KLM voorkeursstoel

17-03-2013 22:34 7 berichten
Met klm (airbus) kun je een stoel selecteren. Naast comfort economy heb je de voorkeursstoel, hetzelfde als een economy seat maar blijkbaar heeft deze locatie van de zitplaats een voordeel. Maar welke? Iemand ervaringen mee?
Je hebt bij KLM deze stoelen:

- standaardstoel

- Economy comfort

- stoel met extra beenruimte

- stoel in een rij van 2

Welke bedoel je precies?

Op een Airbus bevindt zich de stoel met extra beenruimte telkens achter het wandje met de wc. Voorin volgens mij rij 7/8 (na het wandje van de scheidingswand business class) en dan in het 2e gedeelte van het vliegtuig na de wc's. Op de Airbus A320.
Nee, dat is de info die je standaard op de site vindt. Maar met inchecken zijn er een aantal standaardstoelen roodgekleurd en die worden voorkeurstoelen genoemd. Die kun je voor E30 extra boeken, dat zijn niet de stoelen met extra beenruimte (zou ik nooit voor kiezen met die toiletten zo dichtbij). De stoelen die voorkeursstoelen genoemd worden zijn direct achter comfort economy. Ik denk dat ze voorkeurstoelen heten omdat ze meer vooraan in het toestel zijn, en blijkbaar vinden mensen dat prettig. Ik vroeg me af of iemand dit zeker wist.
Zijn dat de stoelen in rij 11,12 en 14 op de A330-200?

Dat zijn nog steeds Economy Comfort Zone stoelen. Dat zijn volgens mij stoelen die idd voor 30 euro kunt reserveren omdat ze meer beenruimte hebben. Pas vanaf rij 15/16 heb je minder beenruimte.
De voorkeurstoelen zijn inderdaad de rijen vanaf 15, dus geen economy comfort. Ik vraag me dus af wat daar dan voorkeur aan is?
Geen idee. Want vanaf rij 15 zit je gewoon opgepropt.

KLM heeft een goede facebookpagina waar je over het algemeen heel snel antwoord op je vraag krijgt. Dus vraag het eens daar?
Alle reacties Link kopieren
de eerste rij achter comfort heeft ook iets meer beenruimte vanwege de recline van de stoel voor je. Vandaar dat het voorkeur stoelen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven