Kleine camping, leuke omgeving Fr/It

16-12-2012 20:14 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al twee dagen lang ben ik me aan het oriënteren op de zomervakantie 2013. Wat begon als heerlijk idyllisch mijmeren en vrolijk zoeken (tussen het legen van de emmers door, buikgriep in huize Sosofie) begint nu een kleine frustratie te worden...

Omdat ik eerder geweldige tips kreeg hier, probeer ik het nogmaals. Ik ben op zoek naar:

- een kleine camping

- ruimte, niet hutje mutje

- zuid-frankrijk (dordogne en lager) of italie

- zwemgelegenheid op de camping (riviertje en of zwembad)

- vrije speelruimte voor mijn oudste twee zoons, dan 6 en 8. Iets met een beekje, hutten bouwen, fikkie stoken zou leuk zijn

- Niet heel afgelegen. Dus het liefst een goede supermarkt in de buurt en niet 2 uur in de auto voor uitstapjes.

Wie deelt zijn/haar gouden tip?
Valentheze ziet er ook goed uit, maar is dus ruim twee keer zo duur als dat wat we nu gevonden hebben... 1650 euro is niet een bedrag wat ik makkelijk uitgeef voor twee weekjes safaritent.

Zodra mijn reservering rond is plaats ik een linkje!
ben heel nieuwsgierig naar jouw camping sosofie!
http://www.campinglavallee.fr/

Veel plezier en misschien tot daar! Wij zijn er begin juli!

Voor alle duidelijkheid: we zijn er zelf nog niet geweest, maar de website is veelbelovend, zoover is erg positief en het engelstalige emailcontact met de eigenaar is heel gemoedelijk.
Up!
Ik was zelf ook al gaan googlen en dacht hem gevonden te hebben, maar het was toch een andere, deze lijkt me heel erg leuk!

Alleen heeft de familie zich ondertussen bedacht, ze willen naar de bergen. Ik ben zelf erg Bretagne fan.

We kijken nu meer richting Ardeche.
Ziet er goed uit Sophie!

Waar heb jij die gids gekocht? Op internet zie ik 'm alleen voor 12 euro. Nog geen wereldbedrag, maar alle beetjes helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven