aanlegde met toeristen had natuurlijk echt wel minimaal 4 andere ijzers in het vuur
Alle reacties Link kopieren
LaFleurNoire schreef:
30-05-2018 19:45
Zoiets ja. Behalve dan dat alle nationaliteiten dronken zijn en er ook best veel Spanjaarden rondlopen die je ofwel voortdurend nasissen of een gruwelijke hekel aan je hebben omdat je toerist bent.
Ik ben ooit, in een ver verleden met 7 vriendinnen 10 dagen naar Calella geweest. Het zou geweldig moeten zijn, zo'n vakantie, werd mij verzekerd. Ik vond er geen reet aan, iedereen kreeg ruzie met iedereen, die hele vakantie bestond alleen maar uit zuipen, katers en seks. En oh ja, liefdesverdriet natuurlijk want die leuke barman die uit principe het nooit aanlegde met toeristen had natuurlijk echt wel minimaal 4 andere ijzers in het vuur
Haha herkenbaar.
Ik 25 jaar geleden (auw....) Ook met vier vriendinnen. De een jaloers op de ander omdat ze allebei voor dezelfde Italiaan gingen. De derde werd ontmaagd, wat ze achteraf toch anders gezien had willen hebben. Continue gedoe waar we naar toe gingen, wie de boodschappen moest doen etc. Kots ruimen, vriendinnen kwijt, vriendinnen janken...etc. Nooit meer!!
Alle reacties Link kopieren
Dit doet me denken aan dat programma op SBS6 vroegah eind jaren 90 / begin 2000 waarin zo'n blonde man met krullen (iets van Ton ofzo?) al die plekken bezocht zoals de Sneekweek, Salou, Chersonikots etc.
Hoe heette dat ook alweer?
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
30-05-2018 19:25
Daarna wil je daar echt nooooooit meer naar toe.
Dat geldt niet voor iedereen hoor, wij zijn het jaar erop gewoon weer gegaan :cheer2:
Don't get high on your own supply.
En TO, heb je er al zin in?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Inmessionante schreef:
30-05-2018 20:50
Dit doet me denken aan dat programma op SBS6 vroegah eind jaren 90 / begin 2000 waarin zo'n blonde man met krullen (iets van Ton ofzo?) al die plekken bezocht zoals de Sneekweek, Salou, Chersonikots etc.
Hoe heette dat ook alweer?
Ton van Royen denk ik, de ex van Heleen. Naam van het programma weet ik zo niet meer, maar ik weet wat je bedoelt.

Die vriendinnengroep van mij had jaren lief en leed gedeeld op de middelbare, maar vanaf het moment dat we, terug in Nederland, uit de bus stapten heb ik ze nooit meer gezien of gesproken. Onderlinge verhoudingen voorgoed naar de gallemiezen. Maar er zijn talloze mensen die zo'n vakantie het hoogtepunt van het jaar vinden en dat jaren volhouden. Ik behoor blijkbaar niet tot die groep.
33 jaar geleden ( :O ) ben ik er ook geweest.
Er is denk ik sinds die tijd niets verandert.
Ik ging er echt niet heen om cultuur te snuiven hoor. Nee het was 17 dagen lang
feesten, zonnen, zwemmen, drinken en jongens versieren.

Moet er nu niet meer aan denken, maar oooh wat een geweldige tijd was dat.
Echt fantastisch.

Veel plezier TO, geniet ervan nu je nog jong bent!
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
30-05-2018 19:19


Wat maakt nationaliteiten uit?
voel je niks van.
En een Italiaande soa is net zo vervelend als een Nederlandse.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
LaFleurNoire schreef:
30-05-2018 19:45
Zoiets ja. Behalve dan dat alle nationaliteiten dronken zijn en er ook best veel Spanjaarden rondlopen die je ofwel voortdurend nasissen of een gruwelijke hekel aan je hebben omdat je toerist bent.
Ik ben ooit, in een ver verleden met 7 vriendinnen 10 dagen naar Calella geweest. Het zou geweldig moeten zijn, zo'n vakantie, werd mij verzekerd. Ik vond er geen reet aan, iedereen kreeg ruzie met iedereen, die hele vakantie bestond alleen maar uit zuipen, katers en seks. En oh ja, liefdesverdriet natuurlijk want die leuke barman die uit principe het nooit aanlegde met toeristen had natuurlijk echt wel minimaal 4 andere ijzers in het vuur
tja, als je dat vooraf niet wist , heb je je niet echt voorbereid. Ik ga ervan uit dat iedereen die daar heen gaat dit juist zoekt, mocht je daar niet van houden dan is het inderdaad een hele foute keuze. Ik heb het ook gedaan toen ik 18 was, was een top vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik kon me er wel een voorstelling van maken hoor, maar het gros van die vriendinnen was al vaker geweest en zij spiegelden het wat anders voor dan het uiteindelijk was.
Let wel, dit was 25 jaar geleden, voor de uitvinding van internet waarop je alles kunt zien en vinden en het was mijn eerste vakantie in het buitenland. En ik hield heus wel van feesten en stappen, maar dat het zo erg was, nee, dat wist ik niet. "Cultuur snuiven" kreeg na die vakantie een andere lading en je elke nacht door colonnes hitsige, sissende en knijpende kerels worstelen in stampvolle discotheken en op straat waarbij je tussen de laveloze, kotsende of seksende mensen moest door laveren en met een beetje pech ook nog ondergekotst werd, dat hadden ze me ook niet verteld.
Alle reacties Link kopieren
Aantal jaar geleden met vrienden in Salou geweest, wij gingen via gogo. Ik had het idee dat Salou een beetje geweest is, meer van vroeger. Verder wel leuk hoor veel Nederlanders en jongeren tussen de 16-20 jaar. Maar ook veel irritante Spanjaarden. Ik zou eerder voor Lloret de mar gaan, veel meer sfeer en betere clubs/kroegen. Gogo organiseert wel veel, zou ik zeker mee gaan of beachmasters.
Alle reacties Link kopieren
SOA Salou...zo werd het vroeger al genoemd en nog steeds.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met Salou, wel met Lloret en Chersonissos. Ik vond Chersonissos trouwens nog het leukst. Mooiere stranden, minder dronken Russen en al met al net iets gemoedelijker. En ja, het is een zon-zee-zuip-vakantie, maar ik was met vriendinnen en we hebben gewoon lekker veel gedanst en gedaan.
Alle reacties Link kopieren
*** schreef:
31-05-2018 07:58
Dat geldt niet voor iedereen hoor, wij zijn het jaar erop gewoon weer gegaan :cheer2:
Wij ook :cheer: man en ik hebben er zelfs verkering gekregen.
Maar nu als veertiger hoef ik er nooit meer heen.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het dus al 28 jaar geleden :O
Mijn ervaring in Salou?

Hell on earth.

Tenzij je van dronken Britten/Russen houdt en erop kickt om anderen seks in het openbaar te zien hebben, zou ik er niet aan beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven