Reizen
alle pijlers
Koffers Action
dinsdag 19 december 2017 om 17:37
dinsdag 19 december 2017 om 18:21
Ik heb gelukkig ook een Samsonite, hier doe ik altijd waardevolle dingen in. Mijn andere keus lag bij American Tourist, ook van Samsonite maar iets betaalbaarder.Boogschutter10 schreef: ↑19-12-2017 18:09Ook voor 'slechts' 2 x per jaar vliegen zou ik al een Samsonite of vergelijkbare kwaliteit kopen. Koffers hebben het zwaar in het ruim plus idd veel gegooi en gesmijt op luchthavens.
dinsdag 19 december 2017 om 23:41
Waarschijnlijk maakt het ook uit of je bagage gaat inchecken of alleen handbagage die minder te verduren heeft.
Plus, als een merkkoffer echt veel duurder is, kan het ook de moeite waard zijn om wat vaker een goedkope koffer te kopen en die wat vaker te vervangen.
Ik wil zelf vooral dat de wielen echt goed zijn en dat sluitingen solide zijn. En niet te zwaar.
Plus, als een merkkoffer echt veel duurder is, kan het ook de moeite waard zijn om wat vaker een goedkope koffer te kopen en die wat vaker te vervangen.
Ik wil zelf vooral dat de wielen echt goed zijn en dat sluitingen solide zijn. En niet te zwaar.
dinsdag 19 december 2017 om 23:54
Wij hebben 2 handbagage rolkoffertjes die al 5 jaar meegaan. Inmiddels al zo'n 15x mee gereist en zijn ook een paar keer meegegaan met de ruimbagage. Je kunt nu wel zien dat ze hun beste tijd gehad hebben.
Je betaalt minder dan een goed merk, maar dat merk je ook wel. Voor een handbagage koffer vind ik dat prima. Als ruimkoffer zou ik zelf voor een merk gaan.
Het ligt ook aan je situatie. Hoe vaak denk je ermee te reizen en wat stop je erin? Als je weinig reist en er niet veel in in je koffer zit wat belangrijk is (ivm evt beschadiging tijdens het vervoer), dan kan het een prima koffer zijn.
Je betaalt minder dan een goed merk, maar dat merk je ook wel. Voor een handbagage koffer vind ik dat prima. Als ruimkoffer zou ik zelf voor een merk gaan.
Het ligt ook aan je situatie. Hoe vaak denk je ermee te reizen en wat stop je erin? Als je weinig reist en er niet veel in in je koffer zit wat belangrijk is (ivm evt beschadiging tijdens het vervoer), dan kan het een prima koffer zijn.
vrijdag 22 december 2017 om 22:58
Goedkoop is duurkoop... vaak slechte kwaliteit, waardoor je er maar kort mee doet en weer opnieuw geld moet uitgeven. En het is echt klote als je tas / koffer half uit elkaar valt tijdens je trip, heb ik ook wel eens meegemaakt met goedkope shit.
Voor dit soort producten ga ik tegenwoordig toch liever voor kwaliteit.
You can never have too many hats, gloves and shoes
zaterdag 23 december 2017 om 03:20
Eens. Ik heb een Action koffer gehad voor weekendjes weg, met auto / OV, dus geen heavy duty gebruik. Na een paar keer waren de wieltjes al niet meer OK.patsy--stone schreef: ↑22-12-2017 22:58Goedkoop is duurkoop... vaak slechte kwaliteit, waardoor je er maar kort mee doet en weer opnieuw geld moet uitgeven. En het is echt klote als je tas / koffer half uit elkaar valt tijdens je trip, heb ik ook wel eens meegemaakt met goedkope shit.