Kerst met new york
donderdag 16 juni 2016 om 20:34
Lieve mensen.
Graag zou ik jullie willen vragen om mij te helpen d.m.v. advies.
Ik wil graag voor 5 dagen naar new york gaan rond kerst ( midden december) mag ook.
Waar kan ik het beste voordelig boeken?
Is het voordeliger om vlucht incl. hotel te boeken?
Zal last minute rond december goedkoper zijn of juist duurder?
Graag zou ik jullie willen vragen om mij te helpen d.m.v. advies.
Ik wil graag voor 5 dagen naar new york gaan rond kerst ( midden december) mag ook.
Waar kan ik het beste voordelig boeken?
Is het voordeliger om vlucht incl. hotel te boeken?
Zal last minute rond december goedkoper zijn of juist duurder?
donderdag 16 juni 2016 om 20:41
donderdag 16 juni 2016 om 20:56
quote:knor010 schreef op 16 juni 2016 @ 20:55:
[...]
Het is toch niet elke jaar in december erg koud?
Zeker wel. En dan echt héél koud en met mazzel/pech heel veel sneeuw.
Zo mooi hoe stil de stad is als er een pak sneeuw ligt en er geen auto's rijden.
[...]
Het is toch niet elke jaar in december erg koud?
Zeker wel. En dan echt héél koud en met mazzel/pech heel veel sneeuw.
Zo mooi hoe stil de stad is als er een pak sneeuw ligt en er geen auto's rijden.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
donderdag 16 juni 2016 om 20:58
quote:knor010 schreef op 16 juni 2016 @ 20:55:
[...]
Het is toch niet elke jaar in december erg koud?Jazeker wel. Het klimaat daar is een stuk minder gematigd dan hier. Kouder in de winter en warmer in de zomer. Dus warme kleding mee, absoluut. En last minute boeken is geen goed idee want december gaan veel mensen die kant op.
[...]
Het is toch niet elke jaar in december erg koud?Jazeker wel. Het klimaat daar is een stuk minder gematigd dan hier. Kouder in de winter en warmer in de zomer. Dus warme kleding mee, absoluut. En last minute boeken is geen goed idee want december gaan veel mensen die kant op.
donderdag 16 juni 2016 om 21:03
quote:theemok2 schreef op 16 juni 2016 @ 20:41:
Het kan afschuwelijk koud weer zijn rond die tijd. Hou je daar wel rekening mee? Geannuleerde vluchten, bijvoorbeeld. Sneeuwstorm. Een stad waar je niet doorheen komt vanwege een pak sneeuw waar je u tegen zegt. Ik noem maar een paar dingen.
Nu zet je mij wel aan het denken
En bijv als ik midden december ga. ook koud?
Het kan afschuwelijk koud weer zijn rond die tijd. Hou je daar wel rekening mee? Geannuleerde vluchten, bijvoorbeeld. Sneeuwstorm. Een stad waar je niet doorheen komt vanwege een pak sneeuw waar je u tegen zegt. Ik noem maar een paar dingen.
Nu zet je mij wel aan het denken
En bijv als ik midden december ga. ook koud?
donderdag 16 juni 2016 om 21:05
Oh wij zijn tussen kerst en Oud en Nieuw in New York geweest. 5 dagen en hoewel ik heel wat mooie vakanties heb gehad, is dit één van mijn favorieten
Het was koud, maar zeker niet zo koud dat ik het af zou raden.
Boek op tijd en neem de tijd om maatschappijen te vergelijken. Evenzo voor hotels.
Veel plezier alvast!
Boek op tijd en neem de tijd om maatschappijen te vergelijken. Evenzo voor hotels.
Veel plezier alvast!
donderdag 16 juni 2016 om 21:08
quote:Boogschutter76 schreef op 16 juni 2016 @ 21:05:
Oh wij zijn tussen kerst en Oud en Nieuw in New York geweest. 5 dagen en hoewel ik heel wat mooie vakanties heb gehad, is dit één van mijn favorieten
Veel plezier alvast!
Wooowww wat leuk om te lezen.
Maar zoals de andere leden zeggen, stel dat het hard gaan sneeuwen en erg koud is... pff zit nu in een dilemma.
Veel plezier alvast!
Maar zoals de andere leden zeggen, stel dat het hard gaan sneeuwen en erg koud is... pff zit nu in een dilemma.
donderdag 16 juni 2016 om 21:10
quote:knor010 schreef op 16 juni 2016 @ 21:08:
[...]
Stel dat morgen de hemel naar beneden valt.
Gewoon warme kleding meenemen, wollen maillot onder je broek, dikke jas, muts en handschoenen.
Het is een geweldige stad.
[...]
Stel dat morgen de hemel naar beneden valt.
Gewoon warme kleding meenemen, wollen maillot onder je broek, dikke jas, muts en handschoenen.
Het is een geweldige stad.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.