Ko Phi Phi of Ko Samui
donderdag 14 maart 2013 om 14:32
Mijn vriend en ik vertrekken overmorgen van Bangkok naar het zuiden van Thailand. We wilden heel graag Ko Phi Phi zien, maar zijn bang dat het boven ons budget is (we hopen op iets van 400 bath per nacht) en dat alle hotels vol zitten (de Thais hebben nu vakantie). Een andere optie is Ko Samui. Aan de afbeeldingen te zien een minder spectaculair eiland dan Ko Phi Phi en is het heel erg te vergelijken met Ko Chang, waar we al zijn geweest.
Welk eiland raden jullie aan? En graag misschien wat tips over budget accomodaties op beide eilanden.
Welk eiland raden jullie aan? En graag misschien wat tips over budget accomodaties op beide eilanden.
vrijdag 15 maart 2013 om 12:49
Die meisjes van plezier is inderdaad ook een reden dat ik voor een eiland kies.
En niet voor Pukhet of Pattaya.
Ga samen met mijn dochtertje die net 13 is geworden en vindt het niet gezond
voor haar dat ze daar aan blootgesteld wordt.
Na een heftige rondreis vinden wij het niet zo erg om op een ingedut eiland te zitten.
Heerlijk rust en privacy.
Maar snap ook wel dat het ook saai kan zijn.
En niet voor Pukhet of Pattaya.
Ga samen met mijn dochtertje die net 13 is geworden en vindt het niet gezond
voor haar dat ze daar aan blootgesteld wordt.
Na een heftige rondreis vinden wij het niet zo erg om op een ingedut eiland te zitten.
Heerlijk rust en privacy.
Maar snap ook wel dat het ook saai kan zijn.
vrijdag 15 maart 2013 om 13:11
Persoonlijk zou ik kiezen voor phi phi; ik heb daar destijds samen met mijn vriend gezeten op het 'rustige' deel. We zaten zegmaar op de grens tussen het rustige/uitgaansgedeelte waardoor we 's avonds wel gezellig in drukke barretjes wat konden drinken. Overdag was het strand voor jezelf en circa 10 anderen; dus het was echt heerlijk!!
Je kunt vooraf al een accomodatie boeken via internet en dus qua prijs al wel kijken wat de mogelijkheden zijn.
Je kunt vooraf al een accomodatie boeken via internet en dus qua prijs al wel kijken wat de mogelijkheden zijn.
vrijdag 15 maart 2013 om 17:50
Lousy dat is het Samui buribeach hotel.
Via resotelgroup geboekt waardoor we nacht gratis en gratis transfer
en 10 min gratis massage kregen.
Is alleen voor lastminute boeking dus hoop dat je er wat aan hebt.
Er is ook nog een ander hotel op de site van Samuiresotel.com
Die hebben ook villas met privezwembaden.
Via resotelgroup geboekt waardoor we nacht gratis en gratis transfer
en 10 min gratis massage kregen.
Is alleen voor lastminute boeking dus hoop dat je er wat aan hebt.
Er is ook nog een ander hotel op de site van Samuiresotel.com
Die hebben ook villas met privezwembaden.