KLM voorkeursstoel
zondag 17 maart 2013 om 22:45
Je hebt bij KLM deze stoelen:
- standaardstoel
- Economy comfort
- stoel met extra beenruimte
- stoel in een rij van 2
Welke bedoel je precies?
Op een Airbus bevindt zich de stoel met extra beenruimte telkens achter het wandje met de wc. Voorin volgens mij rij 7/8 (na het wandje van de scheidingswand business class) en dan in het 2e gedeelte van het vliegtuig na de wc's. Op de Airbus A320.
- standaardstoel
- Economy comfort
- stoel met extra beenruimte
- stoel in een rij van 2
Welke bedoel je precies?
Op een Airbus bevindt zich de stoel met extra beenruimte telkens achter het wandje met de wc. Voorin volgens mij rij 7/8 (na het wandje van de scheidingswand business class) en dan in het 2e gedeelte van het vliegtuig na de wc's. Op de Airbus A320.
zondag 17 maart 2013 om 22:49
Nee, dat is de info die je standaard op de site vindt. Maar met inchecken zijn er een aantal standaardstoelen roodgekleurd en die worden voorkeurstoelen genoemd. Die kun je voor E30 extra boeken, dat zijn niet de stoelen met extra beenruimte (zou ik nooit voor kiezen met die toiletten zo dichtbij). De stoelen die voorkeursstoelen genoemd worden zijn direct achter comfort economy. Ik denk dat ze voorkeurstoelen heten omdat ze meer vooraan in het toestel zijn, en blijkbaar vinden mensen dat prettig. Ik vroeg me af of iemand dit zeker wist.