Koko Holidays

22-11-2010 20:35 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met Koko Holidays?

Wij willen op vakantie naar een mooie camping. De tenten van Koko Holidays lijken ons wel wat.

Ik ken deze organisatie niet. Kan ook nergens info over vinden.

Vind het wel eng om bij een onbekende organisatie iets te boeken. Die volgens mij ook nergens bij aan is gesloten.

Heeft iemand meer info over deze organisatie?

Alvast bedankt
Als ze niet ANVR/SGR zijn aangesloten en het is een `grote` organisatie, zou ik denk ik niet boeken. Maar geen ervaring dus met Koko, dus eigenlijk zit ik je topic te vervuilen..
De 3 ervaringen die ik kan lezen zijn goed. Maar wat zijn 3 ervaringen. Ze hebben o.a. ook tenten op Duinrell. Dat stemt mij wel iets gerust. Maar het zou wel heel naar zijn als ik heb geboekt, betaald en daar staan we dan met onze 3 kindjes.
Heb vorig jaar via hun een tent gehad op een camping in Zeeland. Via vakantieveiling gekocht/gewonnen. Viel ons tegen. Het klinkt allemaal leuk in de omschrijving maar in de praktijk stelt het allemaal niks voor. Paar dingen ontbraken. En we hadden apart een buggy/box/stoeltje geboekt en dit was er helaas ook niet. De beheerder was een gezellige vent (lees: zat de hele dag met een blik bier voor z'n tent). Dus tja.. heel enthousiast ben ik niet! Welke camping wil je gaan?
Sorry voor de late reactie. Wie weet lees je dit nog.

We willen naar Frankrijk gaan.

Maar omdat ik niks terug kan vinden over de betrouwbaarheid en ik de organisatie niet ken ben ik benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.

Wat ik een beetje eng vind is dat ze nergens lid van zijn. Als er iets gebeurd kan ik fluiten naar mijn geld.

Ik had ook nog nooit van deze organisatie gehoord.

De camping waar wij naartoe willen staat al helemaal vol. Alle stacaravans zijn al verhuurd. Alleen hun tenten nog. En een normale bekende organisatie verhuurd daar geen tenten.

Zit met een dillema. Ik wil er graag naartoe. Maar zo'n onbekende organisatie nergens bij aangesloten vind ik eng. Vind het even zwaar wegen. Waarschijnlijk kunnen ervaringen van derden mij helpen beslissen.

Bedankt voor je antwoord.
Toch even een reactie al is hij rijkelijk laat... wellicht voor volgend jaar.

Wij hadden een tent geboekt op een franse camping en het was allemaal goed geregeld. Bij ons was een ouder stel de beheerder van de tenten en zij waren 's ochtends op de "receptie". Ik vond het ook een risico omdat ze niet zijn aangesloten bij de ANVR en er, buiten hun eigen website, geen ervaringen bekend zijn van andere reizigers. We hebben de gok gewaagd en het was goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven