Koffers Action

19-12-2017 16:35 15 berichten
Wie heeft ze en hoe bevallen ze? We zullen ze 1, misschien ooit 2, keer per jaar gebruiken.
Is een test geweest op radar of kassa. Ze vielen heel snel uit elkaar, vooral omdat er nogal mee gesmeten wordt op het vliegveld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een koffer van de action en tot nu toe bevalt het goed. Denk dat we er nu zo'n 8 keer mee op vakantie geweest zijn. Vier jaar oud ongeveer.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een heel veel vliegende man en na veel verschllende aangeschaft te hebben zijn we weer terug bij Samsonite.. Die zijn wel duurder (en regelmatig goedkoop te vinden) maar die overleven wel de hoeveelheid vliegen zonder stukgaan van sloten, deuken, scheuren etc..
Voor een paar keer op vakantie is het vast prima. Maar ik reis bijna wekelijks en dan heb je echt wel wat stevigers nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ook voor 'slechts' 2 x per jaar vliegen zou ik al een Samsonite of vergelijkbare kwaliteit kopen. Koffers hebben het zwaar in het ruim plus idd veel gegooi en gesmijt op luchthavens.
Boogschutter10 schreef:
19-12-2017 18:09
Ook voor 'slechts' 2 x per jaar vliegen zou ik al een Samsonite of vergelijkbare kwaliteit kopen. Koffers hebben het zwaar in het ruim plus idd veel gegooi en gesmijt op luchthavens.
Ik heb gelukkig ook een Samsonite, hier doe ik altijd waardevolle dingen in. Mijn andere keus lag bij American Tourist, ook van Samsonite maar iets betaalbaarder.
Wij hebben er een die net als handbagage mee mag, hebben hem nu een jaar of tien en hij is nog als nieuw. Wordt meerdere keren per jaar gebruikt, ook voor logeerpartijen, stedentrips, etc.
Waarschijnlijk maakt het ook uit of je bagage gaat inchecken of alleen handbagage die minder te verduren heeft.

Plus, als een merkkoffer echt veel duurder is, kan het ook de moeite waard zijn om wat vaker een goedkope koffer te kopen en die wat vaker te vervangen.

Ik wil zelf vooral dat de wielen echt goed zijn en dat sluitingen solide zijn. En niet te zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 2 handbagage rolkoffertjes die al 5 jaar meegaan. Inmiddels al zo'n 15x mee gereist en zijn ook een paar keer meegegaan met de ruimbagage. Je kunt nu wel zien dat ze hun beste tijd gehad hebben.

Je betaalt minder dan een goed merk, maar dat merk je ook wel. Voor een handbagage koffer vind ik dat prima. Als ruimkoffer zou ik zelf voor een merk gaan.

Het ligt ook aan je situatie. Hoe vaak denk je ermee te reizen en wat stop je erin? Als je weinig reist en er niet veel in in je koffer zit wat belangrijk is (ivm evt beschadiging tijdens het vervoer), dan kan het een prima koffer zijn.
Kijk anders op marktplaats ofzo. Kwaliteit is wel fijn. Dat niet al je ondergoed op de bagageband ligt.
Alle reacties Link kopieren
Goedkoop is duurkoop... vaak slechte kwaliteit, waardoor je er maar kort mee doet en weer opnieuw geld moet uitgeven. En het is echt klote als je tas / koffer half uit elkaar valt tijdens je trip, heb ik ook wel eens meegemaakt met goedkope shit.
Voor dit soort producten ga ik tegenwoordig toch liever voor kwaliteit.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
patsy--stone schreef:
22-12-2017 22:58
Goedkoop is duurkoop... vaak slechte kwaliteit, waardoor je er maar kort mee doet en weer opnieuw geld moet uitgeven. En het is echt klote als je tas / koffer half uit elkaar valt tijdens je trip, heb ik ook wel eens meegemaakt met goedkope shit.
Voor dit soort producten ga ik tegenwoordig toch liever voor kwaliteit.
Eens. Ik heb een Action koffer gehad voor weekendjes weg, met auto / OV, dus geen heavy duty gebruik. Na een paar keer waren de wieltjes al niet meer OK.
Wij hebben een action set, grote grijze en kleine grijze rol koffers, 10 jaar ! geleden gekocht en ze zijn nog perfect. Gebruiken het ongeveer 4 x per jaar. Geweldige aankoop dus want kostte heel weinig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een klein handbagage koffertje van de action, van stof. Ga er volgende week voor de tweede keer mee reizen, ging ook prima.

Voor een ruimbagage koffer zou ik wel een duurdere kopen, omdat die meer te verduren krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven