Kleine camping, leuke omgeving Fr/It
zondag 16 december 2012 om 20:14
Al twee dagen lang ben ik me aan het oriënteren op de zomervakantie 2013. Wat begon als heerlijk idyllisch mijmeren en vrolijk zoeken (tussen het legen van de emmers door, buikgriep in huize Sosofie) begint nu een kleine frustratie te worden...
Omdat ik eerder geweldige tips kreeg hier, probeer ik het nogmaals. Ik ben op zoek naar:
- een kleine camping
- ruimte, niet hutje mutje
- zuid-frankrijk (dordogne en lager) of italie
- zwemgelegenheid op de camping (riviertje en of zwembad)
- vrije speelruimte voor mijn oudste twee zoons, dan 6 en 8. Iets met een beekje, hutten bouwen, fikkie stoken zou leuk zijn
- Niet heel afgelegen. Dus het liefst een goede supermarkt in de buurt en niet 2 uur in de auto voor uitstapjes.
Wie deelt zijn/haar gouden tip?
Omdat ik eerder geweldige tips kreeg hier, probeer ik het nogmaals. Ik ben op zoek naar:
- een kleine camping
- ruimte, niet hutje mutje
- zuid-frankrijk (dordogne en lager) of italie
- zwemgelegenheid op de camping (riviertje en of zwembad)
- vrije speelruimte voor mijn oudste twee zoons, dan 6 en 8. Iets met een beekje, hutten bouwen, fikkie stoken zou leuk zijn
- Niet heel afgelegen. Dus het liefst een goede supermarkt in de buurt en niet 2 uur in de auto voor uitstapjes.
Wie deelt zijn/haar gouden tip?
donderdag 3 januari 2013 om 20:22
zondag 6 januari 2013 om 14:10
http://www.campinglavallee.fr/
Veel plezier en misschien tot daar! Wij zijn er begin juli!
Voor alle duidelijkheid: we zijn er zelf nog niet geweest, maar de website is veelbelovend, zoover is erg positief en het engelstalige emailcontact met de eigenaar is heel gemoedelijk.
Veel plezier en misschien tot daar! Wij zijn er begin juli!
Voor alle duidelijkheid: we zijn er zelf nog niet geweest, maar de website is veelbelovend, zoover is erg positief en het engelstalige emailcontact met de eigenaar is heel gemoedelijk.
donderdag 10 januari 2013 om 22:04